Onko täällä muita kenen mielestä karpit
ovat vinksahtaneet päästään? Luulevat löytäneen oikotien onneen :D
Kommentit (74)
Vierailija:
Liikunta ja minkä tahansa ruokavalion kalorimäärän vähennys ajaa saman asian.
Sepä tässä onkin homman juju!
Vierailija:
Sen takia karpit haluaa ilosanomaansa jakaa muillekin. Ei pelkästään ne kilot vaan siihen liittyvä muukin mahtava olo.
kuinka voi olla mahtava olo kun sulloo itseensä niin valtavasti eläinten ruumiita?
onneksi olkoon ilosanoman jakaja (kanat ja kalkkunat kiittävät)
Aaahhahah, kiitos ketjuttajat päivän nauruista. Nuo enkelikuorot ja mormoonijulistukset ovat parhaita. :D
Itse olen sitä mieltä, että kullekin sopii sellainen dieetti kuin itse tykkää. Turha sitä on hiilareista huolehtia jos mieliruoka kertakaikkiaan on riisi/pasta. Lähtee ne kilot muullakin tapaa.
tulee vain ja pelkästään liialla kalorimäärällä ja liian vähällä kulutuksella. äläkä vaan ala selittämään mitän hitaasta aineenvaihdunnasta tms. kysy vaikka maailman parhaalta ravitsemusgurulta (nimeltään A. Hitler).
Vierailija:
kuinka voi olla mahtava olo kun sulloo itseensä niin valtavasti eläinten ruumiita?onneksi olkoon ilosanoman jakaja (kanat ja kalkkunat kiittävät)
Karppaus estää senkin mokoman ilmiön eli liiallisen syömisen ja mikä tärkeintä: RETKAHTAMISEN!
ruumiiden käyttö ravinnoksi etoo minua (fyysisesti ja psyykkisesti). karppaajat oikein piehtaroivat siinä.
Siis tottakai, mitä enemmän syö teollisesti tuotettua lihaa, sitä enemmän sitä järjestelmää tukee. Kyllä ne lihat jossain vaiheessa ja jossain tilassa elävätkin ennen ruuaksi muuttumistaan, ja jonkun on ne, jotenkin, tapettava.
Kasvissyöjät muuten ovat järjestään laihoja, ja sama pätee ympäri maapallon.
kaikki kasvissyöjät eivät ole laihoja tuo on ihan höpön höpöä!
pelkällä kasvisruualla. Lihaa pitää saada.
Tuntemani kasvissyöjä on suht koht lihava. Painoindeksi 42, joten se että kasvisyöjät ovat laihia, on täysin tuulesta temmattua.
mutta varmasti sekasyöjiä useampi. kasvissyöjä kiinnittää keskivertaisesti enemmän huomiota mitä suuhunsa laittaa, ei käytä kovia rasvoja, ei käytä liikaa alkoholia yms. kasvissyöjä on yleensä kohtuuden kannattaja kaikin tavoin.
terv. 175/60 kg, koko ikänsä kasvissyöjä, pastaa syön ainakin 10 krt viikossa.
Minä itse en koe hirvittävän pahana lihansyöntiä, vaikka minua etookin katsoa eläinten teurastusta/saalistusta.
Voi olla, että jos itse alkaisin tappamaan eläimiä syödäkseni, alkaisi minullakin liha oksettamaan.
Miten sinä kasvissyöjä suhtaudut kalansyöntiin?
en tietenkään syö kalaakaan - eläin se on siinä kuin kana, possu tai koirakin. eettisistä syistä lihasta kieltäytyvä ei syö kalaakaan. sitten on niitä, jotka eivät syö punaista lihaa, mutta kyseessä ei ole kasvissyönti tai muutenkaan eettisiin seikkoihin perustuva valinta.
Kasvissyöjän on vaikea täyttää ruokavaliollaan kehonsa vaatimuksia. Ei sopisi minulle.
Mutta karppina en syö lihaa sen enempää kuin ennenkään, kunnon pihvi on aina ollut se must-juttu.
Ja tuskinpa vaan täällä öykkäröi mitkään kateelliset liikalihavat, vaan ajantasalla olevat terveydestään huolta pitävät, ketkä tietävät et teidän karppi ruokavalionne on ihan perseestä.
Proteiineja ei käytännössä voi syödä liian vähän, kun käyttää em. tuotteita.
Olen 37 vuotta, 176 cm, 60 kg, äärimmäisen terve, urheilua harrastava, säännöllisesti verihiutaleita ja -plasmaa luovuttava nainen. Olen aina ollut kasvissyöjä (perheperinne).
harva asia on kasvissyönnistä yhtä kaukana kuin karppaus.
Sen takia karpit haluaa ilosanomaansa jakaa muillekin. Ei pelkästään ne kilot vaan siihen liittyvä muukin mahtava olo.
21, silloin kun minä kävn koulua, oli ihan ruoka-aineympyrät, jotka oli karppauksesta kaukana. Ja miksi ihmiset lihoo, jos ollaan niin hh-tietoisia?