Mitä mieltä naisesta, jolla ei koskaan ollut suomalaista miestä?
Kaveripiirissä tällainen. Entinen mies oli jenkki ja nykyinen on Kosovosta.
Kommentit (104)
Tuollainen nainenhan on jokaisen huonolla itsetunnolla varustetun vässykkämiehen KAUHU.
Omat poikaystäväni ovat olleet 1 norjalainen ja 2 ruotsalaista. :D
Heh, minä olen sellainen, vaikken koskaan ole erityisesti ulkomaalaisia etsinyt. On vaan jotenkin käynyt niin. Suhdehistoria: 19-22 vuotiaana Kosovon albaanin kanssa seurustelua, 28-32-vuotiaana britti, 37-vuotiaana avioiduin espanjalaisen kanssa. Suomalaiset miehet ei ole minusta olleet koskaan pätkääkään kiinnostuneita mutta ulkomaalaiset senkin edestä.
Maailmassa on miljardeja naisia joilla ei ole koskaan ollut suomalaista miestä.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 10:11"]Maailmassa on miljardeja naisia joilla ei ole koskaan ollut suomalaista miestä.
[/quote]
Eivät ole raukat onnistuneet saamaan suomalaista miestä. :(
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 10:02"]
Omat poikaystäväni ovat olleet 1 norjalainen ja 2 ruotsalaista. :D
[/quote]
Ok, taskalainen vai islantilainen seuraavaksi?
Mulla on kaveri joka seurustelee vain aasialaisten kanssa. Vaikuttaa pikkuhiljaa jo joltain fetissiltä.
Sattumaa varmaan, mitäpä väliä. Tai voihan olla niin fiksu, ettei halua suomalasisen kanssa lisääntyä.
Ajattelisin ensin varmasti hänen olevan muun maalainen kuin suomalainen. . Maailmassa on aika monta naista joilla on ollut vain ei-suomalaisia miehiä. .
Ulkomaalaiset yleensä kohtelevat naisia paremmin. :)
Minä olin tuollainen nainen viime kesään asti, jolloin ensi kertaa elämässäni päästin suomalaisen miehen sisääni. Sitä piti pehmittää ja taivutella, eikä se musta tosissaan edes tykännyt, mutta kyllä nyt on jotenkin sellainen olo, että kaikki on kokeiltu! Ikää oli mulla jo lähemmäs 40 ja aiempi saldo muutama britti, yksi kreikkalainen ja yksi sveitsiläinen. Suomalainen oli hyvin poikkeuksellinen suomalaiseksi, en muuten olisi sen kanssa varmasti noin pitkälle ikinä päässytkään. Olen 175 senttiä pitkä, painan 57 kiloa ja olen pienitissinen ja vilkasluonteinen, joten suomalaismiehet eivät ole olleet minusta yleensä lainkaan kiinnostuneita. Onneksi ulkomaalaisille olen hyvin kelvannut. Britti mulla nytkin pyörii nurkissa.
Mulla tuttu, jolla vaan somaleita.. Tekis mieli sanoa, et KOKEILE edes yhtä suomalaista. No kääntyi jo muslimiksi..
Mulla on ollut vain kaksi miestä elämäni aikana, ja molemmat ulkomaalaisia. Ensimmäisen kanssa oltiin yhdessä 7 vuotta ja tämä toinen on tuoreempi tapaus :) En ole koskaan ulkomaalaista etsinyt, mutta ne kaikki kohteliaat, hyvännäköiset, fiksut ja iloiset miehet, jotka on mua lähestyneet on vaan sattuneet olemaan ulkomaalaisia. Enkä koe, että olen jäänyt mistään paitsi. Tunnen kuitenkin paljon suomalaismiehiä, mutta en suoraan sanottuna voisi koskaan seurustella heistä kenenkään kanssa.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 11:47"]Mulla tuttu, jolla vaan somaleita.. Tekis mieli sanoa, et KOKEILE edes yhtä suomalaista. No kääntyi jo muslimiksi..
[/quote]
Kuka suomalainen mies edes haluais tuommoisen naisen?
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:07"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 11:47"]Mulla tuttu, jolla vaan somaleita.. Tekis mieli sanoa, et KOKEILE edes yhtä suomalaista. No kääntyi jo muslimiksi.. [/quote] Kuka suomalainen mies edes haluais tuommoisen naisen?
[/quote]
Ainakin se lassukka, joka itkee sitä kuinka nainen saa aina hyvän miehen, mutta mies ei ketään. Nyyh.
Ajattelen, että siinäpä fiksu nainen.
Täällä ilmoittautuu yksi sellainen nainen. En ole ikinä seurustellut suomalaisen miehen kanssa. Olen niin tottunut näihin Espanjalaisiin machoihin, etten varmaan edes osaisi käsitellä suomalaista Mimosan kukkaa. :-)
Minä en jaottele ihmisiä sen mukaan mistä tulevat, jos synkkaa niin synkkaa, jos ei niin sitten ei. Ei siihen maita ja kansalaisuuksia tarvita :)
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:18"]
Täällä ilmoittautuu yksi sellainen nainen. En ole ikinä seurustellut suomalaisen miehen kanssa. Olen niin tottunut näihin Espanjalaisiin machoihin, etten varmaan edes osaisi käsitellä suomalaista Mimosan kukkaa. :-)
[/quote]
Sanopa muuta. Minullekin tuli tämän suomalaismiehen kanssa sellainen tunne, että noin herkkää miestä en ollut koskaan ennen tavannut. Vallankin kohdalleni osuneet britit ovat olleet täysin erilaisia: luonteeltaan miehekkäitä, silti kohteliaita, joustavia, huumorintajuisia. Silti tämä herkkätunteinen itsensätutkistelija, suomalainen mies, teki vaikutuksen. Tuollainen omannavantuijottelu on tavallaan myös aika koskettavaa, vaikka eihän sellaisen miehen kanssa jaksaisi varmaan elää pitemmällä aikavälillä.
Ei paljon kiinnosta. Ajattelen varmaan että matkustelee paljon tai on kansainvälisessä työpaikassa