Tirkistely
Onko palstalla muita tirkistelijöitä tai tirkistelyn kohteena olemisesta nauttijoita? Millainen tilanne oli?
Itse olen saanut luvan kanssa tirkistellä ja katsella muiden harrastavan seksiä. Se on ollut hyvin kiihottavaa. Koskaan en ole salaa tai luvitta tirkistellyt.
Kommentit (78)
Olen töissä hoitoalalla, piilotin pienen kameran pukkariin. Mukava on katsella kun työkaverit (naiset) vaihtavat vaatteita.
T:m53
Tirkistelyn kohteena oleminen voi olla yksi tapa itsensäpaljasteluun ja eksibitionismiin-elikkä antautuen vapaaehtoisesti ja tietoisesti toiminnan kohteeksi jonka tietää aikaansaavan seksualista mielihyvää jollekin ja sitäkautta ehkä myös itselle.
Exhibitionistina minua saa mielellään tirkistellä, varsinkin kesäisin järjestän tilanteita missä minua nähdään. Jos joku tirkistelee niin eihän se ole minulta pois, jos taas tirkistelijä antaa minun huomata häntä, annan hänelle mahdollisuuden katsoa vaikka ihan lähietäisyydeltäkin.
Omat tirkistelykokemukset liittyy varhaispuberteettiin. Jossain vaiheessa alkavaa teiniyttä alkoi naiseus jostain syystä kiehtoa, eikä minulla ollut kuin äiti jota alasti näin, saunassa ja satunnaisesti muuten.
Oli aika että usein hakeuduin tilanteisiin jossa äiti oli pukeutumassa tai riisuuntumassa, ja huomasin että musta karvakolmio oli kaikessa mystisyydessään kiehtova ja kiihottava. Juu, tiedostin kyllä että oman äidin vartalo on sarjassa hieman omituinen asia kiihottua, mutta minkäs asialle mahtoi. Ja luulen että hän kyllä rekisteröi asian jollain tavoin.
Kerran osuin ovenrakoon niin, että näin äidin sooloseksihetken, tuntui kuin koko vartalo olisi räjähtänyt siitä kiiman määrästä. Siitä riitti todella pitkäksi aikaa runkkausmateriaalia itselle.
Tämä vaihe oli ehkä vuoden tai max kaksi, ja sitten tuli muut asiat ja jossain vaiheessa tytöt kuvioon mukaan, enkä sen jälkeen juuri oli tirkistellyt tai tuntenut erityistä tarvetta edes aiheelle.
Vierailija kirjoitti:
Itse taas tykkään olla tirkistelyn kohteena. Joskus tahallani pikkarit, rintaliivit otan pois tai esim vaihdan iltamenoihin vaatteet työpaikallani pikkareita myöten ovi raollaan, jos tiedän miehiä olevan paikalla. ------käyn nakurannnalla myös mieheni tietämättä paljastelemassa ja kurkkimassa. Meitä on moneksi
Firman koulutuspäiville oltiin vuokrattu tila jossa oli vain yksi sauna ja pukuhuone. Ruokatarjoilu saapui ja sovittiin että naiset (3kpl) menevät ensin saunaan, miehet syövät sillä aikaa ja sitten vaihdetaan.
Myöhästyin lähdössä joten päädyin taiteilemaan pahvilautasen ja viinilasin kanssa ikkunaludalle ihan pukuhuoneen oven eteen.
Pari kärttyistä talouspuolen mammaa meni ensin pukkariin ja vähän ajan päästä se autoon kassin unohtanut nuori hoikka pitkäsäärinen assari joka veti oven perässään kiinni. Kuulin miten se käännettiin lukkoon ja keskityin syömiseen.
Meni pari minuuttia, kuulin lukon loksahtavan uudelleen ja ovi avattiin 15cm raolleen. Raosta näkyi ihan pukkarin oven eteen jäänyt assari joka riisui vaatteitaan suoraan ovenraossa ja kumarteli tavaroita lattialla olevasta kassista jalat hieman levällään niin että pillu loisti paljaana kummaltakin puolelta.
Se pysyi tarkkaan ovenraossa niin että kasvot eivät näkyneet ja saatuaan uimapuvun päälleen se kääntyi sulkemaan oven uudelleen.
Tyttö ei osoittanut koskaan kiinnostusta minuun mutta näki pukuhuoneeseen mennessään millainen siihen aikaan vielä nuori runkkari oven takana oli katselemassa.
Minulle on käynyt muutaman kerran niin että joku hyvinkin tuttu nainen on ihan tietoisesti hakeutunut sellaiseen tilanteeseen jossa olen voinut halutessani katsella sitä alastomana tai sitten kävellä pois.
Koska olen katsellut, nämä ovat selvästi nauttineet siitä ja pitkittäneet keinotekoisesti tilannetta entisestään.
Pointti on siinä että nämä eivät ole yrittäneet mitenkään houkutella minua suhteeseen tai edes pikaiseen seksiin vaan selvästi ainoastaan kiihottuneet siitä että joku katselee niitä täysin paljaana ja kiihottuu toivottavasti näkemästään.
Esimerkiksi vuokrattiin hiihtolomalla tuttavapariskunnan kanssa mökki jossa yläkerrassa makuuhuoneet olivat ovet vastakkain.
Olin tullut ensimmäisenä yläkertaan aamiaiselta ja petasin sänkyä kun kaverin vaimo tulee suihkusta, toivottaa hyvää huomenta ja alkaa kuivata itseään alastomana ovi auki omassa makkarissaan.
Se kumarteli loputtoman pitkään pillu punaisena kaivamassa vaatteita kasseista eikä laittanut mitään päälleen vaikka sängylle oli selvästi valittu jo pikkuhousut ja rintaliivitkin.
Lisäksi se piti yllä kevyttä small-talkia joka kuulosti alakertaan ihan normaalilta ja suorastaan kutsui minut makkarin ovelle josta näen kaiken mitä se halusi esitellä.
Ei meidän välillämme ollut mitään kipinää ennen eikä jälkeen mutta tämä taatusti tiesi etten voinut omaa naisystävää pannessani olla ajattelematta sen tyrkyllä ollutta paljasta takapuolta ja sitä miltä siihen työntyminen tuntuisi.
Joskus teininä tirkistelin kun pikkuveli masturboi, oli omalla erikoisella tavalla kiihottavaa, vaikka veli ei herättänytkään mitään erityisiä fiboja. Mutta sen verran se kiihotti tai kiinnosti, että katselin kyllä loppuun saakka. Ja hän ei tiennyt että katselin.
No alapeukuista huolimatta pervointa tirkistelyä varmasti ollut teini-iässä salaa oman äidin ja hänen miesystävänsä rakastelun tirkistely ja kuunteleminen. Itselläni ei ollut vielä siihen aikaan omia seksikokemuksia ja oli siis ensimmäinen kerta kun näin naisen alasti tietoisesti. Kiihotuin valtavasti mutta häpesin aina jälkeenpäin asiaa.
On hiukan vaikea kuvitella miehenä vastaavaa tilannetta kuin tytöillä eli olisi joutunut nuorena hoikkana teinipoikana jokun masturboivan av-karvamamman tirkistelemäksi.
Lähinnä olisin ollut imarreltu jos olisin huomannut naapurin puutteessa olevan keski-ikäisen rouvan tai vaikka vanhanpiian tiskistelevän sauva pimpassa minua kun tulen suihkusta.
Olisi todennäköisesti päädytty tilanteeseen jossa puolin ja toisin teeskennellään ettei kumpikaan tiedä missä mennään ja olisin hoitanut aamulla pussienkin tyhjennyksen ikkunan edessä.
Yllättäen yksi lukiosta tuttu naapuruston tyttö oli kiihottunut niin paljon siitä että naapuruston setä tumputti sille että oli pitänyt tarkoituksella verhoja auki juuri sopivassa kohtaa suihkusta tullessaan.
Nuorena tirkistelin yhtä paria. Reippaasti yli 20 vuotta sitten, joten sorry jos joku tunnistaa. Olin utelias. Poika oli lievästi cp-vammainen ja tyttö aika ujo, mutta ihan supernätti. Ei sillain suosituin tytsy tyyliin vaan enemmän luonnonkaunis ja hikipinko -kombinaatio. Näin heidät useammassakin paikassa päällekkäin ja poika oli aina päällä ja selkeästi tytön sisällä liikkumassa edestakaisin. He eivät peitelleet toimintaansa silleen mitenkään. Jos osasi katsoa näki varmasti mitä tapahtui. Vaikka portaiden välitasojen alle tai sopivaan tilaan öljypoltinhuoneen lähellä jne, muita näitä "romanttisia" spotteja. En mä tiedä, mulle tuli ajatus että opet varmasti tiesivät mitä tapahtui ja koulun henkilökunta, siivoojat tms vielä varmemmin. Puolet oppilaista oli perillä, mutta kukaan ei välittänyt puuttua mitenkään. Ehkä se sit "sallittiin" (ja minkäs tuolle mahtaa) mutta että kouluaikana koulun tiloissa ja tontilla, koska se tyttö oli niin hyvä joka lukuaineessa ja poika selvästi vei häntä mukanaan niihin seksiseikkailuihin. Ajateltiin ehkä niinkin, että poika oli saanut itselleen tytön niin antaa pitää tyttöä hyvänä. Vammaisille toi ei oo niin simppeli juttu, että saa sen mielitietyn muualta kuin toisten vammaisten piiristä. Such is life.
Opiskeluaikoina sain tai jouduin näkemään kämppäkaverin seksiakteja. Toisinaan ovi oli jäänyt auki vahingossa tai tahallaan. Poikaystävänsä oli kylässä joka päivä ja todella vaativa seksin suhteen. Tyttö kertoi, että hän halusi aina monta kertaa illassa, eikä kämppiksellä kuulemma ollut mitään sitä vastaan, mutta ihmetteli poikkiksen himoja. Välillä ajoin heidät bylsimään autoon. Toisina päivinä se kiihotti kuulla niitä seksin ääniä. Toisina päivinä ärsytti. Oli siinä kateuttakin mukana. Niinä päivinä kun äänet kiihottivat toivoin, että ovi olisi auki ja jos näin oli, jäin kyllä rakoon katsomaan täytyy myöntää.
Vierailija kirjoitti:
Opiskeluaikoina sain tai jouduin näkemään kämppäkaverin seksiakteja. Toisinaan ovi oli jäänyt auki vahingossa tai tahallaan. Poikaystävänsä oli kylässä joka päivä ja todella vaativa seksin suhteen. Tyttö kertoi, että hän halusi aina monta kertaa illassa, eikä kämppiksellä kuulemma ollut mitään sitä vastaan, mutta ihmetteli poikkiksen himoja. Välillä ajoin heidät bylsimään autoon. Toisina päivinä se kiihotti kuulla niitä seksin ääniä. Toisina päivinä ärsytti. Oli siinä kateuttakin mukana. Niinä päivinä kun äänet kiihottivat toivoin, että ovi olisi auki ja jos näin oli, jäin kyllä rakoon katsomaan täytyy myöntää.
Kostuitko samalla kun katselit. Olisitko mennyt mukaan jos olisi kysytty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kerran kysyit: joo ja en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masturboitko samalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masturboitko samalla
Ehkä vähän ujosti hipelöin housujen päältä. Eipä siinä muuta kehannut alkaa. Pelkkä katsominen jotenkin nolotti ja oli niin jännää samaan aikaan. :D
Joskus tekee niin mieli, niin et meinaa järki lähteä. Vaikka katselen, niin en mä koskaan harrasta itsetyydytystä, kunhan katson. Mitä sitten, vaikka olisinkin niin kostea tai paljon ylikin, ettei miehen tarvitsisi ees mitenkään lämmitellä, vaan voisi työntyy suoraan sisään. Mä tykkäisin siitä tosi paljon, myönnän! Enkä ees kaipaa tämän pidemmälle menevää lämmittelyä tai muutakaan toimintaa. Nyt on tosi hyvä. This is me!
Lapsuudenkodin lähellä oli autiotalo, jossa paikallinen nuoriso kävi usein harrastelemassa. Yksi pari erityisesti piti sitä kantapaikkanaan. Seurasin erittäin kiinnostuneena tapahtumia tarkkaan skidinä. Sellaiselle varhaisteinille tuo oli aivan valtavan kiihottavaa. Kullit olivat pystyjä ja sellaisia punertavan paksuja, harvoin käytettiin kortsua. Ajattelin miten kiihottunut voi poika ollakaan. Tytöt olivat sieviä ja nättejä pitkine hiuksineen ja tiukkoine vaatteineen. Miten ohuet ne paljaat reidet avoinna olivatkaan ja suloinen kosteudesta kiiltelevä pimppi oli kuin viiva. Eniten jäi kuitenkin mieleen poikien käytös miten dominoivia he olivat tyttöystäviään kohtaan. Siinä ei tytöllä ollut paljoa mahdollisuutta liikkua kun kiimainen kolli painoi maaten täysillä menemään. Pojat karjahtelivat nautintoaan, tytöt voihkivat ja kietoutuivat poikiin. Voi sitä kiihkeiden suudelmien määrää. Kuten sanottua en tiennyt silloin mitään niin kiihottavaa, masturboin ja opiskelin samalla seksiä.
Äh miksi minä en koskaan näe/kuule mitään tuhmaa!
Vierailija kirjoitti:
Kohta pääsee taas kuntosalin ikkunan taakse :) Toivottavasti on innokkaita suihkuttelijoita :)
Ole varovainen. Meidän kylällä yksi tirkistelijä jäi kiinni parille salinaiselle ja antoivat sille pikku opetuksen, tirkistelijä reppana pissi housuunsa. Noin siinä sitten käy, voi voi.
Kohta pääsee taas kuntosalin ikkunan taakse :) Toivottavasti on innokkaita suihkuttelijoita :)