Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies myönsi, että tatuointini...

Vierailija
16.02.2015 |

...häiritsevät häntä. On sellainen kiltti poika, ei tykkää oikein muutenkaan mistään naisellisesta. Kertoo naisihanteekseen poninhäntäisen tytön.

Kommentit (126)

Vierailija
81/126 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tatuoidut naiset ovat totaalinen turn off, en vain pysty katselemaan sellaisia pitkään. Panona menee satunnaisesti, kunhan ei ole kuin korkeintaan pari pientä.

Elämänkumppanina en voisi ajatellakaan, aina samat ällöttävät kuvat katseltavina ja ajan kuluessa ne vielä leviävät, jolloin ällökerroin nousee.

Mieluummin vaikka luku- ja kirjoitustaidoton kuin tatuoitu, ei ole mun juttuni.

Jokainen tehköön iholleen mitä haluaa, mutta silloin pitää myös hyväksyä se, että kaikki eivät tule sietämään.

Vierailija
82/126 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:10"]Jätä se sika!
[/quote]
legendaarinen heitto ruuhkavuosiin jäänähtäneeltä 5 lapsen tavismammalta, jonka lempiväri on vihree ja pravuuri ruoanlaitossa o n pyttipannu, aivan ja ilman sipulia... joo persetti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/126 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 00:51"]

Tatuoinnit antaa naisesta halvan kuvan. Ehkä joku pieni menee, mutta mielummin ei sitäkään. Itselläni ei ole tatuointeja, mutta parilla kaverilla on aika paljon ja nekin suhtautuu tatuoituihin naisiin negatiivisesti. Outoa, vaikka itsellä niitä on.

M36

[/quote]

Ei siinä ole mitään outoa. Tunnen itsekin tatuoitujen miesten lisäksi esim. kaljuja ja parrakkaita miehiä, eivätkä hekään pidä kaljuista ja parrakkaista naisista. Jos joku haluaa viedä tämän keskustelun "tasa-arvo"-uralle, niin siitä vaan. Naiset saavat ottaa tatuointeja. Sitä ei ole kukaan kieltämässä. Eikä minulta mielipidettä siitä, että tatuoitu nainen on halvan ja suttuisen oloinen. En vain pidä tatuoinneista naisilla. Todella kaunis nainen tatuoinneilla olisi vieläkin kauniimpi ilman tatuointeja. Jossain voi olla poikkeustapaus, mutta vielä ei ole tullut vastaan.

Vierailija
84/126 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on muutosta. Tatuoinnit ovat ja pysyvät taantumuksellisesti samanlaisina hautaan saakka. Mitä nyt vähän leviävät. Ei kiitos. Edustavat paikalleen jämähtäneisyyttä itselleni.

Vierailija
85/126 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihmisiä jotka pitävät tatuoinneista ja on sitten niitä jotka eivät. Ehkä väliin mahtuu niitä, joille se on aivan sama. Mitä eroa sillä on, jos joku ei pidä koirista ja tapailee koirallista naista/miestä, tai sisustusmaku on totaalisen erilainen? Ei mitään! Joillakin on vain taipumus tehdä asioista suurempia, kuin ne ovatkaan. Jos jollekin on ylitsepääsemättömän suuri kynnys tatuoinnit, niin silloin se on tuhoon tuomittu suhde. Mutta onko näin? Itse en pitänyt tatuoinneista, kun aloin tapailemaan tatuoitua naista, enkä pidä edelleenkään. Pidin naisesta ja pidän edelleenkin viidentoista vuoden jälkeen. Nyt en edes huomaa niitä piirrustuksia iholla. 

Tiedän, ettei vaimonikaan pidä kaikesta mitä minussa on. Jos niitä ei ole suhteen alussa, niin niitä varmasti tulee ennemmin tai myöhemmin. Kysymys on siinä mikä painaa kupissa eniten. Ongelma ei ole siinä missä "ongelmat" ovat, vaan siinä kuka ne tekee. Niiden yli pääsee, jos vain haluaa. Kysymys ei ole toisen vähättelystä tai aliarvioinnista, vaan oman arvomaailman uudellen järjestelystä. 

Vierailija
86/126 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 23:54"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 23:46"]

Mitä ihmettä se teidän napaanne kaivelee jos jollakulla on tatska? Kertokaa nyt, miten minun tatuointini teidän elämäänne haittaa?

Minun ihoni, minun rahani, minun elämäni. Ei ole pakko änkeytyä tatskatun seuraan jos kerran ollaan sitä ja sitä. 

Voi tsiisus aina välillä.

[/quote]

Ei se mitenkään haittaa. Kunhan ihmetellään ja pyritään ymmärtämään logiikkaa tatuointien takana. Miksi sinua ärsyttää se, että joudut pohtimaan tekojasi?

[/quote]

Aikuinen ja kypsä ihminen ei "ihmettele" ja "pyri ymmärtämään" siten, että haukutaan halvaksi, suttuiseksi, roskasakiksi, huoraksi, horoksi jne. Jos hetkeksi pysähtyisitte miettimään ja lopettaisitte sen suu vaahdossa raivoamisen, niin ehkä vasta sitten ymmärtäisitte, että pinnallisen ulkonäköön liittyvän syyn perusteella toisten arvottaminen on ihan helvetin typerää.

Mielipide saa olla, ja on ok, jos joku ei pidä tatuoinneista, mutta ilmaiskaa se mielipide asiallisesti. Ihmetyttää todella paljon, millaista porukkaa siellä ruudun toisella puolella on kun pitää jatkuvasti nostaa itseään toisten yläpuolelle. Ja ei, mulla ei ole tatuointeja eikä tule, mutta en silti ikinä lähtisi tietoisesti "skannailemaan" ketään niiden varalta. Mahdotontahan se olisikin, koska normaalissa arjessa tatuoinnit ovat yleensä suurimmalla osalla piilossa.

Vierailija
87/126 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen juuri Erich Frommin kirjaa Hyvä ja paha ja hän puhuu siinä ihmisistä jotka rakastavat kuolemaa elämän sijaan. Ihmisistä jotka rakastavat kaikkea mekaanista ja epäelävää, elävät mieluummin menneisyydessä kuin katsovat tulevaisuuteen, ihmisistä jotka eivät luo mitään. Tatuointi on pysyvä, muuttumaton ja peruuttamaton olotila kuin kuolema ja tatuioitu iho jopa näyttää siltä kuin se olisi kuoliossa. Terve, normaali iho on uudistuva, muuttuva ja terveen näköinen. 

Ihmisillä voi olla moniakin eri syitä ottaa tatuointeja mutta minusta ne kertovat jotain ihmisen luonteesta.

Vierailija
88/126 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 22:52"]

25v löysin vihdoin idean minkä kuvan halusin. Sitä lisättiin 5vuoden päästä ja taas parin vuoden päästä. Lisäisin lisää jos olisi rahaa. Ja ihan eri aiheista. Mun mies tykkää. Ja lapset. Ja äiti.

[/quote]

Taidat tarkoittaa alaselän tribaalia vai olitko rohkea ja otit delfiinin tai perhosen? Sulka tai ankkuri olisivat myös hyvin omaperäisiä ja niissä on varmasti syvällinen tarkoitus takana joka liittyy vain sinuun.

Älkää ihmiset ottako tatuointeja. Käykää vaikkapa seuraavalla rantalomallanne rannalla ja katselkaa ympärillenne. Aivan, ei tule olo että pitäisi varata aika itseä varten.

Vierailija
89/126 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut Vaihto-oppilaana Yhdysvalloissa.

Ainakin sillä paikkakunnalla tatuoinnit loistivat poissaolollaan?

En tuntenut ketään jolla olisi ollut tatuointi! Juu se ei ollut mikään Roskaväen asuinalue muttei mikään hienokaan.

Vierailija
90/126 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 21:49"]Itse en kanssa miehenä tajua naisia joilla on useita tatuointeja. Mulla ei oo yhtään mutta keho on täynnä arpia kertomassa eletystä elämästä ja muistoina. Mitä vitun muistoja johonkin tribaaliin edes voi liittyä?
[/quote]
Niin. Kaikki tatuoinnit kun on tribaaleja.

Vierailija
91/126 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 21:59"]Mulla on vasemmassa käsivarressa melkein käsivarrenmittainen tribaali, musta. Sen poistaminen tulisi maksamaan hirveitä, ei ole varaa sellaiseen operaatioon. 

Joudun käyttämään pitkähihiaisia paitoja ja mekkoja aina kun olen töissä tai töihin liittyvissä menoissa. :(

Kaduttaa tosi paljon.

Mulla on molemmissa korvissa kuusi lävistystä, nykyään käytän vain yhtä, mutta en saa niitä muita piiloonkaan. Näyttävät rumilta.

Silloin parikymppisenä olin innoissani - nyt aikuisena ne ovat pelkästään rumia.

Älkää ottako tatskoja, ainakaan liian suuria tai liian näkyviä.

Ja lävistykset kannataa nekin unohtaa.

Kurjaa aina mennä fiman bileisiinkin pitkähihaisessa kun ei kehtaa esitellä tatskaa....
[/quote]
Niin, ainakin meidän ero on tässä: Mä olisin kyllä halunnut tatskan jo teininä mutten ottanut. Mietin ja harkitsin. Suunnittelin kuvankin tarkkaan. 30v kun täytin niin otin ensimmäisen tatuoinnin, noin puolet elämästäni olin sitä siis jo halunnut. Lisäksi paikka on sellainen että se ei normivaatteissa näy, eikä todellakaan ole tribaali. Veikkaanpa etten tule katumaan.

Vierailija
92/126 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 21:25"]

Kertokaa tatuoidut minulle, että mitä nuo usein mainitsemanne "tarinat" ovat tatuointienne takana? Onko päänne todella niin pehmeitä, ettette te muista niitä elämänne tärkeitä tapahtumia ilman muistilappuja iholla? Sen ymmärrän, että joku haluaa nätin kuvan, mutta tuollainen tekosyvällinen symboliikka ja tatuointien takana olevat "tarinat" aiheuttavat julmettua myötähäpeää! :D

[/quote]

Itselläsi ei taida olla, joten en lähtisi turhaan tuomitsemaan tarinoita ihmisten tatuointien takana. Mikä tekee juuri sinusta pätevän tuomitsemaan jonkun tatuoinnin tekosyvälliseksi? 

Vierailija
93/126 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:17"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:12"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:02"]Musta on vaan hyvä, että idiootit merkkaa itsensä. Helppo erottaa roskasakki fiksummista. [/quote] Ahaa, eli isoäitini, joka on jo eläköitynyt pankkiiri sekä äitini, ammattikorkeakoulun opettaja, ovat roskasakkia koska heillä on molemmilla tatuoinnit? Ja hyvä tietää, että pidät minuakin roskasakkina, muista sanoa se sitten ajoissa siinä vaiheessa kun annan sinulle ambulanssissa ensiapua.

[/quote]

Tyypillistä tatuoitujen asennevammaisuutta antaa jonkun eriävien mielipiteiden vaikuttaa omaan ammattietiikkaan ja ensihoitajan toimensa suorittamiseen. Tuosta olemattomasta itsetunnosta olen usein epäillyt tatuointienkin ottamisen monilla johtuvan. Pitää vähän todistella itselle ja muille.. -Ohis
[/quote] Oletko vähän tyhmä? En nyt ihan vakavissani ollut vaan näpäytin tuosta ala-arvoisesta vihjailusta.

Vierailija
94/126 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se symboloi jos on käsivarressa kahden hedelmän kuvat? Yksi siis kummassakin. Että hedelmät on terveellisiä?

Vierailija
95/126 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, ei minun tatskoissani ole mitään sen kummallisempaa tarinaa. Kuvat ovat aika pitkälti sellaisia jotka ovat miellyttäneet omaa silmää. Ei niitä silti ole äkillisestä mielijohteesta otettu vaan mietitty asiaa kuukausia ja sitten suunniteltu tarkkaan paikka.

Vierailija
96/126 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

antakaa nyt ihmisten olla tatuoituja ihan rauhassa.. tatuoinnit ei pitäis olla mikään este jos pitää toisesta ihmisestä aidosti, sit kannattaa niitä omia asenteitaan korjata 

Vierailija
97/126 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen kuolleen jalanjälki olisi minulle vihon viimeinen vaihtoehto. Sehän muistuttaa surusta. Surulle on aikansa ja surut on surtava, mutta miksi muistuttaa siitä itselleen pysyvällä ihokuvalla? Elämässä täytyy pystyä menemään eteenpäin.

Vierailija
98/126 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit. Naisellista?

M42

Vierailija
99/126 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hämmentävää. Vastaavasti sinä voisit sanoa, että jokin asia miehessä häiritsee sinua.

Miettisin tuossa tilanteessa, että millaisen miehen itse haluaisin.

Vierailija
100/126 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eivätkö pitkät hiukset ole naiselliset. Etkö voisi antaa hiustesi kasvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme