Herkkuateriasi?
Jos olisit ollut useamman viikon tiukalla dieetillä, ja saisit nyt yhden "vapaa-aterian", mitä söisit? Mitä tahansa ravintolasta tai itse valmistettua.
Kommentit (14)
Kasviskevätkääryleitä ja salaattia.
Mega-annoksen erilaisia susheja ja kylmä olut!
Fajitaksia, täysi platta. Kylmää bisseä päälle <3
Hesen kerrosateria kylmällä colalla <3
Laittaisin itse ruoan. Alkupalaksi kylmäsavulohta ja avokadoa ja ranskankermaa ja tilliä salaattipedillä. Juomana hyvä valkkari. Pääruokana naudan entrecote ja uunijuureksia ja hyvä tuhti punkku. Jälkkäriksi creme brulee.
Hesen kerrosateria, dippinä paprikamajoneesi ja juomana cola.
Mulla ei ole mitään lempiruokaa mitä olisi pakko saada mutta söisin yhdellä aterialla vaikka pelkkiä karkkeja ja suklaata. Niitä olisi pakko saada :D
Mun normi herkkuateria on valmiit salaattirasiat, kun miehen makumieltymysten takia syödään paljon kotitekoista pizzaa tai tyyliin lihapullia. Mut jos olisin tiukalla dietillä, niin varmaan maistuis mäkkisafka.
Japanilaista. Paljon tempuraa, sashimia, sushia, erilaisia lihavartaita. Japanilaista olutta kyytipojaksi.
Vaikea valinta!! Mutta jotain sellaista mitä en ole saanut vuosiin: kunnollista thüringerin makkaraa, paistettuja perunoita ja makkaroiden paistinrasvassa lämmitettyä hapankaalia. Tuota makkaraa kun ei enää suomesta saa mistään kunnollista:(
Tai melanzane alla parmigianaa - parhaan annoksen tätä sain - kumma kyllä Dubaissa:)
kahdelle 39€ + juomaksi punaviiniä
200g Australian Black Angus -sisäfilepihvi
Calvados-pippurikastike (L)
Macaire-perunaa (L)
Herkkusieni-pekoni-sipulipaistos (L,G)
http://www.groupon.fi/deals/dealbank_fi_fi/grillsson-steakhouse-bar/54575144/.paKJIJ
Megakokoisen pizzan ja 1,5 litraa cokista.