Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko että kaikki pahat teot mitä teet/olet tehnyt tulevat sinun eteesi tavalla tai toisella?

Vierailija
24.11.2021 |

Tarkoitan että uskotko että universumi palkitsee sinut hyvistä töistäsi ja mikäli teet pahaa/vahinkoa muille, se kaikki koituu omaan nilkkaasi jossain vaiheessa?

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on harvoja rauhoittavia asioita maailmassa. Jos ei muuta niin se pahantekijä joutuu elämään tekojensa kanssa.

Ja koska elämä on pitkä ja ihmiset muuttuvat, niin vanhat valinnat ja teot tulee esiin ja saavat katumaan.

Ei me päästä irti muistoista vaikka halutaan. Varsinkin omat kylmät temput vainoaa jokaista. Jossain vaiheessa ja varsinkin unettomana yönä.

Pahalle ei pidä toivoa pahaa, se on paha teko. Toivo vain hyvää ja anna sydämessäsi anteeksi.

Vierailija
42/67 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen meedio keskus siis budhajoga keskus laski Tammerkoskeen lepytys uhriksi lootus kukkia . Mutta varastamista hekään eivät osaa lopettaa eikä seksi myyntiä .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään usko, ihan hölynpölyä. Kyllähän nyt jokainen näkee ettei elämä ole reilua vaan sattumanvaraista hyvin pitkälti. Toki jos tekee jotain lainvastaista niin siitä yleensä joutuu vastuuseen, mutta se on ihmisten työtä eikä karmaa. Tai jos kohtelee muita ihmisiä huonosti, niin ei voi olettaa saavansa hyvää kohtelua takaisin. Mutta ei ole mitään universumin oikeutta jota joku ylempi taho jakelisi jossain. Lapsellinen ajatus.

Vierailija
44/67 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se oli valkoiseksi kalkittu seinä . Sisältä kaikkinaista vääryyttä ....

Vierailija
45/67 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todella että karma kostaa Teemu mäelle.

Vierailija
46/67 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentojen pitää muistaa myös se tosiasia että 6 miljoonaa suomalaista luterilaista ei kuulu teidän äätifarisealaiseen lahkoon ettekä voi heitä kirota teidän lahkon sääntöjen mukaan . Kotkaa vain toisenne . Sama juttu hellarit ja muut kirotkoon toisiaan .

Vierailija
47/67 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on harvoja rauhoittavia asioita maailmassa. Jos ei muuta niin se pahantekijä joutuu elämään tekojensa kanssa.

Ja koska elämä on pitkä ja ihmiset muuttuvat, niin vanhat valinnat ja teot tulee esiin ja saavat katumaan.

Ei me päästä irti muistoista vaikka halutaan. Varsinkin omat kylmät temput vainoaa jokaista. Jossain vaiheessa ja varsinkin unettomana yönä.

Pahimmat narsistit nukkuu aina hyvin. Omatunto on puhdas, käyttämätön. Puhtaina syntyvät ja puhtaina lähtevät.

Juuri omatunto tekee meistä muista ihmisiä.

Vierailija
48/67 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt mitään niin pahaa, että pitäisi jatkuvasti heitellä vastoinkäymisiä lisää. Kait se johtuu siitä, että oon tulihevonen.

Vierailija
49/67 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko karmaan. Se on vain sepostettu kahleeksi herkkäsieluisille. Jos karma olisi olemassa tämä planeetta ei olisi täynnä mulqquja. Mutta kun liian moni paha ihminen itse asiassa pärjää hyvin tällä pallolla, paremmin kuin se kiltti siinä vieressä. Monet eivät joudu tekosistaan vastuuseen ikinä. 

Vierailija
50/67 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin se on, mutta jos toinen osapuoli ei anna anteeksi pahasti sanomista, sitten olen vapaa.

Nähty etteivät ihmiset tahdo sopia.

Et ole vapaa ellei pahoja tekojasi anneta anteeksi. Et oikeasti edes kadu, sen näkee tuosta ettei ihmiset tahdo mielestäsi sopia. Eli meinaat että perseilet olantakaa ja sitten huikkaat sori. Karma tasoittaa tilit.

Siis minun pitää katua kun joku on velkaa?  Älä hulluja puhu.

Vierailija
51/67 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon karmaan, mutta ei siinä ole mitään yliluonnollista. Ihmiset jotka vahingoittavat muita, vahingoittavat yleensä aina myös itseään tavalla tai toisella ja yleensä kärsivät loppujen lopuksi eniten itse.

Vierailija
52/67 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin se on, mutta jos toinen osapuoli ei anna anteeksi pahasti sanomista, sitten olen vapaa.

Et ole vapaa ellei pahoja tekojasi anneta anteeksi. Et oikeasti edes kadu, sen näkee tuosta ettei ihmiset tahdo mielestäsi sopia. Eli meinaat että perseilet olantakaa ja sitten huikkaat sori. Karma tasoittaa tilit.

Mitä ihmeen velkaa?! tossaon suora lainaus tekstistäsi. lainauksessa ei oteta kantaa velkoihin. Huomasitkos, että hyökkäät. Ei ihme ettei puheitasi ole annettu anteeksi.

Vierailija
53/67 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahimmat narsistit nukkuu aina hyvin. Omatunto on puhdas, käyttämätön. Puhtaina syntyvät ja puhtaina lähtevät.

Juuri omatunto tekee meistä muista ihmisiä.

Tuntemani narsistit eivät pysty pitämään parisuhteitaan, välit lapsiin särkyvät, työpaikat menee aina myös kun eivät kestä sitä että siellä täytyy tehdä jotain… loppujen lopuksi elävät synkkää ja stressaavaa elämää.

Vierailija
54/67 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen velkaa?! tossaon suora lainaus tekstistäsi. lainauksessa ei oteta kantaa velkoihin. Huomasitkos, että hyökkäät. Ei ihme ettei puheitasi ole annettu anteeksi.

Saat anteeksi oman hyökkäävyytesi.

Vierailija
55/67 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko karmaan. Se on vain sepostettu kahleeksi herkkäsieluisille. Jos karma olisi olemassa tämä planeetta ei olisi täynnä mulqquja. Mutta kun liian moni paha ihminen itse asiassa pärjää hyvin tällä pallolla, paremmin kuin se kiltti siinä vieressä. Monet eivät joudu tekosistaan vastuuseen ikinä. 

Juttu onkin, että nehän ne vasta katuu kuoleman jälkeen tekojaan. Helvetin järvi odottaa.

Vierailija
56/67 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin karma tulee eteen jossain vaiheessa. Olen päätellyt, että voi mennä useita vuosiakin ennen kuin se ikävä kokemus saapuu.

Voin vain toivoa, että karma huolehtii myös kaikista niistä, jotka ovat käyttäneet henkistä (ja fyysistä) väkivaltaa minua kohtaan.

Vierailija
57/67 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No viimeistään kuoleman jälkeen tulee. Se mitä tämän maan päällä teet niin määrittää sun tulevaisuuden kuoleman jälkeen. Siksi kannattaakin olla fiksusti.

Mutta jos olen ollut ääliö ja satuttanut muita mutta nyt kadun ja parannan tapani niin vieläkö karma kiusaa?

Pelkkä katuminen ei riitä. Pahat teot pitää hyvittää korkojen kera pahojen tekojen kohteelle. Jos kohde ei pysty anteeksiantoon, tekosi ovat olleet niin pahoja, että karma kyllä toteutuu. 

Raamattu opettaa että tunnustus ja katumus riittää.  Ethän aina edes saa mahdollisuutta puhua.

On kovasydämistä täällä.

Kun ajattelee miten pienetkin asiat tuottavat syyllisyyttä, sitten vielä korkoja..

Jos olen velkaa niin sen hoidan vaikka olisi 50 vuotta asiasta.

Vierailija
58/67 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskon. Välillä tuntuu, että ihan kohtuuttomasti saa maksaa virheistään. Kaikesta joutuu maksamaan sata-tuhat-miljoonakertaisesti. Vaikka yritän elää hyvin ja olla hyvä ihmisenä, äitinä ja vaimona, niin silti teen huonoja valintoja ja virheitä jatkuvasti. Ja niistä sitten sakotetaan oikein isoimman kautta. Miksi en vain voisi olla hyvä ja olla tekemättä virheitä?

Vierailija
59/67 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä taakseen jättää sen eestään löytää. En tiedä olenko tehnyt mitään oikeasti pahaa, mutta kaikki typerimmät töppäykset ovat jo ottaneet minut kiinni. Omista hölmöilyistään oppii.

Vierailija
60/67 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut tällaisen: katumus on oikeaksi näytetty teoissansa. Itse joskus varastin monta kertaa, kuljin pummilla, kavalsin ja huiputin. Ne sitten loppuivat ja aloin antamaan rahaa ja tavaraa hyväntekeväisyyteen. Nyt on tilit tasoissa 😊 Olen myös uskossa, katunut, anteeksi saanut ja parannuksen tehnyt sekä hyvittänyt. Enempää en voi tehdä, menneisyyteen en pääse tekojani muuksi muuttamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan