Tapailemani mies myönsi, että tatuointini...
...häiritsevät häntä. On sellainen kiltti poika, ei tykkää oikein muutenkaan mistään naisellisesta. Kertoo naisihanteekseen poninhäntäisen tytön.
Kommentit (126)
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 21:25"]Kertokaa tatuoidut minulle, että mitä nuo usein mainitsemanne "tarinat" ovat tatuointienne takana? Onko päänne todella niin pehmeitä, ettette te muista niitä elämänne tärkeitä tapahtumia ilman muistilappuja iholla? Sen ymmärrän, että joku haluaa nätin kuvan, mutta tuollainen tekosyvällinen symboliikka ja tatuointien takana olevat "tarinat" aiheuttavat julmettua myötähäpeää! :D
[/quote] Niin no, tuolla logiikalla ei ole mitään järkeä pitää äitini valokuvaa hyllyllä, koska muistanhan minä hänet muutenkin.
Mulla on vasemmassa käsivarressa melkein käsivarrenmittainen tribaali, musta. Sen poistaminen tulisi maksamaan hirveitä, ei ole varaa sellaiseen operaatioon.
Joudun käyttämään pitkähihiaisia paitoja ja mekkoja aina kun olen töissä tai töihin liittyvissä menoissa. :(
Kaduttaa tosi paljon.
Mulla on molemmissa korvissa kuusi lävistystä, nykyään käytän vain yhtä, mutta en saa niitä muita piiloonkaan. Näyttävät rumilta.
Silloin parikymppisenä olin innoissani - nyt aikuisena ne ovat pelkästään rumia.
Älkää ottako tatskoja, ainakaan liian suuria tai liian näkyviä.
Ja lävistykset kannataa nekin unohtaa.
Kurjaa aina mennä fiman bileisiinkin pitkähihaisessa kun ei kehtaa esitellä tatskaa....
Voi luoja. Antakaa jo olla. Mitä se on joltain pois, jos toisella on tatuointi? Ällö, ruma, oksettava, hyiyäk. Älä katso! Sen iho, ei sinun. Monenlaisia tullut nähtyä, ehkä niitä "rumiakin", mutta miten se minuun vaikuttaa?
Ps. Naiset, muutama asia;
Älkää ottako tatuointeja, pitäkö lyhyitä hiuksia, farkkuja, housuja ylipäätään, hame on naisellinen, ajako autoa, juoko olutta /viinaa, polttako tupakkaa, tehkää vain lapsia ja olkaa kotona hellan ääressä ja lapsia hoitamassa. On sitä naisellisuutta.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 21:47"]Omana itsenä != Tramp stamp. Ööh itsellesi. [/quote] [quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:11"] Ööhh.. Tiedätkö mikä edes on Tramp stamp?[/quote]
Sama asia kuin 'Ho tag'.
Todistakaa omat havaintoni vääräksi ja linkittäkää edes YKSI kuva, jossa tatuointi tekee kantajastaan naisellisemman, kuin olisi ilma sitä.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 21:45"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 21:29"]Olen täysin samaa mieltä. En ole vielä koskaan nähnyt tai tavannut naista jonka tatuointi tekisi kauniimman näköiseksi.,
Mies vm. 1972[/quote]
Mies vm. 1975 on täsmälleen samaa mieltä. Minä kylläkin pidän hipahtavasta ulkonäöstä ja esimerkiksi rastoista ja lävistyksistä, mutta niissä on tatuointeihin verrattuna se ero, että ne saa pois.
[/quote]
Mies vm. 1989 myös samoilla linjoilla. Eivät naiset minun silmänilokseni ainoastaan maailmassa ole, mutta ihan harmittaa kun näkee kauniin naisen ja sitten niskasta tms. pilkottaa suttuinen kuva. :( Ongelma on täysin omani ja kukin tekee itselleen mitä haluaa. Ajattelin vain kertoa oman suhtautumiseni asiaan.