Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko että kaikki pahat teot mitä teet/olet tehnyt tulevat sinun eteesi tavalla tai toisella?

Vierailija
24.11.2021 |

Tarkoitan että uskotko että universumi palkitsee sinut hyvistä töistäsi ja mikäli teet pahaa/vahinkoa muille, se kaikki koituu omaan nilkkaasi jossain vaiheessa?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se näin on, mitä olet aiheuttanut esim. ed elämässäsi, seuraa sinua nykyiseen. Mitä teet toisille kaatuu itsellesi ja mitä toiset ovat tehneet sinulle, menee heidän elämässä jokin vikaan. Terveisin se ed. elämän sakusotilas

Vierailija
62/67 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katumus kirjoitti:

Olen kuullut tällaisen: katumus on oikeaksi näytetty teoissansa. Itse joskus varastin monta kertaa, kuljin pummilla, kavalsin ja huiputin. Ne sitten loppuivat ja aloin antamaan rahaa ja tavaraa hyväntekeväisyyteen. Nyt on tilit tasoissa 😊 Olen myös uskossa, katunut, anteeksi saanut ja parannuksen tehnyt sekä hyvittänyt. Enempää en voi tehdä, menneisyyteen en pääse tekojani muuksi muuttamaan.

Onko esim ruokaa varastava köyhä leipäjonossa seisova ja itsensä sekä lapsensa epätoivoisesti yrittävä elättäjä sinusta pahantekijä, vai onko pahuus osin jossain muualla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko. Kuka tuollaisia 'tuomioita' muka jakelisi?

Tämä ja jos karma olisi totta, ne v*ttumaisimmat perseenreijät eivät olisi menestyneitä yritysjohtajia ym. Nytkin näyttää siltä että maailmaa hallitsee pahat ja itsekkäät ihmiset.

Vierailija
64/67 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole tähän päivään asti tullut, joten en usko. Ja jos tulee, niin ihan sama nytten. 

Vierailija
65/67 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko karmaan. Se on vain sepostettu kahleeksi herkkäsieluisille. Jos karma olisi olemassa tämä planeetta ei olisi täynnä mulqquja. Mutta kun liian moni paha ihminen itse asiassa pärjää hyvin tällä pallolla, paremmin kuin se kiltti siinä vieressä. Monet eivät joudu tekosistaan vastuuseen ikinä. 

Siihenhän kristinuskon viehätyskin tavallaan pohjautuu. Että maan päällä voi tulla turpaan ja lunta tupaan, mutta taivaan porteilla sitten laitetaan asiat järjestykeen ja jokaiselle ansionsa mukaan. Tuohon on helppo takertua jos ei mitään muuta ole.

Vierailija
66/67 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ainakin karma tulee eteen jossain vaiheessa. Olen päätellyt, että voi mennä useita vuosiakin ennen kuin se ikävä kokemus saapuu.

Voin vain toivoa, että karma huolehtii myös kaikista niistä, jotka ovat käyttäneet henkistä (ja fyysistä) väkivaltaa minua kohtaan.

Kaikille tulee elämässä sekä hyviä että huonoja aikoja, se on ihan tavallista eikä se ole mikään vastine aikaisemmille tapahtumille. Kun lopussa katsotaan tilannetta, niin harvat täällä saavat sen mitä ansaitsevat, niin hyvässä kuin pahassa.

Vierailija
67/67 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä uskon. Välillä tuntuu, että ihan kohtuuttomasti saa maksaa virheistään. Kaikesta joutuu maksamaan sata-tuhat-miljoonakertaisesti. Vaikka yritän elää hyvin ja olla hyvä ihmisenä, äitinä ja vaimona, niin silti teen huonoja valintoja ja virheitä jatkuvasti. Ja niistä sitten sakotetaan oikein isoimman kautta. Miksi en vain voisi olla hyvä ja olla tekemättä virheitä?

Uskot silti, vaikka näet että olet maksanut ihan suhteettomasti? Mielenkiintoista logiikkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän