Mitä mieltä naisesta, jolla ei koskaan ollut suomalaista miestä?
Kaveripiirissä tällainen. Entinen mies oli jenkki ja nykyinen on Kosovosta.
Kommentit (104)
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:52"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:46"] [quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:41"] [quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:36"] Pidän vain mustista miehistä, en voisi kuvitellakkaan edges tapailevani valkoista ETENKÄÄN SUOMALAISTA miestä. Olen naimisissa tummaihoisen miehen kanssa ja lapsi tulossa joten ei onneksi edes tarvitse miettiä seurustelu asioita. [/quote] Painosi? [/quote] 50 kg/166 cm. Raskauden myötä tietty painokin hieman noussut [/quote] Unohdit ykkösen edestä. [/quote] Siis mitä painollani edes on tekemistä minkään kanssa? Ihan 50 kiloa normaalisti painan, tosi hoikannäköinen olen [/quote] Ei mitään, se on vaan nähty että minkä näköiset naiset on tylyttää suomalaisia miehiä. Jatkakaa. [/quote] No musta miehet on aina ollut hyvinkin kiinnostuneita ja omastakin mielestäni nätti olen. Painolla ei ole mitään tekemistä minkään kanssa, naurettavaa tämä suomalaisten käsitys että kaikki naiset jotka eivät pidä suomalaisista miehistä ovat läskejä ja rumia.
[/quote]Minä ymmärsin tämän niin, että mustat miehet tykkäävät vähän muhkummasta valkoisesta.
[/quote]
Mun tummaihoinen mieheni ei. Lopettakaa yleistäminen, poikkeuksia löytyy
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:52"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:46"] [quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:41"] [quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:36"] Pidän vain mustista miehistä, en voisi kuvitellakkaan edges tapailevani valkoista ETENKÄÄN SUOMALAISTA miestä. Olen naimisissa tummaihoisen miehen kanssa ja lapsi tulossa joten ei onneksi edes tarvitse miettiä seurustelu asioita. [/quote] Painosi? [/quote] 50 kg/166 cm. Raskauden myötä tietty painokin hieman noussut [/quote] Unohdit ykkösen edestä. [/quote] Siis mitä painollani edes on tekemistä minkään kanssa? Ihan 50 kiloa normaalisti painan, tosi hoikannäköinen olen [/quote] Ei mitään, se on vaan nähty että minkä näköiset naiset on tylyttää suomalaisia miehiä. Jatkakaa. [/quote] No musta miehet on aina ollut hyvinkin kiinnostuneita ja omastakin mielestäni nätti olen. Painolla ei ole mitään tekemistä minkään kanssa, naurettavaa tämä suomalaisten käsitys että kaikki naiset jotka eivät pidä suomalaisista miehistä ovat läskejä ja rumia.
[/quote]Minä ymmärsin tämän niin, että mustat miehet tykkäävät vähän muhkummasta valkoisesta.
[/quote]
Joo. Siis KAIKKI mustat tykkää läskeistä ja KAIKKI valeet laihoista. Juuri näin yksinkertaista se on..
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:52"]
[/quote]
Äitini, joka tekee perhetyötä Väestöliitolla, totesi kerran hyvin: "Aina kun on menossa käymään johonkin perheeseen jossa on suomalainen nainen ja turkkilainen, arabi tms. mies, niin tietää jo etukäteen että ovella tulee vastaan vähintään 100-kiloinen nainen."
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:55"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:52"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:46"] [quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:41"] [quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:36"] Pidän vain mustista miehistä, en voisi kuvitellakkaan edges tapailevani valkoista ETENKÄÄN SUOMALAISTA miestä. Olen naimisissa tummaihoisen miehen kanssa ja lapsi tulossa joten ei onneksi edes tarvitse miettiä seurustelu asioita. [/quote] Painosi? [/quote] 50 kg/166 cm. Raskauden myötä tietty painokin hieman noussut [/quote] Unohdit ykkösen edestä. [/quote] Siis mitä painollani edes on tekemistä minkään kanssa? Ihan 50 kiloa normaalisti painan, tosi hoikannäköinen olen [/quote] Ei mitään, se on vaan nähty että minkä näköiset naiset on tylyttää suomalaisia miehiä. Jatkakaa. [/quote] No musta miehet on aina ollut hyvinkin kiinnostuneita ja omastakin mielestäni nätti olen. Painolla ei ole mitään tekemistä minkään kanssa, naurettavaa tämä suomalaisten käsitys että kaikki naiset jotka eivät pidä suomalaisista miehistä ovat läskejä ja rumia. [/quote] Siis tässä keskustelussa sen huomaa niiiiiiiin hyvin miten junttia paskaa porukkaa suurin osa suomalaisista on! Todistavat itse sen miten vähä älyisiä ovat.... Ei siitä pääse yli eikä ympäri! Onneksi kaikki ei ole samanlaisia kun suurin osa juntti suomalaisista
[/quote]
Ensin haukutaan ylimielisesti suomalaisia ja sitten vedetään kilarit kun tulee paskaa takaisin. Voi vittu sun kanssas.
No täälläpä yksi. Ensimmäinemn poikaystäväni oli tanskalainen, seuraava ruotsalainen ja nykyinen norjalainen. Teininä heilastelin venäläisen pojan kanssa. En koskisi suomimieheen edes kepillä. Ne iskuyritykset suomiäijiltä on niin mauttomia, ja aika harva suomalainen mies vastaisi ulkoiselta habitukseltaan minun tasoani.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:52"]
[/quote]
Äitini, joka tekee perhetyötä Väestöliitolla, totesi kerran hyvin: "Aina kun on menossa käymään johonkin perheeseen jossa on suomalainen nainen ja turkkilainen, arabi tms. mies, niin tietää jo etukäteen että ovella tulee vastaan vähintään 100-kiloinen nainen."
[/quote]
Äitisi taitaa olla vajaaälyinen tai muuten vain kapeakatseinen
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:00"]
No täälläpä yksi. Ensimmäinemn poikaystäväni oli tanskalainen, seuraava ruotsalainen ja nykyinen norjalainen. Teininä heilastelin venäläisen pojan kanssa. En koskisi suomimieheen edes kepillä. Ne iskuyritykset suomiäijiltä on niin mauttomia, ja aika harva suomalainen mies vastaisi ulkoiselta habitukseltaan minun tasoani.
[/quote]
Jaa että Tanskassa sitten niitä valiomiehiä :D Samanlaisia tuppisuita ja känniörveltäjiä.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:51"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:41"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:39"]
Ihan samaa lassukkakaartia ne on kyllä ne naisetkin, jotka vinkuvat suomalaisten miesten huonoutta. Mitä ne teille raukkaparoille on tehneet, eivät osaa nussia oikein vai?
[/quote]
Nimenomaan. Ne Ö-luokan naiset, jotka saisivat Suomesta vaan niitä henkisesti äidistään riippuvaisia jämämiehiä, etsivät miehen ulkomailta ja ovat niin ylpeää tyttöä.
[/quote]
Näin minäkin olen kyynisesti ajatellut. Itselläni on akateeminen koulutus, mallin mitat ja varallisuuttakin, mutta en vaan ole Suomesta löytänyt miestä. Jämämiehiä kyllä on ollut tarjolla, ja pidän usein heistäkin, mutten haluaisi kuitenkaan suhdetta.
[/quote]
Miehiä ei kiinnosta sun akateemisuutesi ja varallisuutesi, ei edes ne mallinmittasi mitenkään erityisesti (riippuen vähän mitä sillä tarkoitat). Sen takia voi olla vaikeaa löytää suomesta itsevarmaa, sivistynyttä ja toisia hyvin kohtelevaa miestä. Itse tunnen tällaisia miehiä paljonkin, mutta heillä on standardit (eikä niihin standardeihin juurikaan kuulu varallisuus ja akateemisuus).
[/quote]
Niinpä. Olen täysin samaa mieltä. En ole kelvannut kenellekään suomalaiselle, jonka olisin itse kelpuuttanut, eikä minun makuni ole kovin vaativa. Sen takia sitten olenkin joutunut naimaan ulkomaalaisen (en silti valita, Suomesta ei monta yhtä fiksua miestä löydy). Plussana tässä on myös se, että kielitaitoni on nykyään hyvin vahva, samoin sosiaaliset taitoni ovat kehittyneet todella paljon ulkomailla.
Se on hyvä, että suomalaisetkin nykyään rohkeasti hakevat seuraa ulkomailta, koska tällä tavalla kenenkään ei tarvitse olla yksin.
Käännän katseen toisaalle, kun tulee vastaan näitä türkki/somppu + (läski) suomalainen nainen -pariskuntia. Hyh. Erityisen huono olo tulee, jos on vielä lastenvaunut mukana. Hrr.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:29"]Itsellänikään ei koskaan ole ollut suomalaista miestä, suomalaiset miehet ovat tylsiä ja kaikki näyttävät samalta. Pidän muutenkin enemmän tummaihoisista miehistä.
[/quote]
Kaikki suomalaiset miehet tylsiä? Oletpa rasisti.
[/quote]
Sanoo joku joka todennäköisesti mieltää kaikki maahanmuuttajat sossupummeiksi
[/quote]
Väärin. Yksi mun parhaista ystävistä on maahanmuuttaja ja työelämässä. Inhoan vain rasismia ja rasismi suomalaisia kohtaan on yhtä inhottavaa kuin mitä muuta kansaa kohtaan vaan!
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:02"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:52"] [quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:46"] [quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:41"] [quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:36"] Pidän vain mustista miehistä, en voisi kuvitellakkaan edges tapailevani valkoista ETENKÄÄN SUOMALAISTA miestä. Olen naimisissa tummaihoisen miehen kanssa ja lapsi tulossa joten ei onneksi edes tarvitse miettiä seurustelu asioita. [/quote] Painosi? [/quote] 50 kg/166 cm. Raskauden myötä tietty painokin hieman noussut [/quote] Unohdit ykkösen edestä. [/quote] Siis mitä painollani edes on tekemistä minkään kanssa? Ihan 50 kiloa normaalisti painan, tosi hoikannäköinen olen [/quote] Ei mitään, se on vaan nähty että minkä näköiset naiset on tylyttää suomalaisia miehiä. Jatkakaa. [/quote] No musta miehet on aina ollut hyvinkin kiinnostuneita ja omastakin mielestäni nätti olen. Painolla ei ole mitään tekemistä minkään kanssa, naurettavaa tämä suomalaisten käsitys että kaikki naiset jotka eivät pidä suomalaisista miehistä ovat läskejä ja rumia. [/quote] Äitini, joka tekee perhetyötä Väestöliitolla, totesi kerran hyvin: "Aina kun on menossa käymään johonkin perheeseen jossa on suomalainen nainen ja turkkilainen, arabi tms. mies, niin tietää jo etukäteen että ovella tulee vastaan vähintään 100-kiloinen nainen." [/quote] Äitisi taitaa olla vajaaälyinen tai muuten vain kapeakatseinen
[/quote]
Miten tuo fakta ja sen ääneen sanominen tekee äidistäni vajaaälyisen tai kapeakatseisen? Lihavalla blondilla naisella on kovat markkinat Lähi-idän suunnalla, vaikkeivät Suomessa ole haluttuja. Tosiaan unohdin tuosta äitini lainauksesta sen, että naiset ovat aina olleet blondeja.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:55"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:52"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:46"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:41"] [quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:36"] Pidän vain mustista miehistä, en voisi kuvitellakkaan edges tapailevani valkoista ETENKÄÄN SUOMALAISTA miestä. Olen naimisissa tummaihoisen miehen kanssa ja lapsi tulossa joten ei onneksi edes tarvitse miettiä seurustelu asioita. [/quote] Painosi? [/quote] 50 kg/166 cm. Raskauden myötä tietty painokin hieman noussut [/quote] Unohdit ykkösen edestä. [/quote] Siis mitä painollani edes on tekemistä minkään kanssa? Ihan 50 kiloa normaalisti painan, tosi hoikannäköinen olen
[/quote]
Ei mitään, se on vaan nähty että minkä näköiset naiset on tylyttää suomalaisia miehiä. Jatkakaa.
[/quote]
No musta miehet on aina ollut hyvinkin kiinnostuneita ja omastakin mielestäni nätti olen. Painolla ei ole mitään tekemistä minkään kanssa, naurettavaa tämä suomalaisten käsitys että kaikki naiset jotka eivät pidä suomalaisista miehistä ovat läskejä ja rumia.
[/quote]
Siis tässä keskustelussa sen huomaa niiiiiiiin hyvin miten junttia paskaa porukkaa suurin osa suomalaisista on! Todistavat itse sen miten vähä älyisiä ovat.... Ei siitä pääse yli eikä ympäri! Onneksi kaikki ei ole samanlaisia kun suurin osa juntti suomalaisista
[/quote]
Minkäs maalainen itse olet?
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:02"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:52"] [quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:46"] [quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:41"] [quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:36"] Pidän vain mustista miehistä, en voisi kuvitellakkaan edges tapailevani valkoista ETENKÄÄN SUOMALAISTA miestä. Olen naimisissa tummaihoisen miehen kanssa ja lapsi tulossa joten ei onneksi edes tarvitse miettiä seurustelu asioita. [/quote] Painosi? [/quote] 50 kg/166 cm. Raskauden myötä tietty painokin hieman noussut [/quote] Unohdit ykkösen edestä. [/quote] Siis mitä painollani edes on tekemistä minkään kanssa? Ihan 50 kiloa normaalisti painan, tosi hoikannäköinen olen [/quote] Ei mitään, se on vaan nähty että minkä näköiset naiset on tylyttää suomalaisia miehiä. Jatkakaa. [/quote] No musta miehet on aina ollut hyvinkin kiinnostuneita ja omastakin mielestäni nätti olen. Painolla ei ole mitään tekemistä minkään kanssa, naurettavaa tämä suomalaisten käsitys että kaikki naiset jotka eivät pidä suomalaisista miehistä ovat läskejä ja rumia. [/quote] Äitini, joka tekee perhetyötä Väestöliitolla, totesi kerran hyvin: "Aina kun on menossa käymään johonkin perheeseen jossa on suomalainen nainen ja turkkilainen, arabi tms. mies, niin tietää jo etukäteen että ovella tulee vastaan vähintään 100-kiloinen nainen." [/quote] Äitisi taitaa olla vajaaälyinen tai muuten vain kapeakatseinen
[/quote]
Miten tuo fakta ja sen ääneen sanominen tekee äidistäni vajaaälyisen tai kapeakatseisen? Lihavalla blondilla naisella on kovat markkinat Lähi-idän suunnalla, vaikkeivät Suomessa ole haluttuja. Tosiaan unohdin tuosta äitini lainauksesta sen, että naiset ovat aina olleet blondeja.
[/quote]
Ei Herranjumala mitä yleistystä.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:04"]
Ihan samaa lassukkakaartia ne on kyllä ne naisetkin, jotka vinkuvat suomalaisten miesten huonoutta. Mitä ne teille raukkaparoille on tehneet, eivät osaa nussia oikein vai?
[/quote]
Nimenomaan. Ne Ö-luokan naiset, jotka saisivat Suomesta vaan niitä henkisesti äidistään riippuvaisia jämämiehiä, etsivät miehen ulkomailta ja ovat niin ylpeää tyttöä.
[/quote]
Näin minäkin olen kyynisesti ajatellut. Itselläni on akateeminen koulutus, mallin mitat ja varallisuuttakin, mutta en vaan ole Suomesta löytänyt miestä. Jämämiehiä kyllä on ollut tarjolla, ja pidän usein heistäkin, mutten haluaisi kuitenkaan suhdetta.
[/quote]
Miehiä ei kiinnosta sun akateemisuutesi ja varallisuutesi, ei edes ne mallinmittasi mitenkään erityisesti (riippuen vähän mitä sillä tarkoitat). Sen takia voi olla vaikeaa löytää suomesta itsevarmaa, sivistynyttä ja toisia hyvin kohtelevaa miestä. Itse tunnen tällaisia miehiä paljonkin, mutta heillä on standardit (eikä niihin standardeihin juurikaan kuulu varallisuus ja akateemisuus).
[/quote]
Niinpä. Olen täysin samaa mieltä. En ole kelvannut kenellekään suomalaiselle, jonka olisin itse kelpuuttanut, eikä minun makuni ole kovin vaativa. Sen takia sitten olenkin joutunut naimaan ulkomaalaisen (en silti valita, Suomesta ei monta yhtä fiksua miestä löydy). Plussana tässä on myös se, että kielitaitoni on nykyään hyvin vahva, samoin sosiaaliset taitoni ovat kehittyneet todella paljon ulkomailla.
Se on hyvä, että suomalaisetkin nykyään rohkeasti hakevat seuraa ulkomailta, koska tällä tavalla kenenkään ei tarvitse olla yksin.
[/quote]
Niin, tottakai jokaisen kannattaa hakea ulkomailta kumppani jos sieltä sen paremmin löytää, mutta fakta on että hyviä miehiä on Suomessa paljonkin, mutta joillain on vain liian isot kuvitelmat siitä, millaista miestä on varaa vaatia.
En mäkään ole koskaan ollut suomalaisen miehen kanssa. Olen onnellisesti naimisissa.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:07"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:02"] [quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:52"] [quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:46"] [quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:41"] [quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:36"] Pidän vain mustista miehistä, en voisi kuvitellakkaan edges tapailevani valkoista ETENKÄÄN SUOMALAISTA miestä. Olen naimisissa tummaihoisen miehen kanssa ja lapsi tulossa joten ei onneksi edes tarvitse miettiä seurustelu asioita. [/quote] Painosi? [/quote] 50 kg/166 cm. Raskauden myötä tietty painokin hieman noussut [/quote] Unohdit ykkösen edestä. [/quote] Siis mitä painollani edes on tekemistä minkään kanssa? Ihan 50 kiloa normaalisti painan, tosi hoikannäköinen olen [/quote] Ei mitään, se on vaan nähty että minkä näköiset naiset on tylyttää suomalaisia miehiä. Jatkakaa. [/quote] No musta miehet on aina ollut hyvinkin kiinnostuneita ja omastakin mielestäni nätti olen. Painolla ei ole mitään tekemistä minkään kanssa, naurettavaa tämä suomalaisten käsitys että kaikki naiset jotka eivät pidä suomalaisista miehistä ovat läskejä ja rumia. [/quote] Äitini, joka tekee perhetyötä Väestöliitolla, totesi kerran hyvin: "Aina kun on menossa käymään johonkin perheeseen jossa on suomalainen nainen ja turkkilainen, arabi tms. mies, niin tietää jo etukäteen että ovella tulee vastaan vähintään 100-kiloinen nainen." [/quote] Äitisi taitaa olla vajaaälyinen tai muuten vain kapeakatseinen [/quote] Miten tuo fakta ja sen ääneen sanominen tekee äidistäni vajaaälyisen tai kapeakatseisen? Lihavalla blondilla naisella on kovat markkinat Lähi-idän suunnalla, vaikkeivät Suomessa ole haluttuja. Tosiaan unohdin tuosta äitini lainauksesta sen, että naiset ovat aina olleet blondeja. [/quote] Ei Herranjumala mitä yleistystä.
[/quote]
Mikä siinä oli väärin? Huomaa etten sanonut että lihava blondi ei saa Suomesta ketään tai että saisi Turkista kenet tahansa.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:29"]Itsellänikään ei koskaan ole ollut suomalaista miestä, suomalaiset miehet ovat tylsiä ja kaikki näyttävät samalta. Pidän muutenkin enemmän tummaihoisista miehistä.
[/quote]
Kaikki suomalaiset miehet tylsiä? Oletpa rasisti.
[/quote]
Sanoo joku joka todennäköisesti mieltää kaikki maahanmuuttajat sossupummeiksi
[/quote]
Väärin. Yksi mun parhaista ystävistä on maahanmuuttaja ja työelämässä. Inhoan vain rasismia ja rasismi suomalaisia kohtaan on yhtä inhottavaa kuin mitä muuta kansaa kohtaan vaan!
[/quote]
En ole rasisti. En vain pidä suomalaisista miehistä kuten jotkut eivät halua kiinalaista miestä. Se ei tee kenestäkään rasistia
Meitä suomalaisia on niin vähän, että tulevaisuudessa alkaa olla harvinaista sellanen, että suomalainen olis suomalaisen kanssa. Kohta sit ihmetellään ja kauhistellaan niitä. Katsokaas, maailma muuttuu mammat, halusitte tai ette.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:00"]No täälläpä yksi. Ensimmäinemn poikaystäväni oli tanskalainen, seuraava ruotsalainen ja nykyinen norjalainen. Teininä heilastelin venäläisen pojan kanssa. En koskisi suomimieheen edes kepillä. Ne iskuyritykset suomiäijiltä on niin mauttomia, ja aika harva suomalainen mies vastaisi ulkoiselta habitukseltaan minun tasoani.
[/quote]
Miksi sulla on niin huono itsetunto että häpeät ja halveksut omaa geeniperimääsi ja juuriasi? (Oletan että olet suomalainen) Älä vaan lapsia tee, poikasi olisi halveksumasi suomalainen mies puoleksi geeneiltään.
[/quote]
[/quote]
[/quote]