Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikäiseni 40v mies on jo näkymätön naisille

Vierailija
24.11.2021 |

Täytän 40 ja on todella vaikea löytää naisseuraa. Vertaistukea, kokemuksia?

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, etsi sieltä missä sinua etsitään.

Vierailija
42/87 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun nelikymppinen ex-mieheni löysi Tinderistä helposti uuden naisen. Oman ikäisensä, taviksen näköisen. Teillä on vain rima liian korkealla ja realiteetit hukassa.

Jos riman laittaa sinne, että joutuu ottamaan 5 vuotta vanhemman +120kg kahden lapsen äidin, niin ollaan jo aika pohjamudissa. Olen kuitenkin ihan normaalipainoinen lapseton mies, joten rimani on asetettu tasan siihen samaan kuin itsekin olen. Tarkoitukseni ei ole mollata lihavia yh:ta, he löytävät varmasti toisen lihavan yh:n.

Jotenkin tuntuu, että jotkut eivät ole siinä asemassa, jossa he noin vain ottavat yhtään ketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta säkin femman liput Liettuaan tai Puolaan.

Vierailija
44/87 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin katselen nelikymppisiä miehiä, itsekin olen nelikymppinen nainen. :)

Vierailija
45/87 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap tarkoittaa naisella max 30- vuotiasta pitkähiuksista kaunotarta, niin kyllä, mutta jos kaikkia naisia, niin ei. Et kelpaa, koska tavoittelet itseäsi nuorempaa ja kauniimpaa.

Vierailija
46/87 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dracula kirjoitti:

Mies, etsi sieltä missä sinua etsitään.

Nuo aasialaiset tuntuu olevan kiinnostuneita, taitaa olla ne jämämiesten markkinat siellä suunnalla. Olen ainakin ihan kyllästynyt suomalaisten kanssa deittailuun, tai no niihin pariin hassuun jonka kanssa olen edes jutulle päässyt. Nuo aasialaiset tuntuvat kuitenkin haluavan jäädä kotimaahansa, joten joutuu kyllä vaihtamaan muutenkin maisemia, mikä tosin ei haittaa.

Vierailija
47/87 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä päin Suomea kirjoittelet tänne?

On meitä naisiakin siinä pian 40-v ,jotka vaan etsii,etsiii,etsiiiii ,mutta ei vaan löydä miestä.

Huomaatteko??? Tein kysymyksen aloittajalle , siis naista etsivälle sinkkumiehelle, sinkulta!! Nainen, miehelle....lähestyin.... ei vastaa.

Siiiiiis, hän vaan itkee palstalla,mutta ei uskalla reagoida. Niiiiiiin tyypillistä...

Tämä vauva-palsta ei tietysti ole treffi-palsta,mutta teinpä tällaisen huomion....

Itse uskallan vastata, että olen Turusta.

Koska kuitenkin joku kohta karjuu minulle---

No vastaaa ite..

Vierailija
48/87 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkini AP:lle:

1) laihduta

2) käy parturissa

3) mene töihin

Vierailija
49/87 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa iässä on helposti se ongelma, että katsoo liian nuoria. Itse olen nelikymppinen ja minua usein luullaan kolmekymppiseksi. Omaan silmääni taas moni itseni ikäinen nainen näyttää lähes äidiltäni. Jos olisin itse sinkku, niin varmaan mieluiten katselisin ikähaarukaltaan sellaisia noin 31-36-vuotiata naisia. Minun ystäväni on 41-vuotias ja rupesi taannoin olemaan 48-vuotiaan naisen kanssa joka näyttää mielestäni noin 55-vuotiaalta. Itse en olisi vakavassa mielessä kyllä osannut moisen kanssa ruveta millekään.

Minkä ikäinen äitisi on? Mielestäsi äitisi siis näyttää noin nelikymppiseltä? Vai nelikymppiset naiset näyttävät siltä kuin äitisi näytti silloin kun olit peruskoulussa, eli nelikymppiset näyttävät ”äidiltä”? Kannattaa herätä siihen, että olet itsekin nelikymppinen eli faijaikäinen.

Vierailija
50/87 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kyllä huomaa jokainen nainen, mutta ei ne aloitteita ikinä tee.

T. Komea, mutta ujo M43

Vierailija
51/87 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa iässä on helposti se ongelma, että katsoo liian nuoria. Itse olen nelikymppinen ja minua usein luullaan kolmekymppiseksi. Omaan silmääni taas moni itseni ikäinen nainen näyttää lähes äidiltäni. Jos olisin itse sinkku, niin varmaan mieluiten katselisin ikähaarukaltaan sellaisia noin 31-36-vuotiata naisia. Minun ystäväni on 41-vuotias ja rupesi taannoin olemaan 48-vuotiaan naisen kanssa joka näyttää mielestäni noin 55-vuotiaalta. Itse en olisi vakavassa mielessä kyllä osannut moisen kanssa ruveta millekään.

Kaikkihan ovat omasta mielestään ja ns. omaan silmäänsä nuorekkaita ja hyvin usein tuota "ikäiseni naiset ovat tanttoja" kuulee joltain iskämahaiselta pullorilliseltä insinööriltä joka näyttää tasan ikäiseltään.

Vierailija
52/87 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut kyllä huomaa jokainen nainen, mutta ei ne aloitteita ikinä tee.

T. Komea, mutta ujo M43

Ehkä naisistakin löytyy näitä ujoja? Ei kaikille lähestyminen helppoa ole. Ja se on ihan ok. Jonkun kuitenkin se ensimmäinen askel täytyy aina ottaa (:

Vierailija
53/87 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhainkodissa on keski-ikäiset nuoria;

Kaikki on suhteellista.

Vierailija
54/87 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun nelikymppinen ex-mieheni löysi Tinderistä helposti uuden naisen. Oman ikäisensä, taviksen näköisen. Teillä on vain rima liian korkealla ja realiteetit hukassa.

Jos riman laittaa sinne, että joutuu ottamaan 5 vuotta vanhemman +120kg kahden lapsen äidin, niin ollaan jo aika pohjamudissa. Olen kuitenkin ihan normaalipainoinen lapseton mies, joten rimani on asetettu tasan siihen samaan kuin itsekin olen. Tarkoitukseni ei ole mollata lihavia yh:ta, he löytävät varmasti toisen lihavan yh:n.

Se 5 vuotta vanhempi on käytännössä saman ikäinen. On se jännää, miten miehelle joku 2 vuotta vanhempikin on ihan kauheaa, ja sanompa vaan että nelikymppisenä en paljon nillittäisi jos naisella on ennestään kaksi lasta (itselläni ei ole, mutta totean että hyvin monella on). 120 kg painoisen henkilön kelpaamattomuuden hyväksyn jos itse olet normaalipainoinen.

Vierailija
55/87 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päin Suomea kirjoittelet tänne?

On meitä naisiakin siinä pian 40-v ,jotka vaan etsii,etsiii,etsiiiii ,mutta ei vaan löydä miestä.

Huomaatteko??? Tein kysymyksen aloittajalle , siis naista etsivälle sinkkumiehelle, sinkulta!! Nainen, miehelle....lähestyin.... ei vastaa.

Siiiiiis, hän vaan itkee palstalla,mutta ei uskalla reagoida. Niiiiiiin tyypillistä...

Tämä vauva-palsta ei tietysti ole treffi-palsta,mutta teinpä tällaisen huomion....

Itse uskallan vastata, että olen Turusta.

Koska kuitenkin joku kohta karjuu minulle---

No vastaaa ite..

Vaikutat hieman epävakaalta, kun otat nokkiisi siitä, että joku ei vastaa sinulle anonyymilla palstalla. Lisäksi kirjoitustaitosi kertoo aika paljon älykkyydestäsi, ei pahalla, mutta aika luotaantyöntävää, olit mies tai nainen.

