tieto koneista ymmärtävät auttakaa !!!
Auttakaa kun en pääse enää intternettiin mistä minä löytäsin intternet eksploderin pika kuvakkeen kun se hävisi sillon kun siskon poika kävi korjaamassa viikon loppuna tieto konettani. kertoi että laittaa jonkun upuntun tai jonku semmosen ohjeman niin alkasi kone toimia nopeammin kun se oli jo niin hidas se minun kone. Soitin illalla ja poika sanoi että ohjelmista lyötyy kohta intternet ja mene sieltä mutta sillon aukesi joku kokueror niminen ohjelma, osasin kylla aukasta kooglen mutta katsomo ei toimi ja olisin halunnut katsella siellä pari ohjelmaa.myöskään netlix ei toimi,auttakaa joku miten saan takasi intternet eksploderin kuvakkeen työ pöydälle kun sillä minä pääsen nettiin. Yritin jo soittaa sille pojalle mutta se on koulussa eikä vastaa puhelimeen???
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 10:20"]
Et varmaan tajunnut, että noin surkea teksti on tahallaan väärin kirjoitettu provo.
[/quote]
No joo, olisihan tuo pitänyt ymmärtää.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 10:21"]
Ubuntussa ei pyöri Katsomo eikä Netflix ilman lisäosia. Sorry vaan, tarvitset nörttiä asennuksii .
[/quote]
mutta siskon poika sano että kone toimii paremmin kun laittaa koneeseen sen upuntun tai joku sinneppäin, nyt minua alkaa jo itkettä soitan kohta siskolle ja sanon että poika tärveli minun tieto koneeni
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 10:12"]
Mutta firefox ei mene nettin tulee ilmotus ettei ole verkkoa kun yritin, miksi poika olisi muka windoussin poistanut eihän se kone sitten toimisi ollenkaan, sen minäkin tiedän vaikka en paljon tieto koneista ymmärrä. Kertokaa nyt joku joka tietää miten se intternet exploderi nyt aukastaan jos sinne on se upuntukin koneeseen laitetu??
[/quote]
Et saa siihen Internet Exploreria. Mutta pääsit ilmeisesti nettiin jollain selaimella. Mene sillä googleen ja hae "Google Chrome". Asenna sen Linux-versio koneellesi, niin sillä pääset katsomaan haluamiasi juttuja.
Paska temppu kyllä jos on sinulle kertomatta joku mennyt asentamaan sinulle vieraan käyttöjärjestelmän koneeseen. Linuxin käyttäminen kun vaatii opettelua jos on Windowsiin tottunut.
Suorita defrägmentti ja sitten paina windowsnappia.
Trolli. Liikaa tuttuja kliseitä avauksessa.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 10:22"]
Mene Giganttiin ja osta uus PC.
[/quote]
ajattelin että ostan vasta kesällä mutta jos ei joku osaa auttaa minun pitäisi kyllä ostaa mutta taisan hakea anttilasta kun se on lähempänä minkä hintaisa lienevät sellaset koneet jossa netti ja netlix toimisi hyvin ?
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 10:24"]
Ubuntussa ei pyöri Katsomo eikä Netflix ilman lisäosia. Sorry vaan, tarvitset nörttiä asennuksii .
[/quote]
mutta siskon poika sano että kone toimii paremmin kun laittaa koneeseen sen upuntun tai joku sinneppäin, nyt minua alkaa jo itkettä soitan kohta siskolle ja sanon että poika tärveli minun tieto koneeni
[/quote]
Niin kyllähän se kone toimii paremmin, mutta tuollaiset lisäkikkareet asentuu automaattisesti Wintoosaan. Ja kannattaa muistaa, että Internet Explorer on kaikkein turvattomin selain käyttää.
miksi minua haukutaan trolliksi kun yritän saada apua ?? kun en saa ketään kiinni näin päivällä ja se ohjelman laittaja joka pilasi koneeni on koulussa eikä vastaa puhelimeen. itkettää ihan kun ei kone toimisi ja pitäs nettiin päästä.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 10:27"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 10:22"]
[/quote]
ajattelin että ostan vasta kesällä mutta jos ei joku osaa auttaa minun pitäisi kyllä ostaa mutta taisan hakea anttilasta kun se on lähempänä minkä hintaisa lienevät sellaset koneet jossa netti ja netlix toimisi hyvin ?
[/quote]
300 e niin saat sulle sopivan koneen, varmistat vielä myyjältä että siinä on ne ominaisuudet, jotka tarvitset.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 10:25"]
Suorita defrägmentti ja sitten paina windowsnappia.
[/quote]
mitenkäs tämä tehdään mistä nuo napit löytyy. ainakaan tässä naapurin tapletissa ei ole kumpaakaan noista ???
Kysy siltä upuntulta onko eksplooreria näkynyt? siälä koneen takana on reikä, missä on sisään rakennettu koogle transvestiitti, mikä ymmärtää suamea ja saamea.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 10:30"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 10:24"]
[/quote]
[/quote]
Niin kyllähän se kone toimii paremmin, mutta tuollaiset lisäkikkareet asentuu automaattisesti Wintoosaan. Ja kannattaa muistaa, että Internet Explorer on kaikkein turvattomin selain käyttää.
[/quote]
ihan hyvis se minulla toimi ja tuntu ihan turvalliselta käyttää ja toimi muuten kaikki hyvin mutta kun se kone oli hidas niin pyysin apua ja nyt sitten ei toimi ollenkaan kun ei netti toimi kun siskon poika senti sen upuntun sinne koneeseen mistä niitä ohjelmia saa poistettua jos itse yrittäsin poistaa ?
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 10:20"]
Asenna ask toolbar
[/quote]
miten sen saa asennettua,oisko siitä apua ?
Jännä vehje tuo naapurin "tapletti". Kaikissa kokeilemissani tableteissa on tekstin automaattinen korjaus kovasti saa yrittää, että saa kirjoitettua upuntuja, intternet explodereita ja tieto koneita.
Jännästi termistö kuulostaa troll(e)ilta, jo(t)ka riehui kaikilla tietotekniikkapalstoilla linux-pohjaisia käyttöjärjestelmiä mollaamassa..
minä jo kirjotin etten paljon ymmärrä tieto koneista ja "tapleteista" mutta miksi keljuillaan ja syytellään trolliksi kun ei haluta auttaa en minä kyselisi jos sisin jostain apua vaan kun en näistä ymmärrä
Sitten sun varmaan täytyy pyytää sun sisko palauttamaan se windoussi takaisin, niin saat sen intternet exploderin pika kuvakkeen ta kai sin työ pöy däl le.
Osaatko painaa puhelimen pika kuvakkeesta siskon numeroa?
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 10:45"]
Sitten sun varmaan täytyy pyytää sun sisko palauttamaan se windoussi takaisin, niin saat sen intternet exploderin pika kuvakkeen ta kai sin työ pöy däl le.
Osaatko painaa puhelimen pika kuvakkeesta siskon numeroa?
[/quote]
ei tarvitse keljuilla osaan siskon numeron ulkoa kirjotin jo aikasemmin etten ymmärrä tieto koneista mutta pyysin jos joku osaisi auttaa enkä usko että sisko osaa ja sen poika on vileä koulussa mutta kuulee kyllä kuunniansa kun saan sen pojan kuulomatkan päähän
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 10:37"]
ihan hyvis se minulla toimi ja tuntu ihan turvalliselta käyttää ...
[/quote]
http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1288682926682.html
http://www.hs.fi/kotimaa/a1398649402878
Näitä uutisia tulee jatkuvasti ja tuo on vieläkin jostain syystä hyvän paljon käytetty selain...
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 11:01"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 10:37"]
ihan hyvis se minulla toimi ja tuntu ihan turvalliselta käyttää ...
[/quote]
http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1288682926682.html
http://www.hs.fi/kotimaa/a1398649402878
Näitä uutisia tulee jatkuvasti ja tuo on vieläkin jostain syystä hyvän paljon käytetty selain...
[/quote]
ei tuo minua haittaisi kun vaan saisin sen selaimen takaisin kun en muuta osaa käyttää ja ihan hyvin on minula ainakin toiminut ennenkun kone alkoi hidastua