Uskotko että kaikki pahat teot mitä teet/olet tehnyt tulevat sinun eteesi tavalla tai toisella?
Tarkoitan että uskotko että universumi palkitsee sinut hyvistä töistäsi ja mikäli teet pahaa/vahinkoa muille, se kaikki koituu omaan nilkkaasi jossain vaiheessa?
Kommentit (67)
Elämässä on kylvämisen ja niittämisen laki.
Sitä mitä kylvät sitä saat..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko. Olen saanut enemmän pahaa kuin mitä olen aiheuttanut muille. Ainoastaan jos edelliset elämät lasketaan niin olen voinut jotenkin ansaita sen kaiken.
Lasketaan.
Siihen en osaa ottaa kantaa, vähän epäreilulta tuntuu kun ei tiedä että mitä on tehnyt väärin ja minkä takia joutuu kärsimään. Mutta jos oletetaan että joku sielu ennen syntymää tehnyt valinnan että tämmöinen elämä otetaan nyt tällä kertaa kohtaloksi niin kaipa olen sitten itse suostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakavasti masentuneena pyysun Jumalalta syöpää. Sain sen, kun olin parantunut masennuksesta...
Oletko rukoillut ottamaan sen pois ja onko ottanut?
En ole uskaltanut, kun ajattelen, että ottaa minulta sitten jotakik pois. Rukoilin, että tapahtukook hänen tahtonsa ja saa antaa elunvuosistani vanhemmilleni, jos niin näkee paremmaksi.
Koitan rukoilla lisää.
Rukoilin itseasiassa jo parantumistasi. Ei Jumala ole tuollainen..?
21 viestiä ei voi lainata. Menee auttamattomasti hyväksyntään, heh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakavasti masentuneena pyysun Jumalalta syöpää. Sain sen, kun olin parantunut masennuksesta...
Oletko rukoillut ottamaan sen pois ja onko ottanut?
En ole uskaltanut, kun ajattelen, että ottaa minulta sitten jotakik pois. Rukoilin, että tapahtukook hänen tahtonsa ja saa antaa elunvuosistani vanhemmilleni, jos niin näkee paremmaksi.
Koitan rukoilla lisää.Rukoilin itseasiassa jo parantumistasi. Ei Jumala ole tuollainen..?
Ne on kai ne pahat voimat mitkä saa pahaa aikaiseksi. Olen ollut jo 10 vuotta tässä pahuuden kierteessä. Olen pysynyt pinnalla, mutta en ole vielä kuivilla. Vakava masennus oli kamala tauti, joka on onneksi pysynyt nyt poissa. Tästä syövästä en tiedä. Aika näyttää miten käy.
Kiitos sinulle kovasti rukouksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No viimeistään kuoleman jälkeen tulee. Se mitä tämän maan päällä teet niin määrittää sun tulevaisuuden kuoleman jälkeen. Siksi kannattaakin olla fiksusti.
Mutta jos olen ollut ääliö ja satuttanut muita mutta nyt kadun ja parannan tapani niin vieläkö karma kiusaa?
Pelkkä katuminen ei riitä. Pahat teot pitää hyvittää korkojen kera pahojen tekojen kohteelle. Jos kohde ei pysty anteeksiantoon, tekosi ovat olleet niin pahoja, että karma kyllä toteutuu.
Riippuu uskonnosta . Vanhan liiton aikaiset rikkomukset saa anteeksi vain kääntymällä kristityksi . Parannuksen teko taas on elämän mittaista ja niille jotka ei usko Jeesukseen on puhdistumis rituaalit eläin uhrit ruoka uhrit ja taas niille jotka jäi Johannekseen on kääntymys parannukseen kasteet ennen Jeesusta . Eihän eläin uhri vapauta ketään tietyistä synneistä .....eikä sovita niitä vaan muistuttaa . Mitään manalaan meno karmaa tai Mooseksen laki kirouksia ei kristityillä olekaan vaan sovitus . Ne kun elää vanhaa liittoa on kaikki vitsaus ja kirous myös .
Vierailija kirjoitti:
Noin se on, mutta jos toinen osapuoli ei anna anteeksi pahasti sanomista, sitten olen vapaa.
Nähty etteivät ihmiset tahdo sopia.
Et ole vapaa ellei pahoja tekojasi anneta anteeksi. Et oikeasti edes kadu, sen näkee tuosta ettei ihmiset tahdo mielestäsi sopia. Eli meinaat että perseilet olantakaa ja sitten huikkaat sori. Karma tasoittaa tilit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko. Olen saanut enemmän pahaa kuin mitä olen aiheuttanut muille. Ainoastaan jos edelliset elämät lasketaan niin olen voinut jotenkin ansaita sen kaiken.
Lasketaan.
Siihen en osaa ottaa kantaa, vähän epäreilulta tuntuu kun ei tiedä että mitä on tehnyt väärin ja minkä takia joutuu kärsimään. Mutta jos oletetaan että joku sielu ennen syntymää tehnyt valinnan että tämmöinen elämä otetaan nyt tällä kertaa kohtaloksi niin kaipa olen sitten itse suostunut.
Tästä tulee mieleen eräs vanhempi, joka pieksi, alisti ja häpäisi pieniä lapsiaan. Hän vetosi siihen, että kun lapset ovat valinneet hänet, niin lapset hyväksyvät tämän kaiken. Se karma vaan on toteutunut tälle pahoinpitelijälle. Toki hän ihmettelee nyt mitä pahaa on tehnyt. Ei ilmeisesti muisti riitä lastensa lapsuusvuosiin asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No viimeistään kuoleman jälkeen tulee. Se mitä tämän maan päällä teet niin määrittää sun tulevaisuuden kuoleman jälkeen. Siksi kannattaakin olla fiksusti.
Mutta jos olen ollut ääliö ja satuttanut muita mutta nyt kadun ja parannan tapani niin vieläkö karma kiusaa?
Pelkkä katuminen ei riitä. Pahat teot pitää hyvittää korkojen kera pahojen tekojen kohteelle. Jos kohde ei pysty anteeksiantoon, tekosi ovat olleet niin pahoja, että karma kyllä toteutuu.
Mutta onko takeita että hyvät teot palkitaan? Vaiko vaan pahat?
Olen aina pyrkinyt hyvään ja toimimaan oikein. Minua on häpäisty ja hyväksikäytetty käytännössä koko elämäni. Olen toiminut väärin itseäni kohtaan kun laitoin aina muiden tarpeet edelle. Olen toiminut väärin kun odotin hyvyyttä sieltä missä sitä ei ole. Kiusaajia ei mikään estä, he ovat työkykyisiä.
Toivon ettei mitään toista elämää tule, sillä en jaksa enää uutta kierrosta.
Ei kyllä nämä paholaiset syyttää raiskattuja uhreja kuulkaa . Älkää tuomitko ettei teitä . Kauheaa laittaa saatanalle raiskauksen uhreja ja usein vielä lapsia ovat . Olette vääriä tuomareita . Jos lankeaa uhraamaan jotain lähtee pois ristiltä . Kuka teistä on synnitön kysyy Jeesus edelleen kivittäjiltä. Kivet pois kuulkaa teidän omat synnit huutaa maasta .
Uskon. Ja uskon että olen ollut todella paha entisessä elämässä näköjään.
En usko. Eikä minulla kyllä olekaan pahoja tekoja joista pitäisi tuomita, kiltillä miehellä.
Vierailija kirjoitti:
En usko. Eikä minulla kyllä olekaan pahoja tekoja joista pitäisi tuomita, kiltillä miehellä.
Ajatuksia senkin edestä.
Se on harvoja rauhoittavia asioita maailmassa. Jos ei muuta niin se pahantekijä joutuu elämään tekojensa kanssa.
Ja koska elämä on pitkä ja ihmiset muuttuvat, niin vanhat valinnat ja teot tulee esiin ja saavat katumaan.
Ei me päästä irti muistoista vaikka halutaan. Varsinkin omat kylmät temput vainoaa jokaista. Jossain vaiheessa ja varsinkin unettomana yönä.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina pyrkinyt hyvään ja toimimaan oikein. Minua on häpäisty ja hyväksikäytetty käytännössä koko elämäni. Olen toiminut väärin itseäni kohtaan kun laitoin aina muiden tarpeet edelle. Olen toiminut väärin kun odotin hyvyyttä sieltä missä sitä ei ole. Kiusaajia ei mikään estä, he ovat työkykyisiä.
Toivon ettei mitään toista elämää tule, sillä en jaksa enää uutta kierrosta.
Samat sanat. EIkä kyllä ole olemassa mitää toista kierrosta. Olisihan hirveä sattuma kun me kaikki satumme olemaan vasta ekalla kierroksella. Vai onko jollakulla muka muistijälkiä edellisistä kierroksista?
Kannattaa nyt katsoa kun kerran netissä täällä olette niin YouTube La Palma videot tulivuoresta jos se alkuaineet kuumuudessa sulaa ja Tulikivi on jäänyt vähän pimentoon niin näissä sitä näkyy hyvin . Valkoiseksi kalkittu seinä näkyy YouTube videoilla missä on Kroatian ja Kreikan maanjäristykset . Mustaa kiveä taas voi ihailla YouTube Etna . Vertauskuvat pitänee paikkansa kaikissa fanaattisissa uskonnoissa .
Koitan rukoilla lisää.