Tapailemani mies myönsi, että tatuointini...
...häiritsevät häntä. On sellainen kiltti poika, ei tykkää oikein muutenkaan mistään naisellisesta. Kertoo naisihanteekseen poninhäntäisen tytön.
Kommentit (126)
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 22:02"]Todistakaa omat havaintoni vääräksi ja linkittäkää edes YKSI kuva, jossa tatuointi tekee kantajastaan naisellisemman, kuin olisi ilma sitä.
[/quote]
postimg.org/image/s6xata221/
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:38"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 22:02"]Todistakaa omat havaintoni vääräksi ja linkittäkää edes YKSI kuva, jossa tatuointi tekee kantajastaan naisellisemman, kuin olisi ilma sitä. [/quote] postimg.org/image/s6xata221/
[/quote]
Kaunis nainen, jonka kauneutta tatuoinnit varjostavat. :( Ja vielä enkelin siivet.. Voiko kliseisempää ja kuluneempaa ideaa enää olla! :D Tai jos tarkoitit ranteessa olevaa, niin siitä en saa selvää.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:47"]
Kolmas vaimo menossa ja kaikkien nimet on tatuoituna keskelle rintaa isoilla kirjaimilla. Silkkaa tuuria, että ensimmäinen oli ANA, toinen JAANA ja nyt tämä kolmas MARJAANA.
[/quote]Enää et voi vaihtaa vaimoa.
Itse miehenä "skannailen" usein naisia, ja olen todella mielissäni, jos en tatuointeja havaitse. :) Älkää käsittäkö tätä tahallaan väärin. Kukin saa tehdä keholleen mitä muokkauksia haluaa, eikä se minulle kuulu. Minä taas saan mielestäni pitää millaiset kauneusihanteet haluan ja niihin eivät tatuoinnit kuulu todellakaan. Makuasioitahan nämä(kin) kuitenkin.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:47"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:47"]
Kolmas vaimo menossa ja kaikkien nimet on tatuoituna keskelle rintaa isoilla kirjaimilla. Silkkaa tuuria, että ensimmäinen oli ANA, toinen JAANA ja nyt tämä kolmas MARJAANA.
[/quote]Enää et voi vaihtaa vaimoa.
[/quote]
Ehkä ryhtyy moniavioiseksi bi:ksi ja etsii puolisoikseen esim. OMARin JA ANAn. :D
Pidätkö tatuointeja naisellisina? Hahahah
Ööh miksi tapailet miestä jolle et edes kelpaa omana itsenäsi?
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:11"]Pidätkö tatuointeja naisellisina? Hahahah
[/quote]
Mietin aivan samaa, hahah :D
Miksi se sitten on sun kanssas? :D Minun mieheni ainakin kehuu tatuointejani seksikkäiksi. Hankin ne tosin vasta oltuamme jo vuoden yhdessä.
Todennäköisesti hänellä on vain ennakkoluuloja naisista, joilla on tatuointeja. Ehkä voit kysyä niistä ja sitten kertoa, että onko niissä mitään perää.
En ole koskaan kysynyt, mitä mies on mieltä tatuoinneistani. Hyvin on minua katsellut vaikka vähän onkin mustetta ihon alla, tuskin siis tatuoinnit ovat suurin "vikani" :D
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:13"]Miksi se sitten on sun kanssas?[/quote]
Aika usein ihmiset ovat kumppanien kanssa, jotka eivät ole täydellisiä.
Komppaan nelosta. Tatuoinnit eivät ole naisellisia.
Nyrkkisääntö on se, että omat tatuoinnit saattaa olla kivoja ja mielenkiintoisia, muiden tatuoinnit näyttää aina töhryiltä. En minä ainakaan haluaisi kumppanini ihoon jotain ihme musteläikkiä. Miksi hitossa kauniin ihmisen ihossa pitäis olla lohikäärme tai hämähäkki tai joku ihme tribaali?
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:18"]Ei ole. Vaikka tatuoinnit laumasielujen hommaa nykyään ovatkin, niin eniten niitä ottaa sama porukka jotka räpsivät selfieitä ja belfieitä.[/quote]
Näin. Erottautumisen tarve on kova, mutta kun luovuutta ei oikeasti ole, niin erotutaan sitten samalla tavalla kuin suuret joukot.
Minä en voisi olla miehen kanssa, jota häiritsee minun tatskani. Tosin siitä nyt ei toisaalta ole pelkoa kun mieshän nuo minulle joskus aikoinaan tekikin (tuolla tavalla siis tapasimme) ja on itsekin tatuoitu.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:07"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 22:59"]
Tatuoinnit on nykyaikaa. Ylläri että täällä keski-ikäiset haukkumassa. Get a life.
[/quote]
Tatuoinnit ovat kyllä mennyttä aikaa ja juuri tällä hetkellä keski-ikäisyyden kynnyksellä olevien x/y-sukupolvien "juttu". Nuoremmatkin ottavat, mutta yhä harvemmin ja harvemmin. Täytyy olla todella pahasti ajastaan ulkona, jos ei ole tietoinen, että nouseva buumi on tatuointien poisto. Ei todellakaan niiden ottaminen.
[/quote]
Itse asiassa nuorten keskuudessa tatuoinnit vain yleistyvät ja yleistyvät. Siellä, missä trendi ensin nousi (jenkeissä), tatuointien ottaminen on jo laskussa, Suomessa vielä nousussa.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:19"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:09"]
...häiritsevät häntä. On sellainen kiltti poika, ei tykkää oikein muutenkaan mistään naisellisesta. Kertoo naisihanteekseen poninhäntäisen tytön.
[/quote]Sinunko mielestäsi tatuoinnit ovat naisellisia???
[/quote]
Kyllä vain. Lähes yhtä naisellisia kuin rakennekynnet ovat miehekkäitä.-Ohis