Ovatko muut tapailleet miehiä joille neitsyys on tärkeää?
Vai onko mun otsassa vaan joku merkki joka vetää tätä ihmistyyppiä puoleensa? Olen tapaillut kahdesti ja molempina kertoina miehet ovat oma-aloitteisesti kertoneet mielipiteensä joka tiivistettynä on että haluavat kokemattoman naisen. Itselleni tämä on ehdoton ei, en halua olla miehen kanssa jolle naisen koskemattomuus on kriteerinä suhteelle.
Kommentit (86)
Kyllä sillä motiivillakin on merkitys. Jos haluaa neitsyen vain siksi että se on sulka hattuun niin ei, mutta jos mies on itsekin neitsyt ja toivoo naiselta samaa, se on eri asia. Toisaalta jos oikeasti synkkää, ei sen pitäisi olla ainakaan kynnyskysymys.
Vierailija kirjoitti:
Miten ap itse suhtaudut siihen jos mies on Neitsyt?
Miehen ja naisen neitsyydessä on se pieni ero: jos mies on neitsyt, niin hän ei ole voittanut kilpailevia uroksia rankassa kilpailussa naisen seksuaalisesta huomiosta (evoluutio). Naisen neitsyys on pienempi paha ja tarkoittaa vain sitä, ettei nainen ole antanut kenellekään. Se on joissain piireissä jopa hyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei haittaa ollenkaan jos mies on myös neitsyt. Minua ei myöskään haittaa jos ei ole. Jos irtosuhteita sen sijaan olisi useita kymmeniä takana niin luultavasti arvomme liittyen seksiin ja rakkauteen eivät kohtaisi ja sen vuoksi suhde ei onnistuisi.
Ap
Voi sitä palstanaisten vihaa, jos mies sanoisi samalla tavalla, että irtosuhteita harrastanut nainen ei kelpaisi....................... Kaksoisstandardit....................................
Vierailija kirjoitti:
Alapeukkuja satelee, jos mies haluaa molempien lähtevän suhteeseen samalta viivalta.
Naisten suurin uhka; mies, joka haluaa molempien olevan samalla viivalla.
Kelpuutan vain neitsyen. Get over it.
Minulle kelpaa vain vihreäsilmäinen mies. Olipa mies miten täydellisen sopiva juuri minulle ja minä hänelle, niin se on heti heihei, jos miehellä on silmien värinä jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei haittaa ollenkaan jos mies on myös neitsyt. Minua ei myöskään haittaa jos ei ole. Jos irtosuhteita sen sijaan olisi useita kymmeniä takana niin luultavasti arvomme liittyen seksiin ja rakkauteen eivät kohtaisi ja sen vuoksi suhde ei onnistuisi.
Ap
Olisin tyytyväinen, jos löytyisi nainen, jolla olisi vain kymmeniä irtosuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Alapeukkuja satelee, jos mies haluaa molempien lähtevän suhteeseen samalta viivalta.
Naisten suurin uhka; mies, joka haluaa molempien olevan samalla viivalla.
Kelpuutan vain neitsyen. Get over it.
Ei sinun neitsythaaveesi ole mikään ongelma kokeneille naisille, he etsii ihan muita miehiä. Se on ongelma niille sinun lähestymillesi kokemattomille, jotka ei halua olla kumppanilleen pelkkä korkkaamaton alapää ja tuhlaavat aikaa sinun treffailuusi ennenkuin todellinen luonteesi paljastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olisin tyytyväinen, jos löytyisi nainen, jolla olisi vain kymmeniä irtosuhteita.
Yli sata irtosuhtetta on kyllä varsinainen tilastollinen postimerkki, sinä väität että ne kaikki juoksevat sinun perässäsi?
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Itse olen asettanut neitsyyden kriteeriksi naiselle koska olen itsekkin neitsyt.
Miksi olet neitsyt? Onko kyse siis omasta valinnastasi? Minkä ikäinen olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen ja naisen neitsyydessä on se pieni ero: jos mies on neitsyt, niin hän ei ole voittanut kilpailevia uroksia rankassa kilpailussa naisen seksuaalisesta huomiosta (evoluutio). Naisen neitsyys on pienempi paha ja tarkoittaa vain sitä, ettei nainen ole antanut kenellekään. Se on joissain piireissä jopa hyvä asia.
Aika raikas tuulahdus joltain luolamiesajoilta. Se voi olla ihan vaan myös miehen valinta olla osallistumatta mihinkään kilpailuun.
Olen Ritari Suomen.
Älkää koskaan pilkatko neitsyitä, älkää ikinä, tehkö pahaa. Tai kohdatkaa Minut. Uskallatko haastaa?
Hmh no sainpa kärkkäitä kommentteja. Enkä edes mustavalkoisesti kieltänyt irtosuhteita, en vain näe yhteistä tulevaisuutta ihmisen kanssa joka jatkuvasti harrastaa seksiä eri ihmisten kanssa eikä mahdollisesti edes ole ollut sitoutuneessa parisuhteessa. Mielestäni myös mies saa toivoa naista joka yhdistää seksin parisuhteeseen.
Sen sijaan naisen arvon pistäminen riippuvaiseksi hänen alapäänsä koskemattomuudesta ei kuulosta hyvältä. En tässäkään kiellä keneltäkään mitään kriteerejä, mutta itsestäni on hyvin luotaantyöntävää jos tapailukumppanini hekumoi minulle koskemattomasta alapäästäni aivan kuin minussa ei olisi mitään muuta hyvää, arvostettavaa tai rakastettavaa.
Ap
Olen tapaillut. Nuorena ei ollut paljon kokemusta ja sanoin suoraan, että ei ole paljon kokemusta. Miehet oikein innostuivat.
Eräskin olisi halunnut mennä heti naimisiin minun kanssani.
Naiselle kokemattomuus on hyvä asia. Yhdessä voidaan opetella.
Kaappihomot miettii tällaisia. Keksivät tekosyitä miksi joku nainen ei kelpaa, kun oikeasti eivät edes ole kiinnostuneita naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Itse olen asettanut neitsyyden kriteeriksi naiselle koska olen itsekkin neitsyt.
Miksi olet neitsyt? Onko kyse siis omasta valinnastasi? Minkä ikäinen olet?
Miten ikä tähän liittyy? En todellakaan ole mikään boomeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika raikas tuulahdus joltain luolamiesajoilta. Se voi olla ihan vaan myös miehen valinta olla osallistumatta mihinkään kilpailuun.
Meidän aivot elävät juuri tuota aikakautta, halusimme tai emme. Esihistorialliset asiat ohjaavat valintojamme ja ajatusmaailmaamme, vielä seuraavatkin tuhannet vuodet.
Tunnustan, että minua ällöttää nainen, jolla on toisen äijän limat olleet sisällä. En voi sille tunteelle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Yli sata irtosuhtetta on kyllä varsinainen tilastollinen postimerkki, sinä väität että ne kaikki juoksevat sinun perässäsi?
Ei minun perässäni juokse yksikään nainen. Olen jo yli 35-vuotias, eli nuo ajat ovat kaukana takana.
Vierailija kirjoitti:
Hmh no sainpa kärkkäitä kommentteja. Enkä edes mustavalkoisesti kieltänyt irtosuhteita, en vain näe yhteistä tulevaisuutta ihmisen kanssa joka jatkuvasti harrastaa seksiä eri ihmisten kanssa eikä mahdollisesti edes ole ollut sitoutuneessa parisuhteessa. Mielestäni myös mies saa toivoa naista joka yhdistää seksin parisuhteeseen.
Sen sijaan naisen arvon pistäminen riippuvaiseksi hänen alapäänsä koskemattomuudesta ei kuulosta hyvältä. En tässäkään kiellä keneltäkään mitään kriteerejä, mutta itsestäni on hyvin luotaantyöntävää jos tapailukumppanini hekumoi minulle koskemattomasta alapäästäni aivan kuin minussa ei olisi mitään muuta hyvää, arvostettavaa tai rakastettavaa.
Ap
Aika monen miehen unelma olisi koskematon nainen. Eipä löytyisi vertailukohteita. Mutta ei se nyt mikään meriitti sentään ole.
Jos on harrastanut seksiä monen kanssa ilman mitään tunteita. Se ei ole hyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Tunnustan, että minua ällöttää nainen, jolla on toisen äijän limat olleet sisällä. En voi sille tunteelle mitään.
Tämä on just kaappihomo kommentti. Mietit liikaa niitä miehiä ja liian vähän sitä naista.
Ap