Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tirkistely

Vierailija
24.11.2021 |

Onko palstalla muita tirkistelijöitä tai tirkistelyn kohteena olemisesta nauttijoita? Millainen tilanne oli?

Itse olen saanut luvan kanssa tirkistellä ja katsella muiden harrastavan seksiä. Se on ollut hyvin kiihottavaa. Koskaan en ole salaa tai luvitta tirkistellyt.

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikoita olimme poimimassa teineinä. Kaverini ihastui yhteen tyttöön. Ne pääty panemaan mun viereiseen sänkyyn. Kiimasta sähellystä. Kiihotti hitosti ja pieni kosketus pippeliin ja mällit boksereihin

Vierailija
62/78 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat tirkistelykokemukset liittyy varhaispuberteettiin. Jossain vaiheessa alkavaa teiniyttä alkoi naiseus jostain syystä kiehtoa, eikä minulla ollut kuin äiti jota alasti näin, saunassa ja satunnaisesti muuten.

Oli aika että usein hakeuduin tilanteisiin jossa äiti oli pukeutumassa tai riisuuntumassa, ja huomasin että musta karvakolmio oli kaikessa mystisyydessään kiehtova ja kiihottava. Juu, tiedostin kyllä että oman äidin vartalo on sarjassa hieman omituinen asia kiihottua, mutta minkäs asialle mahtoi. Ja luulen että hän kyllä rekisteröi asian jollain tavoin.

Kerran osuin ovenrakoon niin, että näin äidin sooloseksihetken, tuntui kuin koko vartalo olisi räjähtänyt siitä kiiman määrästä. Siitä riitti todella pitkäksi aikaa runkkausmateriaalia itselle.

Tämä vaihe oli ehkä vuoden tai max kaksi, ja sitten tuli muut asiat ja jossain vaiheessa tytöt kuvioon mukaan, enkä sen jälkeen juuri oli tirkistellyt tai tuntenut erity

Mä ennen kans tykkäsin tirkistellä kun äiti oli suihkussa. Äiti oli kaunis ja muodokas nainen siihen aikaan. Pituutta noin 160 cm ja muhkeat c-kupin rinnat. Minkä lisäksi iso moudokas takapuoli ja siististi ajellut pillunkarvat. Oli ihana katsoa kun hän pesi hiuksiaan ja vaahtoi valui hiljaa rintoja pitkin ja lopuksi sitä vaahtoa oli pillunkarvoissakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena tirkistelin yhtä paria. Reippaasti yli 20 vuotta sitten, joten sorry jos joku tunnistaa. Olin utelias. Poika oli lievästi cp-vammainen ja tyttö aika ujo, mutta ihan supernätti. Ei sillain suosituin tytsy tyyliin vaan enemmän luonnonkaunis ja hikipinko -kombinaatio. Näin heidät useammassakin paikassa päällekkäin ja poika oli aina päällä ja selkeästi tytön sisällä liikkumassa edestakaisin. He eivät peitelleet toimintaansa silleen mitenkään. Jos osasi katsoa näki varmasti mitä tapahtui. Vaikka portaiden välitasojen alle tai sopivaan tilaan öljypoltinhuoneen lähellä jne, muita näitä "romanttisia" spotteja. En mä tiedä, mulle tuli ajatus että opet varmasti tiesivät mitä tapahtui ja koulun henkilökunta, siivoojat tms vielä varmemmin. Puolet oppilaista oli perillä, mutta kukaan ei välittänyt puuttua mitenkään. Ehkä se sit "sallittiin" (ja minkäs tuolle mahtaa) mutta että kouluaikana koulun tiloissa ja tontilla, koska se tyttö oli niin hyv

Herkkä tilanne. Monesti lievillä cp-tyypeillä on pelkästään liikkumiseen liittyviä haasteita kuten mun veljellä. Ite ajattelisin, että meillä ei aikoinaan olisi tuollaista sallittu. Vaikka toki sitä tapahtuu ihan "normi" ihmisten kesken myös, ei se tarkoita sitä että koulussa saa harrastaa seksiä. Varmasti ihana pari olivat ja tuollaisen näkeminen on aina vähän lottoa. Muistan omalta ala-asteen lopulta, että tykkäsin katsella yhtä paria antamassa toisilleen kaulasuudelmia koulun nurkalla. Sitäkin paheksuttiin ja pari erotettiin opejen toimesta. Silti ne teki sitä kohta uudestaan.

Vierailija
64/78 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntovaunureissu vuonna kivi ja kirves. Kaveripariskunta sai houkuteltua mut, 18-vuotiaan lukiolaisen mukaan. Siitä tulikin sitten mielenkiintoinen tapahtuma. Ensinnä sain todistaa ko. parin seksihetkiä öisin. Kiihottihan se nuorta sälliä varsinkin kun parin kauniimman sukupuolen edustaja oli todella herkku. Runkkasin joo ja mällit talouspaperiin sen minkä osuin. Jossain kohtaa trippiä katselin yhtä tyttöä rannalla sillä silmällä ja alettiin siinä reilun viikon leiriytymisen aikana seukkailemaan. Runkkailu vaihtuikin vaakamamboon. Lopulta vaunu heilui molemmissa päissä.

Vierailija
65/78 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herkkä tilanne. Monesti lievillä cp-tyypeillä on pelkästään liikkumiseen liittyviä haasteita kuten mun veljellä. Ite ajattelisin, että meillä ei aikoinaan olisi tuollaista sallittu. Vaikka toki sitä tapahtuu ihan "normi" ihmisten kesken myös, ei se tarkoita sitä että koulussa saa harrastaa seksiä. Varmasti ihana pari olivat ja tuollaisen näkeminen on aina vähän lottoa. Muistan omalta ala-asteen lopulta, että tykkäsin katsella yhtä paria antamassa toisilleen kaulasuudelmia koulun nurkalla. Sitäkin paheksuttiin ja pari erotettiin opejen toimesta. Silti ne teki sitä kohta uudestaan.

Sanopa vaan kiimaisille teineille ettei koulussa saa harrastaa seksiä. Invavessa tuli tutuksi aikoinaan. Ei sitä tarvi näyttää muille kun voi tehdä lukkojen takana. Kuulostaa siltä että kyseinen koulun tiloissa nussutteleva pari halusi että toiset näkevät. Meitä on kyllä niin moneksi.

Vierailija
66/78 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena tuli tirkisteltyä vanhoissa kunnon puuceissa.

Vierailija
67/78 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena tirkistelin yhtä paria. Reippaasti yli 20 vuotta sitten, joten sorry jos joku tunnistaa. Olin utelias. Poika oli lievästi cp-vammainen ja tyttö aika ujo, mutta ihan supernätti. Ei sillain suosituin tytsy tyyliin vaan enemmän luonnonkaunis ja hikipinko -kombinaatio. Näin heidät useammassakin paikassa päällekkäin ja poika oli aina päällä ja selkeästi tytön sisällä liikkumassa edestakaisin. He eivät peitelleet toimintaansa silleen mitenkään. Jos osasi katsoa näki varmasti mitä tapahtui. Vaikka portaiden välitasojen alle tai sopivaan tilaan öljypoltinhuoneen lähellä jne, muita näitä "romanttisia" spotteja. En mä tiedä, mulle tuli ajatus että opet varmasti tiesivät mitä tapahtui ja koulun henkilökunta, siivoojat tms vielä varmemmin. Puolet oppilaista oli perillä, mutta kukaan ei välittänyt puuttua mitenkään. Ehkä se sit "sallittiin" (ja minkäs tuolle mahtaa) mutta että kouluaikana koulun tiloissa ja tontilla, koska se tyttö oli niin hyvä joka lukuaineessa ja poika selvästi vei häntä mukanaan niihin seksiseikkailuihin. Ajateltiin ehkä niinkin, että poika oli saanut itselleen tytön niin antaa pitää tyttöä hyvänä. Vammaisille toi ei oo niin simppeli juttu, että saa sen mielitietyn muualta kuin toisten vammaisten piiristä. Such is life.

Vierailija
68/78 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää lainaustoiminto on kyllä ihan peestä. Tuo kohta piti lainata......

Vierailija
69/78 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanopa vaan kiimaisille teineille ettei koulussa saa harrastaa seksiä. Invavessa tuli tutuksi aikoinaan. Ei sitä tarvi näyttää muille kun voi tehdä lukkojen takana. Kuulostaa siltä että kyseinen koulun tiloissa nussutteleva pari halusi että toiset näkevät. Meitä on kyllä niin moneksi.

En usko että hakivat huomiota. Omasta veljestä tiedän, että cp-poika voi olla tosi impulsiivinen ja pelkäämätön. Seksuaaliset kovat halut yhdistettynä tohon ja tyttö mukana ja suostuvainen seksiin. Molemmille ihanaa mut kun niitä pidäkkeitä pitäisi olla sillä tytöllä tässä tapauksessa. En mä silti syytä häntä, nuoret on nuoria ja on se seksi ihanaa silloin. Aikuisten pitäisi puuttua hienovaraisesti, ettei koulussa yhdytä.

Vierailija
70/78 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koulussa nähnyt kuin kiihkeää suutelua seinää vasten tytön kädet pojan kädessä ylhäällä vasten seinää ja pojan keskivartalon toistuvaa pientä edestakaista hieromista tytön farkkujen päälle. En usko, että siinä oltiin sisäkkäin, kulli saattoi käydä paljaana hetken. Pakko myöntää, että silloin hormonimyräkässä se oli kiihottava näky ja antoi inspiraatiota omaan kivaan kotona. Omaa seurusteluelämää kun ei ollut.

Paljon myöhemmin todistin seksiaktia kylläkin vain lyhyesti kun opiskeluaikoina kämppäkaveri oli kännissä mennyt hässimään tyttöystävänsä kanssa mun sänkyyni. Tajusivat lopettaa, kun rykäisin ovella ja siirtyivät toiseen huoneeseen. Tuosta ei jäänyt oikeastaan niin kiihottavaa mielikuvaa muuta kuin kaverin pystyssä heiluva kulli ja likan kiire peitellä paikkojaan. Melkoista kännisähellystä se oli sen minkä ehdin siitä nähdä. Ei tullut tarvetta runkkailla silloin. :D

Vierailija
71/78 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään oo nähnyt kuin vaatteet päällä nylkyttelyä ja kovaa pussaamista, kaulaimua ja käsiä haarovälissä. Voi kun oiskin nähnyt livenä oikein kunnon actionia. Ehkä viel joskus sattuu kohalle. Toi olis mun fetissi nähä panemista sillai että pari ei tiedä et mä kattelen ja sit samalla voisin tyydyttää itteeni.

Vierailija
72/78 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran olen päässyt tirkistelemään. Kävelin baarista kotiin päin ja nuoriso oli pitkällään pajujen takana keskellä puistoa. Vähän aikaa kattelin sitä kiimaista touhua ja sitten jatkoin matkaa. Ajattelin vaan että kun ei kotona voi... kai sitä sit pitää tehdä missä vaan. Olin itse jo valmiiksi kiimainen, mutta turhautunut koska kimma jonka kanssa tanssin koko illan ei lähtenyt mukaani. Menin kotiin ja runkkasin itseni uneen.

Vierailija
73/78 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani 11-13 v. isosisko asui vielä kotona ja poikkis kävi kylässä usein. Tottakai tirkistelin ja tottakai kiihotuin ja hiplasin itseäni siinä. En tiennyt mitään niin kiihottavaa silloin kuin katsella sitä tauotonta menoa. Jätkä laukesi ja jatkoi. Rakastelivat aina ainakin kolmesti peräkkäin. Se oli paljon parempaa viihdettä kuin pelit tai nettivideot.

Vierailija
74/78 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelen paljon ympäri Suomea ja on muutama iso hotelli, joka on rakennettu niin, että osaan huoneista näkee omasta huoneesta hyvin. Kaikki eivät ymmärrä että valoverhon läpi sisälle näkyy hyvin pimeällä :)

Aina välillä nautiskelen ja katselen mitä toisissa huoneissa tapahtuu... Yllättävän monet naiset runkkaavat kaikenlaisilla esineillä... Miehet runkkaavat,  "parit" rakastelevat kiihkeästi. Myös upeita naisten välisiä rakasteluja on tullut vuosien aikana todistettua.

Jotenkin siihen tirkistelyyn on jäänyt koukkuun vaikka netistä näkee seksiä niin paljon kun haluaa.

Vierailija
75/78 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena tirkistelin yhtä paria. Reippaasti yli 20 vuotta sitten, joten sorry jos joku tunnistaa. Olin utelias. Poika oli lievästi cp-vammainen ja tyttö aika ujo, mutta ihan supernätti. Ei sillain suosituin tytsy tyyliin vaan enemmän luonnonkaunis ja hikipinko -kombinaatio. Näin heidät useammassakin paikassa päällekkäin ja poika oli aina päällä ja selkeästi tytön sisällä liikkumassa edestakaisin. He eivät peitelleet toimintaansa silleen mitenkään. Jos osasi katsoa näki varmasti mitä tapahtui. Vaikka portaiden välitasojen alle tai sopivaan tilaan öljypoltinhuoneen lähellä jne, muita näitä "romanttisia" spotteja. En mä tiedä, mulle tuli ajatus että opet varmasti tiesivät mitä tapahtui ja koulun henkilökunta, siivoojat tms vielä varmemmin. Puolet oppilaista oli perillä, mutta kukaan ei välittänyt puuttua mitenkään. Ehkä se sit "sallittiin" (ja minkäs tuolle mahtaa) mutta että kouluaikana koulun tiloissa ja tontilla, koska se tyttö oli niin hyv

Katselitko koskaan loppuun asti? Itselleni tulee mieleen, että jos kyse olikin kuivapanemisesta.

Vierailija
76/78 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena tirkistelin yhtä paria. Reippaasti yli 20 vuotta sitten, joten sorry jos joku tunnistaa. Olin utelias. Poika oli lievästi cp-vammainen ja tyttö aika ujo, mutta ihan supernätti. Ei sillain suosituin tytsy tyyliin vaan enemmän luonnonkaunis ja hikipinko -kombinaatio. Näin heidät useammassakin paikassa päällekkäin ja poika oli aina päällä ja selkeästi tytön sisällä liikkumassa edestakaisin. He eivät peitelleet toimintaansa silleen mitenkään. Jos osasi katsoa näki varmasti mitä tapahtui. Vaikka portaiden välitasojen alle tai sopivaan tilaan öljypoltinhuoneen lähellä jne, muita näitä "romanttisia" spotteja. En mä tiedä, mulle tuli ajatus että opet varmasti tiesivät mitä tapahtui ja koulun henkilökunta, siivoojat tms vielä varmemmin. Puolet oppilaista oli perillä, mutta kukaan ei välittänyt puuttua mitenkään. Ehkä se sit "sallittiin" (ja minkäs tuolle mahtaa) mutta että kouluaikana koulu

Katselitko koskaan loppuun asti? Itselleni tulee mieleen, että jos kyse olikin kuivapanemisesta.

Joo hävettää myöntää, mutta sen verran utelias teini olin. Koko tilanne oli absurdi, mutta silloin oudon kiihottavaakin katsoa, miten poika pääsi huipullensa. Tytöstä en ole niin varma. 

Vierailija
77/78 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo hävettää myöntää, mutta sen verran utelias teini olin. Koko tilanne oli absurdi, mutta silloin oudon kiihottavaakin katsoa, miten poika pääsi huipullensa. Tytöstä en ole niin varma.

Olisin mäkin katsellut. 

Vierailija
78/78 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä mun elämää vaivaa, mutta oon päätynyt näkemään toisten seksiä useamman kuin kerran. Ekan kerran kotona isoveljen huoneessa olin lukemassa Akuja ja sitten piilouduin kaappiin kun broidi ja tyttöystävänsä alkoivat muhinoida ja panna sängyllä. Ihmettelin miten nopeasti tyttö sai orgasmin. Toisen kerran näin kun koulussa eräs pari harrasti seksiä lattialla inva-veskissä. Tyttöä kävi sääliksi. Sillä oli pojan alla sellainen nautinnon ja kivun sekainen ilme. Olin menossa sinne tarpeilleni ja avasin oven. Poikien vessa oli liian sotkuinen ja siellä kiusattiin avokopeissa olijoita. Kolmas kerta oli laivalla samassa hytissä kaveri pani tyttöystäväänsä koko yön ja itse yritin samalla nukkua. En hyväillyt itseäni, kiihotuin kyllä ja mieli teki. Jotenkin vaan häpesin katseluani niin paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi