Oon juomatta alkoholia niin monta päivää ku peukkuja tulee
Kuukauden ainakin tahdon olla. Nyt tullu läträttyä viinan kanssa ja tarkoitus alkaa dieettaamaan ja unohtaa alkoholi pitkäksi aikaa.
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 16:24"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 16:23"]
Mitä noista paukuista. Sehän on helppo sanoa....muitten vika, kun ei paukuttaneet...ja siksi mun piti aloittaa juominen...byäääh. Valitse itse omat taistelusi ja taistele kunnialla. Mihin sä alkoholia tarvitset?
oikeesti? Tarvitsetko mihinkään? Voisit ihan itse päättää ja olla ilman.Tehdä muita kivoja juttuja...ilma nkrapulaa ja ilman huonoa omatuntoa. Ja hankkia hyvän omatunnon. Viinalla tai ilman.
viina muuten masentaa.
t
tee hyviä valintoja, joista sulle tulee kokonainen olo. ...Hyvä olo. Suo itse itsellesi hyvä.
[/quote]
Masentaako viina vai ovatko viinaa juovat muita masentuneempia?
[/quote]
viina masentaa.
Kohta on vuosi kerätty raittiita päiviä :)
Raskaana 9kk + imetys 1v 4kk meni helposti, toi on helppo homma.
Lähdin itse tammikuussa siihen 100päivää haasteeseen ja vaikeaa oli ekat 30 päivää. Nyt en usko että otan mitään sen 100 päivän jälkeenkään. Ei silmäpusseja ja painoakin pudonnut kivasti!
Kävin peukuttamassa. Lähdin hiljattain kotoa mm. puolison päihdeongelman takia. Ja todellakin alkoholi aiheuttaa masennusta, ja masentunut lääkitsee itseään alkoholilla.
Sä voisit ap samantien alkaa päihteettmäks. Päivä kerrallaan. Tänään et juo.
521 yäpeukkua. Ap, miten meni noin niinku omasta mielestä? :)
527, solis niinkö 1.5v.
t. kolleega vajaan 3v raittiudella.
No niin, Vuosi sitten selvin päin. Onnea AP !
Melkein vuosi täynnä! Jos siis alapeukkuja ei vähennetä yläpeukuista! Jos Susanna "huomiohuoruli" Indgrenkin pystyi vuoden tipattomaan, pystyt ap varmasti sinäkin!!! Jeeee, hyvä sinä!!!!!!! :)
Etkö ap pysty ilman minkäännäköistä "vetoa" olla juomatta? :) etkö voi vaan olla juomatta?
Sulla on jo 400 peukkua liikaa alkuperäiseen tavoitteeseen. En usko että pystyt. Oma tilanne tosin on paljon pahempi, että siihen nähden pidän huoltasi aiheettomana. Tosin olen mies. Saat toki yhden peukun multakin vaikka suunnitelmas tais jo kusta pahemman kerran.
Jee hyvä, mä oon ollut kohta 9kk ilman ja saa nähä, ehkä koko loppuelämänkin!
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 16:24"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 16:23"]
Mitä noista paukuista. Sehän on helppo sanoa....muitten vika, kun ei paukuttaneet...ja siksi mun piti aloittaa juominen...byäääh. Valitse itse omat taistelusi ja taistele kunnialla. Mihin sä alkoholia tarvitset?
oikeesti? Tarvitsetko mihinkään? Voisit ihan itse päättää ja olla ilman.Tehdä muita kivoja juttuja...ilma nkrapulaa ja ilman huonoa omatuntoa. Ja hankkia hyvän omatunnon. Viinalla tai ilman.
viina muuten masentaa.
t
tee hyviä valintoja, joista sulle tulee kokonainen olo. ...Hyvä olo. Suo itse itsellesi hyvä.
[/quote]
Masentaako viina vai ovatko viinaa juovat muita masentuneempia?
[/quote]
Varmaan sekä että,jos voi hyvin,ei tarvitse juoda humalahakuisesti,toisaalta jos juo runsaasti,se voi vaikuttaa mielialaan.