Vierailija
56/87 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Pakko työntää oma lusikka myös tähän soppaan.

En ymmärrä miksi niin monet tuntuvat kummeksuvan ja katsovan kieroon, että nuorempikin nainen voi katsoa sillä silmällä ikäistään vanhempaa?

Itse olen likipitäen aina ollut kiinnostunut itseäni vanhemmista miehistä. En näe tässä mitään pahaa, en satuta siinä ketään, tiedän mitä haluan.

Moni samanikäinen, tai nuorempi, kuin mitä itse olen (30) on mielestäni vain lapsellinen. Arvostan elämänkokemusta ja vakaata persoonallisuutta. En etsi itselleni elättäjää (ennen kuin joku ehtii tästä älähtää!). Koti on hyvä ja siisti, opiskelen korkeakoulussa, säästöjä on ja tulevaisuudessa hyvät työllisyyden näkymät. Perusasiat siis melko mallillaan.

Minä etsin varmaan erilaista miestä, kuin moni täällä näistä palstanaisista, ei itseäni miehellä ylipaino (jos ei ole kohtuuton) haittaa, ei kaadu pituuteen, ei silmien - ei hiustenväriin jne.

Sen sijaan paljon saan haukkuja juuri tästä, että vanhemmat miehet kiinnostaa. Ei, en itse sanoisi mitään "fetissiä" olevan.

Osaan antaa muille rauhan omien mieltymysten kanssa, mutta en saa sitä itse. Ymmärrän. Kaikkia ei voi miellyttää, ei ulkonäöllisesti, ei ulosannin ym mukaisesti. Se on harmillista.

Toivon kaikille tsemppiä ja uskoa parempaan!

Vierailija
57/87 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mulla on ikää 41 vuotta ja ihan hyvin tuntuu naisseuraa löytyvän.

Vierailija
58/87 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se 5 vuotta vanhempi on käytännössä saman ikäinen. On se jännää, miten miehelle joku 2 vuotta vanhempikin on ihan kauheaa, ja sanompa vaan että nelikymppisenä en paljon nillittäisi jos naisella on ennestään kaksi lasta (itselläni ei ole, mutta totean että hyvin monella on). 120 kg painoisen henkilön kelpaamattomuuden hyväksyn jos itse olet normaalipainoinen.

Ei minua häiritse se pelkkä 5 vuoden ikäero, mutta se yhdistettynä lihavuuteen ja lapsiin häiritsee. Lihavuuskaan ei häiritse, eikä lapset, kunhan ne ei ole kaikki samassa paketissa. Minulle kelpaisi esim, lapseton lihava samanikäinen, lapsellinen normaalipainoinen samanikäinen, lapseton 5v vanhempi normaalipainoinen.

Vierailija
59/87 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minua häiritse se pelkkä 5 vuoden ikäero, mutta se yhdistettynä lihavuuteen ja lapsiin häiritsee. Lihavuuskaan ei häiritse, eikä lapset, kunhan ne ei ole kaikki samassa paketissa. Minulle kelpaisi esim, lapseton lihava samanikäinen, lapsellinen normaalipainoinen samanikäinen, lapseton 5v vanhempi normaalipainoinen.

Itsehän tuon hirvityskombinaation kuvailit ja käytit esimerkkinä. Eli jos rimaa laskee omalle tasollesi niin tuo on tulos? Edellinen puhui riman olemisesta liian ylhäällä. Ei sitä tarvitse pohjaankaan romauttaa.

Vierailija
60/87 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 40v ja lapseton nainen. Mulle voisit kelvata mut sähän kuljet nenäpystyssä ohi parikymppisen perään ja ku saat pakit tuut kerjään säppiä minulta.. mikähän menee pieleen tässä kuviossa. Niin ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi