Ovatko muut tapailleet miehiä joille neitsyys on tärkeää?
Vai onko mun otsassa vaan joku merkki joka vetää tätä ihmistyyppiä puoleensa? Olen tapaillut kahdesti ja molempina kertoina miehet ovat oma-aloitteisesti kertoneet mielipiteensä joka tiivistettynä on että haluavat kokemattoman naisen. Itselleni tämä on ehdoton ei, en halua olla miehen kanssa jolle naisen koskemattomuus on kriteerinä suhteelle.
Kommentit (86)
Kelpuutan vain neitsyen-miehistä kannattaa pysyä kaukana (jos siis kyseessä aikuinen mies eikä mikään teini). Heillä on suuria itsetunto-ongelmia.
Lesbona taas kukaan nainen ei huoli minua, koska olen kokematon. Haluavat kokeneen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei haittaa ollenkaan jos mies on myös neitsyt. Minua ei myöskään haittaa jos ei ole. Jos irtosuhteita sen sijaan olisi useita kymmeniä takana niin luultavasti arvomme liittyen seksiin ja rakkauteen eivät kohtaisi ja sen vuoksi suhde ei onnistuisi.
Ap
Voi sitä palstanaisten vihaa, jos mies sanoisi samalla tavalla, että irtosuhteita harrastanut nainen ei kelpaisi....................... Kaksoisstandardit....................................
Miksi ihmeessä kukaan nainen loukkaantuisi siitä ketä nobody-mies kelpuuttaa ja ketä ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ap itse suhtaudut siihen jos mies on Neitsyt?
Miehen ja naisen neitsyydessä on se pieni ero: jos mies on neitsyt, niin hän ei ole voittanut kilpailevia uroksia rankassa kilpailussa naisen seksuaalisesta huomiosta (evoluutio). Naisen neitsyys on pienempi paha ja tarkoittaa vain sitä, ettei nainen ole antanut kenellekään. Se on joissain piireissä jopa hyvä asia.
Aika raikas tuulahdus joltain luolamiesajoilta. Se voi olla ihan vaan myös miehen valinta olla osallistumatta mihinkään kilpailuun.
Meidän aivot elävät juuri tuota aikakautta, halusimme tai emme. Esihistorialliset asiat ohjaavat valintojamme ja ajatusmaailmaamme, vielä seuraavatkin tuhannet vuodet.
Niinpä. Naisten pitää valita lastensa isäksi vain parhaat geenit ja resurssit omaava mies. Kun ne aivot elää vielä luolamiesaikoja.
No kukapa ei valitsisi, jos mahdollisuus on? Harvoille on vaan tarjolla sellaista miestä, kuin oikeasti ulkonäön puolesta haluaisi.
Suurin osa maailman naisista on neitsyitä naimisiin mennessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Itse olen asettanut neitsyyden kriteeriksi naiselle koska olen itsekkin neitsyt.
Miksi olet neitsyt? Onko kyse siis omasta valinnastasi? Minkä ikäinen olet?
Miten ikä tähän liittyy? En todellakaan ole mikään boomeri.
Siten ikä liittyy asiaan, että mitä vanhempi olet, sitä hankalampaa on löytää kumppania, joka on myös neitsyt. Pääasia kuitenkin oli se, että oletko neitsyt omasta valinnastasi vai onko neitsyys sinulle ns. pakon sanelema asiantila. Aika kaksinaismoralistista nimittäin olisi vaatia naiselta neitsyyttä, jos itse on neitsyt vain siksi, ettei ole päässyt panemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnustan, että minua ällöttää nainen, jolla on toisen äijän limat olleet sisällä. En voi sille tunteelle mitään.
Tämä on just kaappihomo kommentti. Mietit liikaa niitä miehiä ja liian vähän sitä naista.
Mitä tekemistä homostelulla on tämän kanssa? Jos ällöää seksiä äijän kanssa, ei varmaan ole homo. En ole koskaan haaveillutkaan homostelua. Ällöän yhtälailla eläimiin, vainajiin ja lapsiin sekaantumista. Kait sitten olen mielestäsi kaappizoofili, kaappinekrofili ja kaappipeddari. Inhoan esim. käärmeitäkin, kait sitten olen kaappikäärefani. Omituista logiikkaa kertakaikkiaan, että jos inhoat jotain oletkin kaappisitä himoitseva. Amerikoistako tämäkin sairaslogiikka on tuontitavaraa?
Vielä liittyäkseni jotenkin aloittamaani ketjuun niin en oikeastaan koskaan edes saanut tietää mikä oli se tavoiteltava asia neitsyydessä näiden tapailemieni miesten kohdalla. He eivät varsinaisesti puhuneet mistään puhtaudesta tai korkkaamisesta ja heillä itsellään oli aiempia seksikokemuksia. Silti minun tuli oli koskematon.
He eivät siis tätä heti tienneet, no miksipä olisin edes asiaa mainostanut tutustumisvaiheessa ensimmäisten joukossa, mutta myöhemmissä keskusteluissa he toivat ilmi huolensa siitä että onko minulla ollut muita. Toinen heistä jopa koki asiakseen valistaa minua siitä että veri kuuluu asiaan ensimmäisellä kerralla ja ilman sitä ei ole neitsyt. Muutoin he vaikuttivat ihan täysissä järjissä olevilta.
Kummastuttaa kovin tämä ajatusmaailma, ei voi muuta sanoa. Myös ahdistaa että heidän tavoin ajattelevia olisi enemmänkin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vielä liittyäkseni jotenkin aloittamaani ketjuun niin en oikeastaan koskaan edes saanut tietää mikä oli se tavoiteltava asia neitsyydessä näiden tapailemieni miesten kohdalla. He eivät varsinaisesti puhuneet mistään puhtaudesta tai korkkaamisesta ja heillä itsellään oli aiempia seksikokemuksia. Silti minun tuli oli koskematon.
He eivät siis tätä heti tienneet, no miksipä olisin edes asiaa mainostanut tutustumisvaiheessa ensimmäisten joukossa, mutta myöhemmissä keskusteluissa he toivat ilmi huolensa siitä että onko minulla ollut muita. Toinen heistä jopa koki asiakseen valistaa minua siitä että veri kuuluu asiaan ensimmäisellä kerralla ja ilman sitä ei ole neitsyt. Muutoin he vaikuttivat ihan täysissä järjissä olevilta.
Kummastuttaa kovin tämä ajatusmaailma, ei voi muuta sanoa. Myös ahdistaa että heidän tavoin ajattelevia olisi enemmänkin.
Ap
0/5.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen neitsyt ja tuo olisi niin turn off, tuntuisi että mies esineellistäisi minut ja neitsyyteni olisi jokin objekti. Haluan että mies haluaa olla MINUN kanssani, ei saada meriittiä korkkaamisestani.
mikä olet "sinä"? ei tuossa ole kyse mistään meriitistä, vaan siitä että "sinä" muutut ihmisenä sen ensimmäisen seksikerran verran. kannat kokemuata sen seurauksia mukanasi, ne ovat osa sinua. tuo kokemus on jotakin, jota kaikki miehet eivät arvosta toisen miehen kanssa jaettuna. ymmärrän täysin miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnustan, että minua ällöttää nainen, jolla on toisen äijän limat olleet sisällä. En voi sille tunteelle mitään.
Tämä on just kaappihomo kommentti. Mietit liikaa niitä miehiä ja liian vähän sitä naista.
Nämä kommentit johtunevat siitä, että homikset edustavat vähemmistöä miesporukasta. Tämä väite lienee syntynyt USAssa ideasta värvätä hoipertelijoita lisäämään heidän määräänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekemistä homostelulla on tämän kanssa? Jos ällöää seksiä äijän kanssa, ei varmaan ole homo. En ole koskaan haaveillutkaan homostelua. Ällöän yhtälailla eläimiin, vainajiin ja lapsiin sekaantumista. Kait sitten olen mielestäsi kaappizoofili, kaappinekrofili ja kaappipeddari. Inhoan esim. käärmeitäkin, kait sitten olen kaappikäärefani. Omituista logiikkaa kertakaikkiaan, että jos inhoat jotain oletkin kaappisitä himoitseva. Amerikoistako tämäkin sairaslogiikka on tuontitavaraa?
Mä voisin alkaa parisuhteeseen sun kanssa. Mäkin ällöän miesten mällejä sisälläni, joten pysyisin neitsyenä ihan koko seurustelun ajan! 😍
Ehkä nämä neitsyttä haluavat miehet vaan on niin huonoja seksissä ja toivovat ettei naisella ole vertailukohtaa paljastuakseen? Ovat myöskin sen verran laiskoja, etteivät halua opetella tyydyttämään naistaan?
44v miehenä tapailen oman ikäisiä naisia. Useimmilla on vielä lapsia, joten eipä ole käynyt mielessäkään toisen mahdollinen neitsyys. :)
Toiset haluaa neitsyen, toiset eivät. Ja toisille ei ole väliä. Oma kokemus oli, että kun selvisi että olen kokematon, miehet sanoivat "heippa". Sitten tapasin miehen jolla oli ns. paljon kokemusta, mutta joka kuitenkin oli aidosti kiinnostunut minusta. Häntä ei "haitannut" kokemattomuuteni. Ehkä se oli jollain tapaa viehättävää tms. Itse en ajatellut miehen eksiä. Jos on aidosti kiinnostunut toisesta, ei haittaa se jos toinen on kokematon/kokenut. Silloin haluaa, että toisella on hyvä olla. Jos ajattelee vain omia tarpeitaan, alkaa asetella vaatimuksia toiselle.
Jos tapaisin häntäheikin jolla tietäisin olleen satoja naisia, niin kyllä minä sen kanssa sänkyyn pystyisin menemän. Enkä miettisi vain muita naisia ja niiden pee ja niiden peenesteiden muistoa miehen vehkeen ympärillä. Itse asiassa tuo on ajatus joka tuli ekaa kertaa edes mieleen nyt kun rupesin vertaamaan tarkoituksella. En minä sen tyypin kanssa suhteeseen haluaisi, mutta siihen ei liittuisi mitenkään toisten naisten elinten ja nesteiden vatvominen.
Vierailija kirjoitti:
Ja siis nämä miehet eivät ole olleet mitään uskovaisia todellakaan. Ehkä hieman todellisuudesta vieraantuneita, mutta ajattelin jostain syystä että hiukan ujohko ja ei niin sosiaalinen mies olisi hyvä valinta minulle. Näiden kahden kohdalla nyt valitettavasti selvisi että ei... yritän kuitenkin olla yleistämättä kaikkiin vähän hiljaisempiin miehiin.
Tiedän että kahden tapailu ei ole vielä mitään, sitä kumppaniahan voi joutua etsimään vaikka miten, mutta kieltämättä kaksi samantapaista kokemusta on hiukan syönyt itseluottamusta.
Muut joiden kanssa en ole tapaamisasteelle edes päässyt juttelemisesta taas olivat turhankin suorasanoisia panotoiveistaan ja parhaista tavoista tyydyttää heidät..huokaus.
Ap
Okei, jos eivät ole olleet uskovaisia niin sitten juokse ja lujaa. Uskovaisilta vielä tuon vaatimuksen ymmärtää, koska sitä on heille lapsuudesta asti opetettu ja saattavat itsekin odottaa avioliittoon.
Jos ovat ihan maallisia kavereita, joilla itsellään on jo kokemusta seksistä niin sitten on kyllä jotain vakavaa asenneongelmaa naisia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos tapaisin häntäheikin jolla tietäisin olleen satoja naisia, niin kyllä minä sen kanssa sänkyyn pystyisin menemän. Enkä miettisi vain muita naisia ja niiden pee ja niiden peenesteiden muistoa miehen vehkeen ympärillä. Itse asiassa tuo on ajatus joka tuli ekaa kertaa edes mieleen nyt kun rupesin vertaamaan tarkoituksella. En minä sen tyypin kanssa suhteeseen haluaisi, mutta siihen ei liittuisi mitenkään toisten naisten elinten ja nesteiden vatvominen.
Jatkan vielä sen verran että nimenomaanhan minä haluaisin seksiä miehen kanssa jos hän on muuten kiinnostava ja siinä taitava, mutta ymmärrän olla menemättä sänkyyn koska seksistä kehittyy herkästi tunteita ja nehän ei häntäheikin kanssa johda muuhun kuin sydänsuruun, ennemmin tai myöhemmin. Mut siis jos sulla on siinä muuten miellyttävä lämmin nainen ja et pysty mihinkään koska muiden miesten vehkeiden ja limojen ajattelu, niin niin kuin joku jo yllä kirjoitti niin tuntuu lähinnä hyvältä tekosyytä selittää itselleen miksi pilllde ei maistu. Ja siinä ei ole mitään vikaa ettei maistu, mutta olkaa itsellenne rehellisiä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Itse olen asettanut neitsyyden kriteeriksi naiselle koska olen itsekkin neitsyt.
Onnea vaan matkaa yksinäiselle elämällesi. Valinta on sinun.
Niinpä. Naisten pitää valita lastensa isäksi vain parhaat geenit ja resurssit omaava mies. Kun ne aivot elää vielä luolamiesaikoja.