Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanna Marin puhuu taas itsestään. Linkki

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidatte olla Sannalle "pikkuisen" kateellisia?

Ei ole tarvetta kateuteen. Kyse on ihan vaan siitä, että pääministeri ei tee työtään hyvin. Ei siis siitä, että hän on nainen ja nuori. Joku muu nuori nainen saattaisi olla huomattavasti jämäkämpi ja todella tekisi työnsä, mutta ei nykyinen pääministeri.

Millä tavoin hän on hoitanut työnsä huonosti? Minusta erittäin jämäkkä ja pärjännyt vaativassa paikassa todella hyvin.

Tällaiset kirjoitukset antavat lohduttoman vastauksen siihen, että Suomesta löytyy SDP:tä äänestäviä ihmisiä melko runsaasti.

Vierailija
42/46 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen pääministeri mutta myös Sanna, joka elää 35-vuotiaan naisen tavallista elämää."

Pääministeri heittää tehtävän vastaanottaessaan tavallisen elämän syrjään. Sitä ei 24/7/365 tehtävässä tarjolla. Sanna voisi lopettaa valehtelun ja aloittaa vaikka omasta minäkuvastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämäystä. Suomi lähtee rajoittamaan. Nyt ensin Annika Saarikko saadaan kihisemään kiukusta kateudessaan ja miettimään Sannan fetapiirakkaa

Vierailija
44/46 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vauva.fi-osastolla joku vahtaaja puhuu vaan Sanna Marinista!

Vierailija
45/46 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan. Kun joku kuittaa meidän maksamista veroista 200 000 € vuodessa nollasuorituksella.

Itse joudun rehkimään palkkani eteen. Mutta en olekaan sosialisti.

Vierailija
46/46 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan. Kun joku kuittaa meidän maksamista veroista 200 000 € vuodessa nollasuorituksella.

Itse joudun rehkimään palkkani eteen. Mutta en olekaan sosialisti.

Ei vaikuta kyllä pätevältä tuohon hommaan, mutta jos nyt noin häiritty, seurattu ja maalitettu on, niin 200000€ on sopiva summa. En mä pienemmästä summasta haluaisi tuohon paikkaan itse. Toisaalta, ei se taida oikein palstailijoista tai muista örveltäjistä välittää. Keskittyy työhön ja rahaan, niihin mitä pitääkin. Lässyttelijät, hihhulit, vähemmistö raukat, sun muut pyörikööt keskenään. Energiaa ja aikaa tuo muija vie kyllä nähtävästi aika moneltakin rassukalta.