Royal-suklaa on uudistettu kokonaan suklaan makua myöten
ounou!!
60-vuotias ikoninen suklaapatukka muuttuu kokonaan – kaksi makua jää historiaan
Royal-patukasta muuttuvat sekä kääre, maut että muoto.
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000008427718.html
Kommentit (131)
Mikseivät he tehneet jotain nostalgista mainosta joka olisi muistuttanut ihmisiä ostamaan tätä ehkä unohtunutt tuotetta? Uudistus ei selvästi ollut mieleen. Aion kuitenkin ostaa yhden patukan testiin, ehkä tämä on jo tekohengitystä ja on valmistauduttu siihen että patukka lopetetaan jos tämä ei tepsi.
Kaikki joulusuklaat kaupasta loppu, paitsi royal, jota oli koko hylly. Heh.
Maistoin nyt sitä uutta punaista ”perus” royalia.. vanha oli parempi, luxukselta maistuva mutta tuo uusi maistui aivan tavalliselta perussuklaalta. Ei varmaan tuu enää sitä ostettua.
Ostin, mutta toista kertaa en osta. Oli yksinkertaisesti huonompaa kuin alkuperäinen.
Vanhassa maku muodostui tumman ja vaalean suklaan yhdistelmästä.
Uusi maku on rasvainen, kuin norjalaisten ja ruotsalaisten vaaleat suklaat.
Tuota on pilalla, saako siitä rahat takaisin?
Söin sitä minttu toffee krokanttia… Todella makeaa suklaata. Eipä tartte ostaa toiste.
Ostin uutta Royalia tällä viikolla ja olen ihan pöyristynyt kuinka totaalisesti tämä klassikkotuote on onnistuttu pilaamaan.
Tuollainen bulkkisuklaan makuinen p*ska ei ansaitse Royal-nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Ostin uutta Royalia tällä viikolla ja olen ihan pöyristynyt kuinka totaalisesti tämä klassikkotuote on onnistuttu pilaamaan.
Tuollainen bulkkisuklaan makuinen p*ska ei ansaitse Royal-nimeä.
Ja kaikki tuntuvat olevan samaa mieltä asiasta. Eiköhän firma huomaa asian, kun ihmiset jättävät ostamatta.
Ostakaa sitten jotain parempaa herran tähden
Onhan toi nyt ihan järjetöntä, että muutetaan suklaan maku ja ulkonäkö, mutta ei nimeä.
Huijausta.
S-marketissa oli iso mainos uudesta Royalista 🙄🥴
Eikö mene kaupaksi vai? En ostanut sitä, vaan kardemumma-Tuplan.
Onko se nyt vegaaninen? Ai ei ole? No sitten oli ihan turha uudistus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Royalissa ollut sellainen vanilijan maku pohjalla? Rakenteeltaan muistuttu Kalev suklaata, vähemmän maitoinen kuin monet.Minä tykkäsin!
Luin, että vähemmän matoinen.
Hyvä suklaa mainos!
Suklaamme on vähemmän matoinen kuin kilpailijoilla!
Itse tykkäsin uudesta paljon :) kiva pakkaus ja tosi hyvää suklaata!
Se uusi pähkinä oli aika pahaa verrattuna vihreään. Saisikohan sitä vihreää vielä jostain? Kääreet ovat myös nyt halvan ja ruman näköisiä.
Nimeksi voisi nyt laittaa "Rahvaansuklaa" tai "Bulkki".
Kokeilin tätä uutta punaista royal suklaata. Ei ole minun makuuni. Tulee mieleen Dove maun ja rakenteen puolesta. Kaipa siitäkin monet tykkävät.
Ostin joka viikko. Paljonko ois pitäny ostaa? Ei yks ihminen voi suklaata niin kauheesti syödä.
Uutta en ole ostamassa.