Petra Kapanen
Petralla taas nuori kolli kierrossa, Pele Koljonen on nimi ja ilmeisestik Isnailin Atilin poika. Vauvahaaveista kertoivat Seiskassa, Petra on yli 40 ja Pele muistaakseni 25 vuotta. Ennen Peleä Petralla oli Saku Pöllänen, nuori ja riuska ekonomi. Petralla riittää miehiä!
Kommentit (31)
Taas naiset riepottelevat kauneimpiaan!
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 17:49"]Petra on rattijuoppo. [/quote]
Niin muuten, ne oli Saku Pölläsen kanssa kännissä liikutelleet autoa tai jotain. Miten siinä kävi? Sen jälkeen katosivat julkisuudesta ja nyt Petralla uusi. Kumpikohan sai tarpeekseen? Veikkaan että Saku lähti nostelemaan.
Saku oli muistaakseni komea mies, mitenhän hänellä menee. Palstalta löytyisi varmasti uusi nainen, itse olen naimisissa, mutta muuten kyllä kävisi.
Sori, vahingossa alapeukutin 8. viestiä.
Uudessa Seiskassa yhteishaastattelu. Nettisivuilta en löytänyt videohaastattelua. :( Pitää tutkia tarkemmin.
Jotakin Petrassa täytyy olla. Itse hyvä kun sain edes yhden miehen ja tällä ensin NHL-kiekkoilija ja sitten nuoria urheilijoita koko ajan.
Minä ihmettelin sitä, kun Seiskassa (lehtiartikkelissa siis) Petra koko ajan hoki, että asuivat 20 vuotta ulkomailla Samin kanssa ja kuinka hän on asunut 20 vuotta ulkomailla, se toistui moneen kertaan.
Mistä ihmeestä Petra saa sen 20 vuotta, kun muuttivat Suomesta Samin kanssa 1995 Pohjois-Amerikkaan ja palasivat Suomeen 2008. Asuivat siis 13 vuotta ulkomailla, se on aika kaukana 20 vuodesta.
Mutta Petran kunniaksi on pakko sanoa, että hän vaikuttaa aidosti mukavalta ja mielenkiintoiselta ihmiseltä, sellaiselta menevältä eikä miltään tylsältä nyssykältä.
Pele on s. 1988 ja Petra s. 1973.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:39"]Se on ATIK ISMAIL!!
[/quote]Sanos muuta. Ärsyttää kun ei edes osata kirjoittaa nimiä oikein.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:51"]
Onko pojalla äitiä?
[/quote]
On
Kaksonen tämä Pele. Nyt sitten tuplat vaan P:lle. Vauvaonnea.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:39"]Se on ATIK ISMAIL!!
[/quote]Sanos muuta. Ärsyttää kun ei edes osata kirjoittaa nimiä oikein.
[/quote]
Nooh, ei mennyt edes paljoa pieleen:)
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 06:46"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:51"]
Onko pojalla äitiä?
[/quote]
On
[/quote]
Oho, ei oo kovin yleistä?
Itse ihailen Petran rohkeutta hypätä hyvin konservatiivisesta jääkiekkoelämästä pois! Kiekkomaailmassa tapahtuu vähemmän avioeroja kuin muilla aloilla. Yhdessä pysytään ilman suhteen hyvinvoinnin kyseenalaistamista ja kulisseja pidetään pystyssä, vaikka kaikki tietäisivät, mikä todellisuus on. Ette arvaakaan, kuinka paljon Petraa on puukotettu eron jälkeen selkään lätkäpiireissä ja erityisesti lätkävaimojen taholta!? Miten kehtaakin etsiä onnea, kun NHL-elämänhän pitäisi olla automaattisesti parasta, mitä elämä voi tarjota. Olen niin kypsä tähän porukkaan, joilla on mitä kummempia selviytymiskeinoja elämissään... Uskaltaisinpa itsekin.
Puuma, puuma, puuma.