Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikäiseni 40v mies on jo näkymätön naisille

Vierailija
24.11.2021 |

Täytän 40 ja on todella vaikea löytää naisseuraa. Vertaistukea, kokemuksia?

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaljuuntuminen valinta olekaan. Jos se on jollekin naiselle ongelma, niin en ymmärrä tätä itsekään. Ei kukaan ole sen parempi ihmisenä/kumppanina, oli niitä hiuksia tai ei.

Valitettavasti se vain vaikuttaa ulkonäköön (yleensä negatiivisesti) ja sekin on vaikuttava seikka parinmuodostuksessa. Kaikille se kalju ei vain sovi, se riippuu niin paljon pään, kasvojen ja kropankin mallista. Toisia kaljuja ei voisi edes kuvitella hiuksellisina, koska kalju sopii niin hyvin. Ja sitten on niitä jotka ovat vain oudon näköisiä syystä tai toisesta, ja hiuksilla ulkonäkö paranisi heti ja roimasti. Mä olen varmaan siinä keskivaiheilla... 

Vierailija
82/87 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaljuuntuminen valinta olekaan. Jos se on jollekin naiselle ongelma, niin en ymmärrä tätä itsekään. Ei kukaan ole sen parempi ihmisenä/kumppanina, oli niitä hiuksia tai ei.

Valitettavasti se vain vaikuttaa ulkonäköön (yleensä negatiivisesti) ja sekin on vaikuttava seikka parinmuodostuksessa. Kaikille se kalju ei vain sovi, se riippuu niin paljon pään, kasvojen ja kropankin mallista. Toisia kaljuja ei voisi edes kuvitella hiuksellisina, koska kalju sopii niin hyvin. Ja sitten on niitä jotka ovat vain oudon näköisiä syystä tai toisesta, ja hiuksilla ulkonäkö paranisi heti ja roimasti. Mä olen varmaan siinä keskivaiheilla... 

Toki sillä on oma vaikutuksensa ulkonäöllisesti, kuten niin monella muullakin seikalla, joista sitten kokonaisuus muodostuu. Toisille ulkonölliset asiat painavat enemmän, toiset taas kiinnittävät huomiota enemmän sisäisiin asioihin kuten: kuinka kohtelee muita ihmisiä, millaisia arvoja, eettisiä kysymyksiä ratkoo, millaisen maailmankuvan omaa jne.

Meitä on moneen lähtöön ja se onnea kuitenkin on. Jokainen parhaimmillaan kohtaa "vastakappaleensa" jonka kanssa elämää haluaa elää.

Itse mietin omalla kohdalla asiaa niin, että jos ulkonäköni ei syystä tai toisesta miellytä, niin se on okei. Siihen voi rajallisesti vain itse vaikuttaa. Hiuksia en lähde värjäämään vaan ketään miellyttääkseni. En myöskään halua itseäni arvottaa tai tarkastella vain sen mukaan miltä näytän. Jos joku tällaisesta taas kriteerinsä perustaa, niin en olekaan tällaiselle henkilölle oikea valinta. Ei kumpikaan olisi tyytyväinen.

Itse arvotan sisäistä maailmaa jalustalle ja korkealle. Ulkonäkö on mielipideasioita, joka merkitsee kyllä, mutta ei ole pohja eikä asioita ratkaiseva. Ulkonäkö kun kaikilla muuttuu ja muovautuu elämän aikana ja monesti. Lopulta jos huomaisikin ulkonäön rapistuessa, että ei olekaan enää mitään mistä toisesta viehäytyisi jäisikin tyhjän päälle. Pohja jolle parinmuodostuksen on rakentanut olisikin tipotiessään.

Mielellään siis sekä ulkonäkö miellyttää omaa silmää, ja sisäiset maailmat kohtaisivat niin olisi optimaalisin tilanne. Itse tiedän tavatessani ihmisen vasta kuinka ulkonäkö miellyttää. Ei ole mitään suoria tyrmäyksiä, se on ihan hyvä. Eikä tämäkään ole mitään riman laskua tai pohjaan tyytymistä. Jokaiseen ihmiseen kun toiset piirteet vaan paremmin sopivat. En haluaisi lähteä edes ketään rimaa laskemalla valitsemaan, minkä viestin tämä antaisi toiselle? Valitsen sinut, koska en muitakaan/parempaa saa. Aivan. En itsekään halua olla kenenkään tällainen valinta, tai tyytyminen huonoimpana vaihtoehtona. Mieluummin yksin, kuin kenenkään riesana ja vaivana.

Mitä tarkemmin kriteerit kukin asettaa, sen suurempi vaara on sille, että hylkää potentiaalisia kumppani ehdokkaita pois, vain pituuden, iän, hiusten, silmien jne vuoksi, kun ne eivät ihan mahdu omaan käsitykseen hyvännäköisestä ihmisestä. Kaikilla on toki tähän lupa ja oikeus. Maailma on valintoja täynnä, tämä on yksi muiden joukossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 51v mies ja menekkiä on todella hyvin naisten keskuudessa. Eipä olisi nuorempana uskonut, että tässä iässä on näin suosittu ja haluttu yli 40v naisten silmissä. 

Aika paljon se on miehen omasta käytöksestä, elintavoista ja arvoista myös kiinni, että käykö flaksi vai ei.  

Vierailija
84/87 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies oli 46 kun me mentiin naimisiin.

Onko hän mielestäsi joku luonnonoikku?

Miehen työkaveri meni naimisiin yli 50-vuotiaana. 

Elämä on ihmeellistä ja arvaamatonta.

Täälläkin oikkuja. Mä olin 46 ja mies 52 kun mentiin naimisiin. Eli me huolittiin tällaiset vanhat ukot ja akat ainakin :)

Vierailija
85/87 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takuulla et ole minulle näkymätön <3

N53 (katson kaikkia silmiin mahdollisuuksien mukaan)

Vierailija
86/87 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä voi olla? Kaiken ikäiset miehet täällä valittavat, että eivät löydä naisia! Olisko rima liian korkealla? Katsotteko itseänne peiliin muutenkin kuin kotona? Esimerkiksi yllättäen kun jonkun peilaavan seinän viereen joudutte? Mitä siellä näkyy? Onko alkavaa harmaata hiuksissa tai kalju? Onko mahaa? Onko kivat vaatteet? Onko hampaat hoidettu? Tuoksu hyvä mutta mieto? Oletteko kohteliaita? Osaatteko small talkia? Onko liikaa vaatimuksia naisille? Pitäisikö heidän olla nuorempia kuin te? Hoikempia kuin te? Seksikkäämpiä kuin te? Jostain tällaisesta on oltava kyse.

Rima on asetettu alimmalle tasolle, en katso painoa enkä ulkonäköä, yh:ta en kuitenkaan ota. Miksi pitää katsoa peiliin muualla kuin kotona? Hiusraja on sentin paennut, mutta tukkaa on vielä reilusti 30v iässä. Mahaa ei ole, lihasta on. Vaatteet rennot, t-paita, huppari ja pieruverkkarit. Hammasrivistöt kunnossa, henki ei haise. Osaan small-talkkia ja olen kohtelias herrasmies. Vaatimuksia ei ole, muuta kuin että hänen kanssaan on kiva viettää aikaa. Ikähaarukkani on -+5v. Seksikkyys toissijaista, luonne tärkeämpi. Nyt odotan että minut tullaan lyttäämään täysin päinvastaiseksi kuin sanoin, kuten aina ennenkin.

tuossa se syy

En etsi mitään prinsessoita, joten jos tuo häiritsee, ei meillä ole alkuunkaan mitään saumaa.

Vierailija
87/87 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä voi olla? Kaiken ikäiset miehet täällä valittavat, että eivät löydä naisia! Olisko rima liian korkealla? Katsotteko itseänne peiliin muutenkin kuin kotona? Esimerkiksi yllättäen kun jonkun peilaavan seinän viereen joudutte? Mitä siellä näkyy? Onko alkavaa harmaata hiuksissa tai kalju? Onko mahaa? Onko kivat vaatteet? Onko hampaat hoidettu? Tuoksu hyvä mutta mieto? Oletteko kohteliaita? Osaatteko small talkia? Onko liikaa vaatimuksia naisille? Pitäisikö heidän olla nuorempia kuin te? Hoikempia kuin te? Seksikkäämpiä kuin te? Jostain tällaisesta on oltava kyse.

Rima on asetettu alimmalle tasolle, en katso painoa enkä ulkonäköä, yh:ta en kuitenkaan ota. Miksi pitää katsoa peiliin muualla kuin kotona? Hiusraja on sentin paennut, mutta tukkaa on vielä reilusti 30v iässä. Mahaa ei ole, lihasta on. Vaatteet rennot, t-paita, huppari ja pieruverkkarit. Hammasrivistöt kunnossa, henki ei haise. Osaan small-talkkia ja olen kohtelias herrasmies. Vaatimuksia ei ole, muuta kuin että hänen kanssaan on kiva viettää aikaa. Ikähaarukkani on -+5v. Seksikkyys toissijaista, luonne tärkeämpi. Nyt odotan että minut tullaan lyttäämään täysin päinvastaiseksi kuin sanoin, kuten aina ennenkin.

tuossa se syy

En etsi mitään prinsessoita, joten jos tuo häiritsee, ei meillä ole alkuunkaan mitään saumaa.

pieruverkkareiden ja prinsessojen välissä kun ei ole mitään muuta  🤣 🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme