Psykologian kirjatentit
Eli siis, huomenna edessä ensimmäinen luentokirjallisuuden tenttiminen, psykologian tutkimusmenetelmistä. Psyka on minulla vastikään aloitettu sivuaine joten minulla ei ole mitään hajua kuinka vaikeita tentit yleensä ovat, joissain aineissa jengi vetää sisällysluetteloa selaamalla läpi, joissain pitää lukea viikkoja. Onko kenelläkään tietoa psykan tenteistä? Tampereen yliopisto siis kyseessä.
Kommentit (48)
Ei se silloin voi vaativa olla jos noin paljon pitää raataa jonkun hikisen 5op eteen
Tämä huominen (?) tentti on siis tuo kahden kirjan tentti? Etköhän selviä, ei varmaan vitosta tule, mutta lähde nyt mahdollisimman tehokkaalla tavalla noiden kirjojen kimppuun.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:48"]
Meillä vastaavana proffana tässä kurssissa Kalevi Korpela? Onko kuinka tiukka?
[/quote]
Ei ole mitenkään tiukka verrattuna em.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:50"]
5op, suoritukseen sisältyy kahden kirjan tenttiminen plus luentotentti erikseen plus 5 tuntia demoaikaa tutkimuksissa. Ap
[/quote]
Demot ovat kivoja. Itse en joutunut aikoinaan tenttimään erikseen.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:50"]
5op, suoritukseen sisältyy kahden kirjan tenttiminen plus luentotentti erikseen plus 5 tuntia demoaikaa tutkimuksissa. Ap
[/quote]
Yleisesti ottaen oppilaat tykkää enemmän esseekysymyksistä ja niiden on todettu olevan hyödyllisempiä oppimisen ja ajattelun kehittymisen kannalta. Helppohan ne pallukka-tentit on tarkistaa...
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:57"]Tämä huominen (?) tentti on siis tuo kahden kirjan tentti? Etköhän selviä, ei varmaan vitosta tule, mutta lähde nyt mahdollisimman tehokkaalla tavalla noiden kirjojen kimppuun.
[/quote] juu. Ykkönen tähtäimessä, kunhan pääsen läpi niin olen tyytyväinen. Ap
Jos yhtään löytyy älliä ja muistat yhtään mitä olet aiemmin lukenut, pääset kyllä läpi.