Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita kenen mielestä karpit

Vierailija
11.09.2006 |

ovat vinksahtaneet päästään? Luulevat löytäneen oikotien onneen :D

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä tapauksessa Atkinsin Uusin Dieetti. Aiempi kirja mistä puhuttiin oli Salmenkaita-Tavin, jossa käsiteltiin kateutta karppauksesta puhuttaessa.

Vierailija
42/74 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuukautistilassa eli epäpyhässä tilassa olevan naisen kuuluu piiloutua luolaan kunnes epäpuhdas verenvuoto lakkaa, ja sen jälkeen puhdistauduttava vuolaassa virrassa, pukeuduttava valkoiseen kaapuun ja mennä papin luo pyytämään vapautusta epäpyhästä tilasta.

Joten Raamusta löytyy varmaan nykypäivään sopivia ravitsemusneuvojakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiilihydraatit ovat ravintomme perusta. 55-60% ravinnon energiasta tulisi saada hiilihydraateista.

Hiilihydraattien tehtävät elimistössämme

-energian antajana

-energiaa tarvitaan polttoaineeksi lihaksille sekä aivojen hermojärjestelmän toimintaan (glukoosi)

-tarvitaan myös rasvojen normaalissa aineenvaihdunnassa

-kuitu pitää suoliston toiminnassa

Vierailija
44/74 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös se ole ihan taviksienkin saavutettavissa oleva nirvana-tila? ei kai siihen mitään erityisedellytyksiä tarvita?

minä en karppeja kadehdi, en tosiaankaan. se rasva- ja lihamässäily korkeintaan etoo.

Vierailija
45/74 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

21, silloin kun minä kävn koulua, oli ihan ruoka-aineympyrät, jotka oli karppauksesta kaukana. Ja miksi ihmiset lihoo, jos ollaan niin hh-tietoisia?

Ja se parjattu ruoka-aineympyrä on osiltaan ihan käyttökelpoinen: kasvikset, marjat, liha ja kala, maitotuotteet, öljyt ja täysjyvätuotteet. Mitä siinä liikaa korostetaan on perunan ja leivän osuus, esim. leipää kehotetaan syömään joka aterialla. Lisäksi korostetaan liikaa vähärasvaisuutta. Enemmän painoarvoa voisi antaa siemenille, alkioille, pähkinöille ja manteleille.

Jotenkin olen vain ajatellut, että omalla järjellä pääsee pitkälle ruokavalionkin suhteen. Hiilihydraatit ja niiden metabolia ei ole mitään salatiedettä ja sen voi jokainen halutessaan saada selville. Sen takia en itse syö joka päivä perunaa tai leipää enkä pastaa tai riisiä, mutta joskus kyllä. Esim. sushista en luovu ikinä :). Ottamalla asioista selvää olen löytänyt itselleni sopivan ruokavalion.

21

Vierailija
46/74 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tapauksessa meillä on eri jumala. Onneksi.

Vierailija
47/74 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta kertaa sitä pitää toitottaa?

Ero on niiden laadulla?

Pitäiskö oikeasti uskoa että sokerista tai sen kaltaisista saa elimistö sen mitä se tarvitseeeeeee, BUAHAHAHAH!

Vierailija
48/74 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUMMASUMMARUM: kasvissyöjä voi karpata!

Vierailija
49/74 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat antaneet tässä ketjussa itsestään todella naurettavan kuvan. Kuvittelevat syövänsä terveellisesti vaikka lappavat sisäänsä jumalattomat määrät pastaa ja sokeria?! Hei haloo.

t. karppi joka syö päivittäin 2 kiloa kasviksia, ja lihaa hyvin vähän

Vierailija
50/74 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se oli se yksi ja sama kasvissyöjä, olettaisin.

Toivottavasti taas kuitenkin eräitä karppaukseen liittyviä uskomuksia sai kumottua.

Vierailija
51/74 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

karppaajat harrastavat. maailmaan nälkäkurjuudessa elävät eivät ole nähneet pihviä edes kuvassa, veristä tai ei.

että kehtaatte oikein hehkuttaa tuolla. hävetkää.

Vierailija
52/74 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös parhaita liikakilojen lähteitä. Puhumattakaan turvotuksista, suolistosyövistä, ilmavaivoista, aknesta, iho-ongelmista...

Vierailija
53/74 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä ihmettä ne nälkää näkevät pitää tähän vetää? Lopeta syöminen vallan, jos se heitä auttaa....!

Vierailija
54/74 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kohtuudella saa syödä kaikkea.

Vierailija
55/74 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ISO puol raaka pihvi aurajuustokastikkeella. Vihannekset seuraksi ja ah, kuola melkein suu pielistä valuu.

Vierailija
56/74 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja monella taas on se ongelma, että sitä kohtuutta ei ole.

Vierailija
57/74 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on suuri riski olla hampaattomia ennen eläkeikää!!!

Juuri julkaistun tutkimuksen mukaan kasvissyöjillä on erittäin suuret eroosio vauriot hampaissa, tarkoittaa kärjistetysti sitä että hampaista on syöpynyt lähes puolet pois.

Yksipuolinen kasvisravinto syövyttää hampaita, varsinkin jos ei juo maitoa joka neutralisoi suun ph. ta.

Sirushedelmiä tai tuoremehuja päivittäin mussuttava on erityisessä vaarassa menettää hampaansa...

Vierailija
58/74 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua on aina ottanut päähän (olen ollut pitkään bmi 27) liikun, syön todella kohtuudella ja järkevästi) ihmiset luulee, että olen joku sipissuklaapullaviineripitsa syöppö. Miten te selitätte niiden lukuisien ihmisten laihuuden joiden ruokavalio on edellä mainitun mukainen ja sitä syödään PALJON.

Eihän senkään pitäisi ollla mahdollista!?

T. ylipainoinen, mutta terveellisesti elävä

Vierailija
59/74 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minunkin tuntemani kasvissyöjät eivät kyllä ole mitään hoikkia päinvastoin ja monella huono iho.

Vierailija
60/74 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jälleen kerran saamme todeta, kuinka ensin hutkitaan ja sitten tutkitaan. Monella karppauksen vastustajalla ei ole minkäännäköistä pohjatietoa karppauksesta, mutta silti tuomitaan koko juttu.

Mulle kyllä ihan yks ja sama. Nauran räkäisesti partaani, kun ravitsemussuosituksia tullaan rukkaamaan entistä karpimpaan suuntaan. Sitten täällä varmasti riittää mammoja, jotka sanoo, että AINA olen ollut sitä mieltä, että karppaaminen on järkevää jne. Kukaan ei vaan uskalla ottaa itse asioista selvää.. Lampaita.

T. Monivuotinen, erittäin terve ja hoikka karppi