Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen totaalisesti luovuttanut miesten suhteen

Vierailija
10.03.2015 |

Olen aina ollut se osapuoli, joka on tullut jätetyksi. Niin monia lupauksia on petetty ettei mulla ole enää luottoa miehiin. Nytkin olisi taas ollut yksi, joka halusi nähdä ihan 'oikeilla' treffeillä mutten vaan jaksa enää kun kyllä sen jo tietää miten siinä tulee käymään :( En enää usko, että mussa olisi yhtään mitään miksi joku edes haluaisi suhteeseen kun sinkkuina on niin kauniita ja hyviä naisia, joista muutenkin valita. Pakko avautua kun ystävät eivät ymmärrä lainkaan miksi olen jättänyt nämä kuviot.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu! Miehet on ihan paskoja.

Vierailija
2/49 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 20:55"]

Itsekin olen menettänyt toivoni naisten suhteen. Minut on aina jätetty ja nyt kun olen nykyään työtön niin ei enää ketään kiinnosta edes sitä vähää. Tuntuu että kaikilla naisilla on vaan lasten saaminen ja miehen rahastus mielessä ja muuten ei ole niin väliä sillä miehellä itsellään.

[/quote]

Hae seuraa toisista työttömistä naisista.

Vierailija
4/49 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:15"]

Sama juttu! Miehet on ihan paskoja.

[/quote]

:D kohta palstan miesasiamiehet ovat ulvomassa kuorossa "miesvihaa!!!". Se puolestaan ei ole naisvihaa, että nuo samat ulvojat huorittelevat täällä naisia päivittäin ja kirjoittelevat, että naisen ihmisarvo on nolla, naiset ovat kaikki huoria jne. 

Vierailija
5/49 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi miksi pitäiskään hengailla miesten seurassa. ne on yäk.

Vierailija
6/49 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette te 'miehet on paskoja' tajua mun aloitusta. Ei kyse ole mulla siitä, että pitäisin miehiä paskoina vaan en pysty luottamaan niihin enkä usko yhdenkään miehen mua haluavan. Aika iso ero noiden kahden asian välillä.

ap

Vierailija
7/49 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 20:53"]

Ystävät kuittailee,että minulla onkin salassa useampia miehiä mukamas. Eivät ymmärrä, että olen niin pahasti loukattu ettei enää kiinnosta. Ei edes seksi.

[/quote]

Samoilla fiiliksillä. Eniten vituttaa se, etten ole koskaan kuullut sanaa 'anteeksi'.

Vierailija
8/49 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muita?

Vierailija
9/49 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 09:45"]

Itsekin olen menettänyt toivoni naisten suhteen. Minut on aina jätetty ja nyt kun olen nykyään työtön niin ei enää ketään kiinnosta edes sitä vähää. Tuntuu että kaikilla naisilla on vaan lasten saaminen ja miehen rahastus mielessä ja muuten ei ole niin väliä sillä miehellä itsellään.

[/quote]

[/quote]

Eipä työttömät naiset eroa mitenkään muista naisista, ihan samat vaatimukset miehelle 1.työ/raha 2.lasten tuottaminen.

Vierailija
10/49 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätin jo 10v sitten, so?

Vierailija
11/49 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 20:52"]

Minä en ole saanut ensimmäistäkään ja olen alkanut ensimmäistä kertaa tuntea, että tämä elämä voi mennä sinkkunakin. Minulla ei enää syty tunteita miehiä kohtaan, enkä kaipaa läheisyyttä. Vielä puolisen vuotta tilanne oli eri, mutta jotakin tapahtui.

[/quote]

Mulla ollut näin jo kauan. Nyt olen nelikymppinen, ja viimeisestä seurusteluyrityksestä on 9 vuotta. En enää kaipaa miestä mihinkään, olen niin tottunut sinkkuuteeni että olen alkanut viihtyä siinä. Nyt kun biologinen kellokin on jo lopettanut tikittämisen niin on ihan hyvä olla itsekseen.

Vierailija
12/49 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 09:59"]

[/quote]

[/quote]

Eipä työttömät naiset eroa mitenkään muista naisista, ihan samat vaatimukset miehelle 1.työ/raha 2.lasten tuottaminen.

[/quote]

Minä tiedän monia pariskuntia, jotka on tutustuneet ja aloittaneet parisuhteen sinä aikana kun kummatkin ovat olleet (ja ovat edelleen) työttömiä.

Vierailija
13/49 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 09:59"]

[/quote]

[/quote]

http://treffit.suomi24.fi/search?ct=72&cp[]=Kuopio%2C+Pohjois-Savo&g[]=f&mia=25&mxa=40&so[]=1&mih=1&mxh=400&miw=1&mxw=200&ch[]=1&wc[]=2&em[]=1&miyi=0&mxyi=100000&mis=1&mas=5&midr=1&madr=5&miaos=1&maaos=5&mit=1&mat=5&mirs=1&mars=5&miplr=1&maplr=5&miplc=1&maplc=5&mips=1&maps=5

0kpl :) Jos otan työttömän pois niin vain 1 hitti tulee :D Ei ole kamalasti edes mistä valikoida.

Vierailija
14/49 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 20:50"]

Mä jätin jo 10v sitten, so?

[/quote]

On se oman kokemuksen perusteella harvinaista. En tiedä yhtäkään naista, joka olisi samassa tilanteessa.

Vierailija
15/49 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki suhteet päättyvät joskus, viimeistään kuolemaan. Kyllä minunkin kaikki suhteeni ovat päättyneet siihen, että ero on tullut toisen aloitteesta. Entä sitten? Minusta ne vuodet siinä ensitreffien ja eron välissä ovat ne ratkaisevat.

Vierailija
16/49 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja te oikeasti vaan pilaatte mun keskustelun alkamalla riitelemään tästä työttömyys/naisasiasta :(

Vierailija
17/49 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole saanut ensimmäistäkään ja olen alkanut ensimmäistä kertaa tuntea, että tämä elämä voi mennä sinkkunakin. Minulla ei enää syty tunteita miehiä kohtaan, enkä kaipaa läheisyyttä. Vielä puolisen vuotta tilanne oli eri, mutta jotakin tapahtui.

Vierailija
18/49 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 10:06"]

Kaikki suhteet päättyvät joskus, viimeistään kuolemaan. Kyllä minunkin kaikki suhteeni ovat päättyneet siihen, että ero on tullut toisen aloitteesta. Entä sitten? Minusta ne vuodet siinä ensitreffien ja eron välissä ovat ne ratkaisevat.

[/quote]

No siis mä olen niin huono, ettei mun suhteiden kohdalla ole voinut puhua edes vuosista vaan kuukausista.

Vierailija
19/49 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät kuittailee,että minulla onkin salassa useampia miehiä mukamas. Eivät ymmärrä, että olen niin pahasti loukattu ettei enää kiinnosta. Ei edes seksi.

Vierailija
20/49 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan tismalleen sama ongelma mulla. Ei vaan enää huvita samoista syistä kuin sinulla. Ja sama myös tuo että ei ole kukaan pyytänyt anteeksikaan. Minusta sitä ei pidäkään pyytää anteeksi että haluaa erota, mutta nää miehet voisi pyytää anteeksi sitä MITEN ovat sen eron tehneet. Mua on oikeasti loukattu niin pahasti siinä etten kehtaa edes kertoa. Ja ihan poikaystäviä muka olivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan