Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monta lasta teillä on suunnitelmissa?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies haluaisi neljä lasta ja minä korkeintaan kolme.. Aika näyttää, nyt siis esikoisemme on vasta vähän vajaa 4kk vanha, ihana pikkutyttö.. Meillä molemmilla on suvussa kaksosia, mulla on kaksosveljet ja miehellä kaksoissisarukset myös joten vähän " pelottaa" jos sattuu omalle kohdalle kaksoisraskaus..

Mulla sisaruksia 4 veljeä ja yksi sisko ja miehellä 4 siskoa ja yksi veli :)

Vierailija
22/24 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun myös siihen sarjaan, jotka eivät voi suunnitella lasten määrää tai syntymäajankohtaa=( Minulla on aik. liitosta yksi lapsi (lääketiede hieman avusti) ja miehellä kaksi. Toivomme kovasti yhteistä ja olemme maailman onnellisimpiä, jos edes sen yhden yhteisen joskus saamme. Lääkärin puoleen on jo käännytty, mutta toistaiseksi tuloksetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme todella tyytyvaisia nain. Ainakin talla hetkella... Ei olla lyoty lukkoon mitaan varmaa tulevaisuudesta, jospa joskus kokeiltaisiin iltatahtea, tai sitten voi olla etta laiskuus vie voiton kun lapset jo kasvaneet isommiksi. Saa nahda. Talla hetkella minun 3kk ikainen hoitolapsi vie kylla taysin omat vauvahalut!

Minulla on yksi nuorempi sisko ja miehella on yksi isoveli.

Vierailija
24/24 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 4 lasta olisi meillä haaveissa (mulla ollut pienestä lähtien ja miehellä oma perhe 4-lapsinen niin tuntuu luonnolliselta ajatukselta meille)... Mutta kunhan nyt katsotaan, enkä tiedä kykenenkö niin moneen raskauteen ja synnytykseen... ellei sitten adoptoisi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi