Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies myönsi, että tatuointini...

Vierailija
16.02.2015 |

...häiritsevät häntä. On sellainen kiltti poika, ei tykkää oikein muutenkaan mistään naisellisesta. Kertoo naisihanteekseen poninhäntäisen tytön.

Kommentit (126)

Vierailija
61/126 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:15"]Nyrkkisääntö on se, että omat tatuoinnit saattaa olla kivoja ja mielenkiintoisia, muiden tatuoinnit näyttää aina töhryiltä.[/quote]

Kyllä mäkin pidän omista nyt jo nuhruisista tatuoinneistani, koska niihin liittyy tarinoita ja tiettyjä elämänvaiheita, jotka tulevat tatskoista mieleen, mutta ei mua oikein nuo miehen tatuoinnit kiinnosta, ovat niin "likaisiakin".

Musta tatuoinnit pitäiskin ottaa vain itselle ja teettää paikkaan, josta ne on helppo peittää. 

Vierailija
62/126 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:15"]

Komppaan nelosta. Tatuoinnit eivät ole naisellisia. 

Nyrkkisääntö on se, että omat tatuoinnit saattaa olla kivoja ja mielenkiintoisia, muiden tatuoinnit näyttää aina töhryiltä. En minä ainakaan haluaisi kumppanini ihoon jotain ihme musteläikkiä. Miksi hitossa kauniin ihmisen ihossa pitäis olla lohikäärme tai hämähäkki tai joku ihme tribaali?

Ne ymmärtää sen kymmenen vuoden kuluttua. Pyytävät yhteiskuntaa korvaamaan poistamiskustannukset vedoten mielenterveytensä horjuvan moisten läimäreiden vuoksi!

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/126 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:18"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:15"]Nyrkkisääntö on se, että omat tatuoinnit saattaa olla kivoja ja mielenkiintoisia, muiden tatuoinnit näyttää aina töhryiltä.[/quote]

Kyllä mäkin pidän omista nyt jo nuhruisista tatuoinneistani, koska niihin liittyy tarinoita ja tiettyjä elämänvaiheita, jotka tulevat tatskoista mieleen, mutta ei mua oikein nuo miehen tatuoinnit kiinnosta, ovat niin "likaisiakin".

Musta tatuoinnit pitäiskin ottaa vain itselle ja teettää paikkaan, josta ne on helppo peittää. 

[/quote]

Tavallisesti ne tatskat otetaankin itselleen. Enemmän huolestuisin jos joku ottaisi niitä muita varten. 

Vierailija
64/126 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysyi tatuointien tarinaa. Olen aina ollut itseni tatuoimista vastaan. Muiden tatuoinnit eivät juurikaan herätä tunteita mihinkään suuntaan. 

Nykyisin minulla on tatuointi. Piilotettavassa paikassa peukalonpäätä vähän isompi jalanjälki. Se on suora kopio siskoni jalanjäljestä joka otettiin sairaalassa hänen kuolinpäivänään. Hän syntyi pikkukeskosena joten jalanjälki on siis myös luonnollisessa koossa.

Mietin monta vuotta että haluaisin sen ihooni. Halusin sen eräänlaiseksi suojelus kuvakseni tai vastaavaksi. Pieni jalka potkisi minua eteenpäin jos olisin allapäin :) Tatuointi ei näy muille, mutta minä näen sen hyvin. Se tosiaan on vain minulle. En haluaisi että se olisi näkyvissä koska en haluaisi kertoa kaikille kysyjille että miksi minulla on mini jalanjälki tatskana.

Vierailija
65/126 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 23:35"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 21:25"]

Kertokaa tatuoidut minulle, että mitä nuo usein mainitsemanne "tarinat" ovat tatuointienne takana? Onko päänne todella niin pehmeitä, ettette te muista niitä elämänne tärkeitä tapahtumia ilman muistilappuja iholla? Sen ymmärrän, että joku haluaa nätin kuvan, mutta tuollainen tekosyvällinen symboliikka ja tatuointien takana olevat "tarinat" aiheuttavat julmettua myötähäpeää! :D

[/quote]

Itselläsi ei taida olla, joten en lähtisi turhaan tuomitsemaan tarinoita ihmisten tatuointien takana. Mikä tekee juuri sinusta pätevän tuomitsemaan jonkun tatuoinnin tekosyvälliseksi? 

[/quote]

Miksi ne tarinat pitää laittaa nahkaansa? Milloin tulee muotiin syödä itsensä 100-kiloiseksi jonkun "kuolleen lapsen muistoksi"? Tai hankkia pysyvä kalju "kuolleen lapsen muistoksi"? Hankkisitte muistikirjan ja laittaisitte sinne kaikki tärkeät asiat jotka pitää muistaa.

Vierailija
66/126 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä se teidän napaanne kaivelee jos jollakulla on tatska? Kertokaa nyt, miten minun tatuointini teidän elämäänne haittaa?

Minun ihoni, minun rahani, minun elämäni. Ei ole pakko änkeytyä tatskatun seuraan jos kerran ollaan sitä ja sitä. 

Voi tsiisus aina välillä.

Vierailija
67/126 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 23:46"]

Mitä ihmettä se teidän napaanne kaivelee jos jollakulla on tatska? Kertokaa nyt, miten minun tatuointini teidän elämäänne haittaa?

Minun ihoni, minun rahani, minun elämäni. Ei ole pakko änkeytyä tatskatun seuraan jos kerran ollaan sitä ja sitä. 

[/quote]

Ei se mitenkään haittaa. Kunhan ihmetellään ja pyritään ymmärtämään logiikkaa tatuointien takana. Miksi sinua ärsyttää se, että joudut pohtimaan tekojasi?

Vierailija
68/126 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 23:42"]

Kertokaa tatuoidut minulle, että mitä nuo usein mainitsemanne "tarinat" ovat tatuointienne takana? Onko päänne todella niin pehmeitä, ettette te muista niitä elämänne tärkeitä tapahtumia ilman muistilappuja iholla? Sen ymmärrän, että joku haluaa nätin kuvan, mutta tuollainen tekosyvällinen symboliikka ja tatuointien takana olevat "tarinat" aiheuttavat julmettua myötähäpeää! :D

[/quote]

Itselläsi ei taida olla, joten en lähtisi turhaan tuomitsemaan tarinoita ihmisten tatuointien takana. Mikä tekee juuri sinusta pätevän tuomitsemaan jonkun tatuoinnin tekosyvälliseksi? 

[/quote]

Miksi ne tarinat pitää laittaa nahkaansa? Milloin tulee muotiin syödä itsensä 100-kiloiseksi jonkun "kuolleen lapsen muistoksi"? Tai hankkia pysyvä kalju "kuolleen lapsen muistoksi"? Hankkisitte muistikirjan ja laittaisitte sinne kaikki tärkeät asiat jotka pitää muistaa.

[/quote]

Ymmärrät varmasti itsekin "esimerkkiesi" olevan varsin absurdeja ja argumenttisi heikkoja. Tämän kaiken jo alleviivaa asia, että ilmeisesti joko A) aidosti kuvittelet jokaisen tatuoinnin olevan muistilappu tai B) kärjistäen ilman kosketuspintaa puhumastasi asiasta yrität provosoida ja väkisin keksiä negatiivista turhan mutuilun keinoin.

Vierailija
69/126 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh. trolliko? Jos ei, niin vastaanpa: minulle tatuointi on täydellinen turn off. Vain idootti rumentaa itseään sellaisella. 

Jos nyt ihan väkisin on sotkettava itseensä kuvia, voisi käyttää edes sellaista ainetta, jonka saa pestyä pois.

Mutta tatuointi on todellakin niin syvältä, että en edes harkitsisi elämää tatuoidun kanssa.

Vierailija
70/126 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Tuomitsemisista en tiedä, mutta kyllä nuo tarinat mitä olen kuullut ovat kaikki olleet niin naurettavia ja ylidramatisoituja ilman poikkeuksia. Muuta ihmeessä kokemukseni ja kerro jos sinulla on mielenkiintoinen tarina, tai tiedät sellaisen.-Ohis

Vierailija
71/126 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta.

Mutta yritäpäs tulla pyrkimään meille töihin. Ei tipu työpaikka. Eikä muuten tipu myöskään lävistetylle ihmiselle.

Joten niin kauan kun elät siellä jossakin, jossa en joudu elämään tatuointejasi ja lävistyksiäsi katsellen, niin siitä vaan. 

[/quote]

Vierailija
72/126 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua eivät tarinat tai niiden puuttumiset eivät kiinnosta. Minusta tatuointi vaan on niin kauhea ihmisen rumentaja, että en käsitä kenenkään tervejärkisen sellaisen itselleen hankkivan.

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 00:07"]

[/quote]

[/quote]

Tuomitsemisista en tiedä, mutta kyllä nuo tarinat mitä olen kuullut ovat kaikki olleet niin naurettavia ja ylidramatisoituja ilman poikkeuksia. Muuta ihmeessä kokemukseni ja kerro jos sinulla on mielenkiintoinen tarina, tai tiedät sellaisen.-Ohis

[/quote]

Vierailija
73/126 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei mitenkään. Mitä ihmettä se sinun napaasi kaivaa, jos joku ei pidä tatuoinneista?

Vierailija
74/126 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 23:55"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 23:42"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ymmärrät varmasti itsekin "esimerkkiesi" olevan varsin absurdeja ja argumenttisi heikkoja. Tämän kaiken jo alleviivaa asia, että ilmeisesti joko A) aidosti kuvittelet jokaisen tatuoinnin olevan muistilappu tai B) kärjistäen ilman kosketuspintaa puhumastasi asiasta yrität provosoida ja väkisin keksiä negatiivista turhan mutuilun keinoin.

[/quote]

Ihan yhtä absurdeja on teidän tatuointeja puoltavat argumenttinne. Jotain epämääräistä hölinää jostain tarinoista.

Vierailija
75/126 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä ikäpolvea että tatuointeja on vain merimiehillä, vangeilla ja huorilla.

Vierailija
76/126 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 00:09"]

Totta.

Mutta yritäpäs tulla pyrkimään meille töihin. Ei tipu työpaikka. Eikä muuten tipu myöskään lävistetylle ihmiselle.

Joten niin kauan kun elät siellä jossakin, jossa en joudu elämään tatuointejasi ja lävistyksiäsi katsellen, niin siitä vaan. 

[/quote]

[/quote]

Teettekö kenties kokovartalotarkistuksen työnhakijalle? Ei liene nimittäin laillista.

Kummallinen käsitys, että kaikki tatskat olisivat näkyvillä. Omani (viisi) ovat kaikki vaatteilla peitettävissä.

Vierailija
77/126 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää ihmisten laumasieluisuus. Tiedän kyllä, että olemme laumaeläimiä, mutta kesällä taas kun katselee uimarannalla ympärilleen, niin kyllä sitä tulee mietityksi, että voisi kai silläkin olla rajansa.

Vierailija
78/126 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut kaikkia kommentteja tavata mut ihmettelen taas miten porukka käänsi asiat ylösalaisin kun ap kyseli lähinnä syitä että miksi se mies ei tykkää hänen tatskoistaan. Täällä ruoditaan kilpaa kuinka imbesillejä huoria kaikki white trashit tatskamuijat on.

Aplle sanoisin että jos rakkaus kaatuu siihen että sulla on tatskoja niin anna kaatua, mies ei ole sua varten. Jos joku sua rakastaa, homma ei ikinä kaadu noin pinnalliseen juttuun kuin joku tatuointi! Harva on ulkoisesti täydellisesti toista 100% miellyttävän näköinen mut sitten punnitaan niitä muita ominaisuuksia ulkonäön ohella. Itse en ole niin pinnallinen että jos toinen ei ole täydellisen upea, jättäisin hänet siitä syystä, jos hän on mukava, hauska ja omaa kaikenlaisia muita hyviä puolia. Well, just my opinion.

Vierailija
79/126 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit antaa naisesta halvan kuvan. Ehkä joku pieni menee, mutta mielummin ei sitäkään. Itselläni ei ole tatuointeja, mutta parilla kaverilla on aika paljon ja nekin suhtautuu tatuoituihin naisiin negatiivisesti. Outoa, vaikka itsellä niitä on.

M36

Vierailija
80/126 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:12"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:02"]Musta on vaan hyvä, että idiootit merkkaa itsensä. Helppo erottaa roskasakki fiksummista. [/quote] Ahaa, eli isoäitini, joka on jo eläköitynyt pankkiiri sekä äitini, ammattikorkeakoulun opettaja, ovat roskasakkia koska heillä on molemmilla tatuoinnit? Ja hyvä tietää, että pidät minuakin roskasakkina, muista sanoa se sitten ajoissa siinä vaiheessa kun annan sinulle ambulanssissa ensiapua.

[/quote]

Kyllä ja sinähän teet vain työtäsi, ei mua haittaa jos vaikkakin roskasakin edustajana kuitenkin sen osaat, enemmän tuollaisilla asioilla on merkitystä ystävyydessä ja kumppanin valinnassa, voin kiertää kauempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan