Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painan 170 kg! Suuri AV-dieetti alkaa nyt!

Vierailija
16.02.2015 |

Yläpeukku= yksi päivä ilman herkkuja
Alapeukku=yksi liikunnallinen päivä

Tulen sitten raportoimaan tuloksia.

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 18:21"]

Sorry, en nyt viitsi iskeä läskejäni tiskiin. Ethän sinä, nro 2, voi tietää että se on minun kuvani eikä jonkun muun :)

[/quote]

Kuvan voit todistaa omaksi pitämällä esim. käsissäsi lappua jossa lukee vaikka "terkut av-mammoille!" ja tämän päivän päivämäärä. Simple as that.

Vierailija
22/81 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkuton päivä 1 lähtee... Ja nyt lähden salille! Wish me luck!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 19:07"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 18:21"]

Sorry, en nyt viitsi iskeä läskejäni tiskiin. Ethän sinä, nro 2, voi tietää että se on minun kuvani eikä jonkun muun :)

[/quote]

Kuvan voit todistaa omaksi pitämällä esim. käsissäsi lappua jossa lukee vaikka "terkut av-mammoille!" ja tämän päivän päivämäärä. Simple as that.
[/quote]En nyt sentään niin omistautunut ole asialle :D

Vierailija
24/81 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siellä salilla ruokavalioneuvonnan perään. Moni personal trainer tekee myös ruokavaliota. Siitä kannattaa maksaa!

Vierailija
25/81 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihan tosi, tämän vuoksi läskit eivät osaa laihduttaa. Kerrasta poikki, liikuntaa ja "herkuttomia päiviä". Ei hyvää päivää. Eikä edes yritetä tehdä pysyvää muutosta, vaan ei osata syödä normaalisti eikä edes haluta ku itella sellaista vaihtoehtoa.
Vinkki sulle ap: ole viikko syömättä. Tai edes viikonloppu. Et sinä siihen nälkään kuole, juo tuorepuristettua mehua tai vettä.
Kunhan et syö! Vatsalaukkusi pienenee. Joo varmasti on tosi inhottavaa olla nälissään mutta 170kg painoisena elät viikonkin oikein hyvin.
Salilla voit käydä jos nautit siitä, mutta pifä pääpaino aktiivisen elämän ylläpidossa. Valitse portaat. Valitse kävely auton sijaan (jos liukasta, hommaa nastat kenkiin). Kun ilmat paranee, valitse pyörä.
Voit syödä itsellesi mieluisia ruokia, mutta älä ikinä syö enempää kuin tarvitset. Jos viidellä kalapuikolla lähtee nälkä, älä syö kuudetta vaikka olisi kuin hyviä! Ei edes niitä ranskalaisia tarvitse syödä loputtomasti! Vain sen veran että nälkä lähtee.
Voit syödä herkkuja. Mutta syö kerrallaan rivi suklaata, ei levyä! Sun täytyy hyvä nainen oppia uusi elämänrytmi jos haluat pysyviä tuloksia!!!! Ei se banaania mussuttamalla kuntopyörää polkemallaonnistu.

Vierailija
26/81 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

37, onko alkoholistillekin sama ohje, ota yksi kalja, älä enempää? Itse olen makeariippuvainen, nyt vuoden ollut kuivilla. Paino on pudonnut, ja liikuntakin lisääntynyt. En missään tapauksessa ota sitä riviä suklaata, ja ap:llekin suosittelen sokeritonta elämäntapaa. Se on niin paljon helpompaa kuin kohtuukäyttö. Ei noihin mittoihin liho, jos ei ole jollain tavalla epänormaali suhde ruokaan.

Vierailija
27/81 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä täältäkin! Onnistut kyllä.

Vierailija
28/81 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt suunnittelet ruokavalioasi, mitä voisit lisätä siihen (mistä myös pidät) ja mitä jätät pois. Mieti vaikka etukäteen aina seuraavan päivän ruuat. Toivottavasti onnistut.

Vierailija
29/81 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 19:15"]Tsemppiä täältäkin! Onnistut kyllä.
[/quote]Kiitos! Yritän ainakin :)

Vierailija
30/81 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin liikunnan harrastaminen motivoi myös syömään hyvin ja tekee paljon positiivisemman olon.  

Vierailija
31/81 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 19:18"]Nyt suunnittelet ruokavalioasi, mitä voisit lisätä siihen (mistä myös pidät) ja mitä jätät pois. Mieti vaikka etukäteen aina seuraavan päivän ruuat. Toivottavasti onnistut.
[/quote]Kiitos :) Olen työstänyt annoskokoja viime aikoina, niissä on enemmän ongelmaa kuin ruuan laadussa. Syöminen on vaan niin ihanaa...

Vierailija
32/81 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 19:21"]Mua ainakin liikunnan harrastaminen motivoi myös syömään hyvin ja tekee paljon positiivisemman olon.  
[/quote]Totta, minulla samoin.

-ap, joka ei muista ikinä kertoa olevansa ap, mutta kai se yleensä on selvää...

Vierailija
33/81 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tavoitepaino? Teetkö ylijäävästä nahasta käsilaukun vai hanskat?

Vierailija
34/81 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä onnistut. Itse olen 40 v., 178 cm ja enimmilläni painoin 145 kiloa. Nyt on 15 kiloa lähtenyt vajaassa vuodessa pelkästään ruokavaliota rukkaamalla. Pienemmät annokset ja herkkuja vähemmälle. Kunhan lumet sulavat ryhdyn pyöräilemään ja tekemään kävelylenkkejä.

Vierailija
35/81 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 19:27"]Mikä on tavoitepaino? Teetkö ylijäävästä nahasta käsilaukun vai hanskat?
[/quote]Tavoitepaino on 95... En oikein osaa kuvitella itseäni normaalipainoisena. Olin normaalipainoinen viimeksi syntyessäni. Ja jaa-ah... Taitaa olla niin venynyttä nahkaa, että ei siitä ainakaan nättiä laukkua saa. Nojatuoliin ei varmaan riitä :P

Vierailija
36/81 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 19:31"]Kyllä sä onnistut. Itse olen 40 v., 178 cm ja enimmilläni painoin 145 kiloa. Nyt on 15 kiloa lähtenyt vajaassa vuodessa pelkästään ruokavaliota rukkaamalla. Pienemmät annokset ja herkkuja vähemmälle. Kunhan lumet sulavat ryhdyn pyöräilemään ja tekemään kävelylenkkejä.
[/quote]Hienoa, tsemppiä sinunkin projektiisi :)

Vierailija
37/81 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 06:21"]

Kysy siellä salilla ruokavalioneuvonnan perään. Moni personal trainer tekee myös ruokavaliota. Siitä kannattaa maksaa!

[/quote]Minä itse asiassa saan jo ruokavalioneuvontaa ravintoterapeutilta :) 90 euroa/45 min. Törkeän kallista, mutta toivottavasti se on sen arvoista...

-ap

Vierailija
38/81 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 06:25"]

Hei ihan tosi, tämän vuoksi läskit eivät osaa laihduttaa. Kerrasta poikki, liikuntaa ja "herkuttomia päiviä". Ei hyvää päivää. Eikä edes yritetä tehdä pysyvää muutosta, vaan ei osata syödä normaalisti eikä edes haluta ku itella sellaista vaihtoehtoa. Vinkki sulle ap: ole viikko syömättä. Tai edes viikonloppu. Et sinä siihen nälkään kuole, juo tuorepuristettua mehua tai vettä. Kunhan et syö! Vatsalaukkusi pienenee. Joo varmasti on tosi inhottavaa olla nälissään mutta 170kg painoisena elät viikonkin oikein hyvin. Salilla voit käydä jos nautit siitä, mutta pifä pääpaino aktiivisen elämän ylläpidossa. Valitse portaat. Valitse kävely auton sijaan (jos liukasta, hommaa nastat kenkiin). Kun ilmat paranee, valitse pyörä. Voit syödä itsellesi mieluisia ruokia, mutta älä ikinä syö enempää kuin tarvitset. Jos viidellä kalapuikolla lähtee nälkä, älä syö kuudetta vaikka olisi kuin hyviä! Ei edes niitä ranskalaisia tarvitse syödä loputtomasti! Vain sen veran että nälkä lähtee. Voit syödä herkkuja. Mutta syö kerrallaan rivi suklaata, ei levyä! Sun täytyy hyvä nainen oppia uusi elämänrytmi jos haluat pysyviä tuloksia!!!! Ei se banaania mussuttamalla kuntopyörää polkemallaonnistu.

[/quote]Kalapuikkoja ja ranskalaisia? Eineksilläkö sitä pitäisi nykyään elää? Minne jäi puhdas, itse tehty ruoka? :) Anteeksi, ymmärrän että haluat auttaa, mutta tuollaiset vinkit useamman päivän tai viikonkin nälkäkuureista eivät ainakaan minun kohdallani ole ollenkaan sopivia, ne kun johtavat ahmimiseen. Paljon helpompaa ja terveellisempää on jättää herkut kauppaan ja syödä sopivia annoksia oikeaa ruokaa. Mikä sopii yhdelle, ei sovi toiselle. Arkisen aktiivisuuden suhteen olet ihan oikeassa :)

-ap

Vierailija
39/81 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 06:30"]

37, onko alkoholistillekin sama ohje, ota yksi kalja, älä enempää? Itse olen makeariippuvainen, nyt vuoden ollut kuivilla. Paino on pudonnut, ja liikuntakin lisääntynyt. En missään tapauksessa ota sitä riviä suklaata, ja ap:llekin suosittelen sokeritonta elämäntapaa. Se on niin paljon helpompaa kuin kohtuukäyttö. Ei noihin mittoihin liho, jos ei ole jollain tavalla epänormaali suhde ruokaan.

[/quote]Olet ihan oikeassa, näinhän se menee - melko varmasti jokaisella tämän kokoisella on jonkinmoinen syömishäiriö tai muuten ongelmallinen suhde ruokaan. Itse olen esim. ensimmäisen kerran yrittänyt omin päin laihduttaa 5-vuotiaana. Jo siinä vaiheessa minut oli saatu häpeämään painoani. Ja kun vanhoja neuvolakortteja tutkii, niin minulla oli ihan muutama kilo vain ylimääräistä, mutta niistä niin äitini kuin neuvolatätikin olivat ehtineet nalkuttaa jo moneen kertaan. Koulussa sitten opin, että lihavan ihmisen ei sovi pitää liikunnasta tai terveellisestä ruuasta. Ja siitähän se sitten lähti...

En usko että joku jolla on ns. normaali suhde ruokaan pystyy tätä vaikeutta ymmärtämään. Varmaan ihan samalla lailla kuin minun on ymmärtää, miksi joku jää kiinni alkoholiin, joka ei minun kohdallani saa aikaan mitenkään erikoisen hyvää tunnetta. Jos otan rivin suklaata, niin siinä katoaa koko levy sen ensimmäisen rivin perään. En ehdi edes ajatella koko asiaa, kun se vaan katoaa. Helpompaa olla ottamatta sitä ensimmäistäkään palaa. Ja olo on paljon parempi!

Oletko siis jättänyt pois pelkän lisätyn sokerin, vai rajoittanut myös jotain muuta?

Vierailija
40/81 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 06:25"]Hei ihan tosi, tämän vuoksi läskit eivät osaa laihduttaa. Kerrasta poikki, liikuntaa ja "herkuttomia päiviä". Ei hyvää päivää. Eikä edes yritetä tehdä pysyvää muutosta, vaan ei osata syödä normaalisti eikä edes haluta ku itella sellaista vaihtoehtoa.
Vinkki sulle ap: ole viikko syömättä. Tai edes viikonloppu. Et sinä siihen nälkään kuole, juo tuorepuristettua mehua tai vettä.
Kunhan et syö! Vatsalaukkusi pienenee. Joo varmasti on tosi inhottavaa olla nälissään mutta 170kg painoisena elät viikonkin oikein hyvin.
Salilla voit käydä jos nautit siitä, mutta pifä pääpaino aktiivisen elämän ylläpidossa. Valitse portaat. Valitse kävely auton sijaan (jos liukasta, hommaa nastat kenkiin). Kun ilmat paranee, valitse pyörä.
Voit syödä itsellesi mieluisia ruokia, mutta älä ikinä syö enempää kuin tarvitset. Jos viidellä kalapuikolla lähtee nälkä, älä syö kuudetta vaikka olisi kuin hyviä! Ei edes niitä ranskalaisia tarvitse syödä loputtomasti! Vain sen veran että nälkä lähtee.
Voit syödä herkkuja. Mutta syö kerrallaan rivi suklaata, ei levyä! Sun täytyy hyvä nainen oppia uusi elämänrytmi jos haluat pysyviä tuloksia!!!! Ei se banaania mussuttamalla kuntopyörää polkemallaonnistu.
[/quote]

Näin voi kirjoittaa vain ihminen, joka ei ymmärrä ylipainoisen sielunelämästä mitän. Monilla on esim. ahmimishäiriötä tms väärustynyttä syömistä. Siinä ei auta, että kehotat syömään vähemmän, vaan tarvitaan usein psyykkisen puolen tervehtymistä ennen kuin syömiset oikeasti voivat "normalisoitua".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme