Miksi joillakin näkyy raskauskilot 2-3 vuotta raskauden jälkeen...
....mutta Mintulla on kroppa kondiksessa 3 viikkoa synnytyksestä?
Taitaa olla nämä "raskauskiloista" kärsivät naiset vain laiskoja?
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 00:40"]
Ei kiinnosta
[/quote]
Pitäs vähän edes kiinnostaa!
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 00:42"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 00:40"]
Ei kiinnosta
[/quote]
Pitäs vähän edes kiinnostaa!
[/quote]
Miksi pitäisi kiinnostaa?
Mulla ei kilot tullu raskaus aikana vaan sen jälkeen. Vauva vaan huus ekat puoli vuotta niin olin jumissa kotona. Siinä sitten kuin huomaamatta tuli muutama kilo lisää..
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 01:04"]Mulla ei kilot tullu raskaus aikana vaan sen jälkeen. Vauva vaan huus ekat puoli vuotta niin olin jumissa kotona. Siinä sitten kuin huomaamatta tuli muutama kilo lisää..
[/quote]
Niin, että sun tuli sitten vain syötyä ihan liikaa! Olisit liikkunut!
Mun äidillä on vieläkin raskauskiloja, synnytyksestä on jo melkein 46 vuotta aikaa.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 01:13"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 01:04"]Mulla ei kilot tullu raskaus aikana vaan sen jälkeen. Vauva vaan huus ekat puoli vuotta niin olin jumissa kotona. Siinä sitten kuin huomaamatta tuli muutama kilo lisää..
[/quote]
Niin, että sun tuli sitten vain syötyä ihan liikaa! Olisit liikkunut!
[/quote]
Samaa mieltä! Huutava kakara vaunuihin ja ulos! Ei se siitä rikki mene kerta huutais muutenkin, saattaa jopa nukahtaa.
Minunkin äidillä on vielä 40 vuoden jälkeen, joten minulla ei ole mitään hätää 2-3 vuoden jälkeen:D
Minä olen ainakin tyytyväinen että kiloja jäi raskauden jälkeen... Ennen raskautta painoin 39kg ja nyt 50kg ja en ole enään mikään persjalkainen tikku...
Niin no ei minullakaan jäänyt mitään silloin 19-vuotiaana kun ensimmäisen sain, eikä vielä 25-vuotiaanakaan mutta nyt kolmekymppisenä jäikin sitten tuo 7 kiloa eikä lähde sitten millään. Ikä vaikuttaa ja raskauksien määrä.
Mikä ihmeen kysymys tuo on... Siksi tietysti kun eivät ole laihtuneet. Duh.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 00:54"]
Niitä hävettää ;)
[/quote]
Ei, vaan niitä hävettää, joilla on pakkomielle saada kaikki kilot heti pois. Kaikki muut ottaa elämän vähän rennommin.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:00"]
Niitä hävettää ;)
[/quote]
Ei, vaan niitä hävettää, joilla on pakkomielle saada kaikki kilot heti pois. Kaikki muut ottaa elämän vähän rennommin.
[/quote]
Kyllä sitä on sitten kuuskymppisenä kiva ottaa rennosti ja lykkiä rollaattoria menemään, kun polvet on pettäneet ylipainon takia.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:07"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:00"]
Niitä hävettää ;)
[/quote]
[/quote]
Kyllä sitä on sitten kuuskymppisenä kiva ottaa rennosti ja lykkiä rollaattoria menemään, kun polvet on pettäneet ylipainon takia.
[/quote]
Höpöhöpö tuollaisille. Äitini sai 2 lasta, ja molemmista jäi pysyvästi noin 20 kg ylipainoa. 50-kiloinen muuttui raskauksien ja kotona vietettyjen pikkulapsiaikojen myötä 90-kiloiseksi. Mutta on aina ollut elämäänsä tyytyväinen, kun ei ole yhtään ulkonäkökeskeinen ihminen. Ja nyt on 67-vuotias, täysin terve, ei mitään säännöllisiä lääkityksiä, käy eläkeläisille tarkoitetulla kuntosalivuorolla, matkustelee isän kanssa jne. Ei se ylipaino jos nyt ei ihan sairaaalloista ole, useimmille mitään kovin dramaattista aiheuta terveyden kannalta.
Ensimmäisetä lapses odotus aikana lihoin yli 20kg ja imetys aikana lähti noin 10kg loput (ja vähän ylikin) lähti lapsen ollessa n.2,5v kun erosin hänen isästään. Tästä toisesta raskaudesta en edes lihonut kun vajaa 6kg vaikka kuinka söin ja lääkäritkin oli jo huolissaan. Kilot lähti kun pääsin sairaalasta kotiin.. Nyt tosin kun palasin töihin on kiloja taas kertynyt tuon 6kg ,lapsi nyt noin 1,5 v
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:20"]Ensimmäisetä lapses odotus aikana lihoin yli 20kg ja imetys aikana lähti noin 10kg loput (ja vähän ylikin) lähti lapsen ollessa n.2,5v kun erosin hänen isästään. Tästä toisesta raskaudesta en edes lihonut kun vajaa 6kg vaikka kuinka söin ja lääkäritkin oli jo huolissaan. Kilot lähti kun pääsin sairaalasta kotiin.. Nyt tosin kun palasin töihin on kiloja taas kertynyt tuon 6kg ,lapsi nyt noin 1,5 v
[/quote]
Ja kysymykseen piti vastata. Kaikilta ne kilot ei vaan lähde ja kaikilla ei ole mahdollisuutta/energiaa niitä puottaakkaan.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:07"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:00"]
Niitä hävettää ;)
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mistä tuollainen ajatus että jos jää raskauskiloja on ylipainoinen? Minulla tosiaan jäänyt tuo 7kg enkä todella ole mikään ylipainoinen vaan normaalipainoinen.
Laiskat kotiäidit löytävät aina hyvät tekosyyt olla tekemättä mitään ja antavat itselleen luvan syödä kaikkea roskaa.
Ei kiinnosta