Tapailemani mies myönsi, että tatuointini...
...häiritsevät häntä. On sellainen kiltti poika, ei tykkää oikein muutenkaan mistään naisellisesta. Kertoo naisihanteekseen poninhäntäisen tytön.
Kommentit (126)
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:02"]Musta on vaan hyvä, että idiootit merkkaa itsensä. Helppo erottaa roskasakki fiksummista.
[/quote] Ahaa, eli isoäitini, joka on jo eläköitynyt pankkiiri sekä äitini, ammattikorkeakoulun opettaja, ovat roskasakkia koska heillä on molemmilla tatuoinnit? Ja hyvä tietää, että pidät minuakin roskasakkina, muista sanoa se sitten ajoissa siinä vaiheessa kun annan sinulle ambulanssissa ensiapua.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:10"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:11"]Ööh miksi tapailet miestä jolle et edes kelpaa omana itsenäsi? [/quote] Omana itseäsi...mutta ne tatuoinnit on muokannut kehoa ja tehnyt "feikin" vaikutelman.
[/quote]
Samaahan tekee meikit, rakennekynnet, hiusvärit, tekoripset, muotoilevat alusvaatteet jne. Jos siis haluaisi olla oma itsensä, ei tosiaan käyttäisi edes meikkiä. Onhan se nyt feikkaamista.
No mä otin ekan tatuoinnin kun olin 28v, nyt otin seuraavan kun ikää on 33v.. Molemmat saa peittoon, jos siihen olisi ehdoton tarve, mutta enpä keksi syytä moiseen. Mieheni tykkää ja pitää kauniina, lapsen mielestä on ihanat, jopa äitini ja mummoni hyväksyvät ja tykkäävät.. Minulla ei ole tapana tehdä asioita harkitsematta, ekaa tatuointia mietin 15 vuotta, ja kun pidin lopputuloksesta, niin seuraavan kypsyttelyyn ei mennyt yhtä paljon aikaa. Lisäksi tulin siihen lopputulokseen, että kerran täällä vain eletään, niin mitä sitä jarruttelemaan, elämä on tässä ja nyt. :)
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:12"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:02"]Musta on vaan hyvä, että idiootit merkkaa itsensä. Helppo erottaa roskasakki fiksummista. [/quote] Ahaa, eli isoäitini, joka on jo eläköitynyt pankkiiri sekä äitini, ammattikorkeakoulun opettaja, ovat roskasakkia koska heillä on molemmilla tatuoinnit? Ja hyvä tietää, että pidät minuakin roskasakkina, muista sanoa se sitten ajoissa siinä vaiheessa kun annan sinulle ambulanssissa ensiapua.
[/quote]
Tyypillistä tatuoitujen asennevammaisuutta antaa jonkun eriävien mielipiteiden vaikuttaa omaan ammattietiikkaan ja ensihoitajan toimensa suorittamiseen. Tuosta olemattomasta itsetunnosta olen usein epäillyt tatuointienkin ottamisen monilla johtuvan. Pitää vähän todistella itselle ja muille.. -Ohis
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:08"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 22:52"] 25v löysin vihdoin idean minkä kuvan halusin. Sitä lisättiin 5vuoden päästä ja taas parin vuoden päästä. Lisäisin lisää jos olisi rahaa. Ja ihan eri aiheista. Mun mies tykkää. Ja lapset. Ja äiti. [/quote] Vaikutat alaluokan edustajalta. [/quote] Vaikutat imbesilliltä.
[/quote]
Vahvistat sterotypiaa tatuoiduista, et heikennä.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:08"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 22:56"] Nii joo ja ap.. Mies varmaan tykkää huomaamattomasta naisesta. Syy? Kysy. [/quote] Jos tykkäisi, niin eikö silloin haluaisi juuri tatuoidun, että olisi massaa? [/quote] Ai että tatuoimattomat ovat nykyään vähemmistö?
[/quote]
Tatuoidut eivät ole enemmistö, mutta usein silti laumasieluista massaa. Voit miettiä itse, että jos ulkonäköön liittyviä muoti-ilmiöitä listataan, niin mitkä ovat tatuointeja yleisempiä yhteisiä nimittäjiä? Korvakorut jne. ehkä. Tatuointeja on tyyliin useammalla kuin hiustenpidennyksiä tms. Tästä huolimatta osa tatuoiduista luulee vieläkin, että on jotenkin omaperäistä touhua. :D
Kuka ottaa enää nykyään tatuointeja? :D Eiköhän se juna jo mennyt. Olihan tuossa menneinä vuosina piikki, että monet oikeastikin korkeasti koulutetut jne. jonkun pienen kuvan saattoivat ottaa. Tuntuu ainakin tutut naureskelevan omilleen ja jotkut jopa häpeävän omiaan. Onneksi näillä on sitten rahaa omansa poistattaa.
Tatuointi on niin laumasielujen hommaa että yököttää. Jos niitä olis vain tosi harvoilla niin siinä vois olla jotain ideaa mut ei...ihan liian tavallista. Karmeimpia on ne kokohiat ja kaulassa olevat tatuoinnit. Rumia ovat, oli sitten kyseessä mies t nainen.
Ihan oikeesti mua naurattaa :D varmaan itse nuorena tiedän, että kaikilla nuorilla on nykyään tatuointeja. Se, että te tantat niitä poistatte (kannattaakin poistaa ne oksettavat tribaalit ja gekkot), ei tarkota sitä, että ne olisi menossa jotenkin "muodista pois". Käykää tuolla baareissa, festareilla, käyttäkää instagramia, pinterestiä yms niin huomaatte kyllä, että _hienot_ tatuoinnit on nousussa ja ne on sitä nykyaikaa.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:40"]Käykää tuolla baareissa, festareilla, käyttäkää instagramia, pinterestiä yms niin huomaatte kyllä, että _hienot_ tatuoinnit on nousussa ja ne on sitä nykyaikaa.[/quote]
Se nyt johtuu siitä, että huomiohakuiset ihmiset työntävät itseään esiin. Sama kuin fitness-jutuissa. Menepä katsomaan yliopistolle, kuinka monella on tatska. Joillain on, mutta eivät ne mitään yleisiä ole.
Kolmas vaimo menossa ja kaikkien nimet on tatuoituna keskelle rintaa isoilla kirjaimilla. Silkkaa tuuria, että ensimmäinen oli ANA, toinen JAANA ja nyt tämä kolmas MARJAANA.
Se, että on tatuointeja, ei tarkoita, että on huomionhakuinen. Uskomatonta porukkaa täällä. Opiskelen yliopistolla ja käyn töissä. Työpaikallani ei edes tiedetä, että minulla on tatuointeja päästä varpaisiin. Miksi? Koska kesähelteilläkin pukeudun asiallisesti jakkuun/neuleeseen ja housuihin, vaikka ei tarvitsisi. Itse en niistä halua tehdä numeroa, enkä samanlaista halveksuvaa käytöstä kuin täällä tuntuu vallitsevan. Hyvä te :)
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:49"]Se, että on tatuointeja, ei tarkoita, että on huomionhakuinen. Uskomatonta porukkaa täällä. Opiskelen yliopistolla ja käyn töissä. Työpaikallani ei edes tiedetä, että minulla on tatuointeja päästä varpaisiin. Miksi? Koska kesähelteilläkin pukeudun asiallisesti jakkuun/neuleeseen ja housuihin, vaikka ei tarvitsisi. Itse en niistä halua tehdä numeroa, enkä samanlaista halveksuvaa käytöstä kuin täällä tuntuu vallitsevan. Hyvä te :)
[/quote]
WT
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:49"]Se, että on tatuointeja, ei tarkoita, että on huomionhakuinen.[/quote]
Ihailetteko niitä sitten suihkussa vai mistä se fiilis tulee? Millainen se fiilis on? Mullon kuva ihossa, tuntuu ihihihihanalta...
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:49"]Se, että on tatuointeja, ei tarkoita, että on huomionhakuinen. Uskomatonta porukkaa täällä. Opiskelen yliopistolla ja käyn töissä. Työpaikallani ei edes tiedetä, että minulla on tatuointeja päästä varpaisiin. Miksi? Koska kesähelteilläkin pukeudun asiallisesti jakkuun/neuleeseen ja housuihin, vaikka ei tarvitsisi. Itse en niistä halua tehdä numeroa, enkä samanlaista halveksuvaa käytöstä kuin täällä tuntuu vallitsevan. Hyvä te :)
[/quote]
Eli sua hävettää urpot tatskasi?
Ehkä joidenkin mielestä tatuoinnit ovat taidetta? Harrastus? Tottakai ne ovat myös sitä varten, että niistä saa itse mielihyvää. Samalla tavalla kun jos haluaa pukeutua hienoihin vaatteisiin. Se ei kuitenkaan ole itsensä korostamista automaattisesti. Toivottavasti aikuisille ihmisille tuli nyt oikein hyvä mieli. Menkäähän vaikka suihkuun ihailemaan sitä puhdasta ihoanne. Hyvää illanjatkoa =)
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:34"]
Tatuointi on niin laumasielujen hommaa että yököttää. Jos niitä olis vain tosi harvoilla niin siinä vois olla jotain ideaa mut ei...ihan liian tavallista. Karmeimpia on ne kokohiat ja kaulassa olevat tatuoinnit. Rumia ovat, oli sitten kyseessä mies t nainen.
[/quote]
Täysin samaa mieltä. Silloin kun ne olivat alakulttuurihommia esim. merimiehillä ja linnahörhöillä, niin niissä oli juuri se viehätys, että olivat todella harvojen hommaa. Tällaisiin tatuointeihin liittyi oikeastikin tarinoita ja osa piti "ansaita". Inflaation kokemisen jälkeen ovat muutuneet yksinkertaisesti vain tylsiksi. Jos jollain näkee tatuoinnin, niin lähinnä herää kysymys, että onko Siwan-kassa vai muuten vaan tylsistynyt kotirouva. Alkavat olemaan liian nähty juttu itselleni.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:40"]
Ihan oikeesti mua naurattaa :D varmaan itse nuorena tiedän, että kaikilla nuorilla on nykyään tatuointeja. Se, että te tantat niitä poistatte (kannattaakin poistaa ne oksettavat tribaalit ja gekkot), ei tarkota sitä, että ne olisi menossa jotenkin "muodista pois". Käykää tuolla baareissa, festareilla, käyttäkää instagramia, pinterestiä yms niin huomaatte kyllä, että _hienot_ tatuoinnit on nousussa ja ne on sitä nykyaikaa.
[/quote]
Ei ole. Vaikka tatuoinnit laumasielujen hommaa nykyään ovatkin, niin eniten niitä ottaa sama porukka jotka räpsivät selfieitä ja belfieitä. Tuollaiset huomiota hakevat henkilöt ylipäänsä, jos karkeasti yleistetään. Jos luulet oikeasti, että oman sukupolvesi "hienot tatuoinnit" kestävät yhtään paremmin aikaa, kuin tribaalit/gekot, niin olet todella kuutamolla. :D Itse asiassa laita oikeasti tämä keskustelu johonkin talteen ja avaa uudelleen vaikka 15-vuoden päästä. Takaan, että saat hyvät naurut! ;) Lisäksi voin kertoa, että hyvinkin tehdyt tatuoinnit alkavat hiljalleen leviämään lisävärityksistä huolimatta.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:09"]
...häiritsevät häntä. On sellainen kiltti poika, ei tykkää oikein muutenkaan mistään naisellisesta. Kertoo naisihanteekseen poninhäntäisen tytön.
[/quote]Sinunko mielestäsi tatuoinnit ovat naisellisia???
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:11"]Ööh miksi tapailet miestä jolle et edes kelpaa omana itsenäsi?
[/quote]
Omana itseäsi...mutta ne tatuoinnit on muokannut kehoa ja tehnyt "feikin" vaikutelman.