Ovatko muut tapailleet miehiä joille neitsyys on tärkeää?
Vai onko mun otsassa vaan joku merkki joka vetää tätä ihmistyyppiä puoleensa? Olen tapaillut kahdesti ja molempina kertoina miehet ovat oma-aloitteisesti kertoneet mielipiteensä joka tiivistettynä on että haluavat kokemattoman naisen. Itselleni tämä on ehdoton ei, en halua olla miehen kanssa jolle naisen koskemattomuus on kriteerinä suhteelle.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Olen, mutta luulen että se oli enemmänkin joku ihmeellinen fetissi. Minulla oli ennästään YKSI kumppani ja miehellä niitä oli KUUTISENKYMMENTÄ, mutta tuo minun yksi oli ihan kauhea ongelma.
Arvaus: sama jatkuu edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Demi.fi:ssä kerran joku laittoi kaverinhakuilmoituksen, missä tarjoutui ilmaiseksi viemään tyttöjen neitsyyksiä :D
Joo isoveljeni kanssa avuliaana Aatuna laupeudessaan teki tätä vapaaehtoistyötä kouluhommiensa ohella. Ai että miten kävi hameväki hänen työmoraaliaan ihastelemassa naapurikunnista asti. Auttakaa toisia ja edistäkää hyvyyttä maailmassa; toimikaa isoveljeni tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Alapeukkuja satelee, jos mies haluaa molempien lähtevän suhteeseen samalta viivalta.
Naisten suurin uhka; mies, joka haluaa molempien olevan samalla viivalla.
Kelpuutan vain neitsyen. Get over it.
Pätee varmaan myös ikään?
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole tällaiseen törmännyt, toisaalta löysin puolisoni nuorena mutta en riittävän nuorena että olisin neitsyenä siihen asti säilynyt.
Ollaan tästä kyllä joskus puhuttu, ja puoliso on sitä mieltä että jollain pervolla tavalla se "korkkaaminen" on kiihottava ajatus, mutta tosielämässä sillä ei ole parisuhteen tai seksielämän kannalta mitään merkitystä ja toisaalta on jopa ns. turvallisempi olo, kun tietää puolison tietävän mitä siellä aidan toisella puolella on ja valinta siitä mihin tyydytään loppuelämäksi on tehty tietoisesti. Pienempi riski siitä, että ruvetaan sitten keski-iän kriisissä pohtimaan, minkälaista se seksi olisi jonkun muun kanssa. Nyky-yhteiskunnassa kun siihen avioliittoon ei ole mikään pakko naisenkaan jäädä.
Olisikohan nämä neitsyyttä vaativat miehet niitä, jotka eivät osaa erottaa tätä alkukantaista fantasiaa tosielämstä? Ehkä elämä vielä heitäkin pettymyksen kautta opettaa.
Mikähän siinä "korkkaamisessa" voisi olla hauskaa? Oma neitsyys piti oikein sairaalassa asti käydä leikkaamassa, kun oli niin umpinaiset paikat. Sitä ennen yrittämisessä ei ollut mitään hauskaa kummallekaan osapuolelle.
uNehän on järjestäen uskiksia (usein musuja) jaa/tai nuppivikasia. Kierrän kaukaa.
Nainen jolla takana useita suhteita = Turn Off
Nainen joka haaveilee salaa pikkujouluissa esim. kiinteistöhuollon talkkarista(suhteessa) = Turn Off
.
Ei, Ei..
.
Ja säännöt jotka hakataan kuin kiveen miehelle, jotka eivät sitten koske itseä. Ei ole olemassa Naiselle taka-ovea, josta mennään omaa sääntöä karkuun kun sitä miestä tekee mieli. =Turn Off ja Ka-boom!!
.
Joten parempi on rauhallinen Nainen, koulukiusattu tai yms kuin että on jonkinlainen "Minä, Minä täällä huomatkaa nyt tapaus, tai tahtoo olla huomioprinsessa tai sen kaveri, you name it!! Tai ylenpalttisesti iloinen ja sosiaalinen tapaus.
.
Joten sinkut, viettäkää sinkkuelämäänne vapaasti, mutta älkää olko tarjolla. Ostakaa kaalimadosta tarvittavanne ja kertokaa avoimesti että ette pysty pitkiin parisuhteisiin.
Tämä on nyt nähty ja opittu. Parisuhde ei ole mikään pinnallisten kumppaneiden ja ilolintujen läpikulkupaikka, vaan monelle pikkasen tärkeämpi juttu, edelleenkin
.Samat sanat kymmenelle prosentille miehiä, Komistuksille, pysykää erossa heistä jotka ovat parisuhteessa. Älkää pettäkö paikoissa joissa oleilette.
Hyvää Joulua kaikille tasapuolisesti