Sanna Marin puhuu taas itsestään. Linkki
Kommentit (46)
"Olen pääministeri mutta myös Sanna, joka elää 35-vuotiaan naisen tavallista elämää."
Pääministeri heittää tehtävän vastaanottaessaan tavallisen elämän syrjään. Sitä ei 24/7/365 tehtävässä tarjolla. Sanna voisi lopettaa valehtelun ja aloittaa vaikka omasta minäkuvastaan.
Hämäystä. Suomi lähtee rajoittamaan. Nyt ensin Annika Saarikko saadaan kihisemään kiukusta kateudessaan ja miettimään Sannan fetapiirakkaa
Ja vauva.fi-osastolla joku vahtaaja puhuu vaan Sanna Marinista!
Vierailija kirjoitti:
Taidatte olla Sannalle "pikkuisen" kateellisia?
Tavallaan. Kun joku kuittaa meidän maksamista veroista 200 000 € vuodessa nollasuorituksella.
Itse joudun rehkimään palkkani eteen. Mutta en olekaan sosialisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidatte olla Sannalle "pikkuisen" kateellisia?
Tavallaan. Kun joku kuittaa meidän maksamista veroista 200 000 € vuodessa nollasuorituksella.
Itse joudun rehkimään palkkani eteen. Mutta en olekaan sosialisti.
Ei vaikuta kyllä pätevältä tuohon hommaan, mutta jos nyt noin häiritty, seurattu ja maalitettu on, niin 200000€ on sopiva summa. En mä pienemmästä summasta haluaisi tuohon paikkaan itse. Toisaalta, ei se taida oikein palstailijoista tai muista örveltäjistä välittää. Keskittyy työhön ja rahaan, niihin mitä pitääkin. Lässyttelijät, hihhulit, vähemmistö raukat, sun muut pyörikööt keskenään. Energiaa ja aikaa tuo muija vie kyllä nähtävästi aika moneltakin rassukalta.
Tällaiset kirjoitukset antavat lohduttoman vastauksen siihen, että Suomesta löytyy SDP:tä äänestäviä ihmisiä melko runsaasti.