Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuivat kädet

Vierailija
16.02.2015 |

Kädet ovat näin talviaikaan niin kuivat, että jatkuvasti tulee sormenpäihin pieniä haavoja. Mikä avuksi, onko vinkkejä käsivoiteesta/saippuasta yms? Joudun päivällä pesemään käsiä usein, joten mitään rasvaisia voiteita ei oikein pysty käyttämään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loccitanen käsirasva!

Vierailija
2/5 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista Lipogeeli-käsivoide ja hieman kevyempi päiväkäyttöön Essex-käsivoide. Lisäksi pesunesteeksi öljyinen Eucerin saippuan sijaan. Ikäni olen etsinyt apua käsiini, ja nämä ovat todella parantaneet ne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä päiväsaikaan voisit käyttää, mutta illalla kun laitat neutrogenan sinikorkkista tiivistekäsivoidetta niin auttaa! Mulla on kämmenten yläpuoli ihan haavaumilla muttakun illalla laittaa tuota niin aamulla on pehmeät ja sileät kädet. Kamalan rasvasta päivällä laitettavaksi.

Vierailija
4/5 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rasvaan mieheni kädet kunnolla hieroen apobasella ja pakotan sitä pitämään puuvilla käsineet kädessä kunnes voide on kunnolla imeytynyt :D miehelläni siis todella kuivat kädet, haavoja sormissa ja kämmenistä lähtee ihan ihonpaloja kun ei ymmärrä käyttää kylmällä hanskoja :(

Vierailija
5/5 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermosilin jalkavoide ihan paras!!
Käytän keratosis pilarikseen ja samalla tulee kädetkin rasvattua.

https://www.dermoshop.com/fi/info/articles/kiusaavatko-napyt-kasivarsissa-6515