Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kassisi alkanut piipata kaupan porteilla? Miten reagoit?

Vierailija
23.11.2021 |

Miestenvaateliikkeen myyjältä oli jäänyt häly vaatteeseen, oka oli pussissani, ja kun menin naistenvaateliikkeeseen sen jälkeen, portti alkoi hälyttää. Pari myyjää tuli paikalle ja sanoi, että joskus voi jäädä hälytin vaatteeseen. Katsoivat miestenvaateliikkeen pussin ja siellähän se häly oli. Sitten lähdin takaisin sinne miestenvaateliikkeeseen korjaamaan tilannetta. Ei siinä sen kummempaa.

Ei tullut mieleenkään, että olisin ottanut asiasta itseeni.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin, että "Voihan iik" ja kuljin portissa edestakaisin. Myyjää nauratti ja mua myös. Pengoimme yhdessä mun ostoksia ja hän antoi mulle lopuksi 20 euron lahjakortin, koska piti mua niin hauskana ihmisenä:D

Vierailija
22/56 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun myyjä tarkistaa kassin jos piippaa , mutta jos vartija tämän tekee niin tehdään todella hankalasti. Ensiksi vartijakortin pyytäminen jne .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla piippasi portit, kun selasin porttien läheisyydessä olleita vaatteita. Ihmettelin, että mistä nuo portit alkoi huutaa ja liikkeen työntekijä tuli sanomaan minulle, että älä välitä hälytyksistä, sillä ne portit reagoi niihin vaatteisiin joita selasin. Laajasti näyttää ne portit reagoivan.

Vierailija
24/56 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kasseja ;D N

Vierailija
25/56 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilta ostettu paita ei hälyttänyt kun lähdin sen kanssa kaupasta ulos. Pari päivää sen jälkeen menin Lidliin se paita päällä ja hälyttimet soi jo sisään mennessä. Siinä oli paljon ihmisiä silloin, jatkoin vaan matkaa. Keräsin ostokset, maksoin ja lähdin ulos ja hälyttimet huusi. Vartijat tuli ja tsekkasi kaikki ja ihmeteltiin siinä mutta lähdin siitä kotiin kun ei tietenkään mitään varastettua multa löytänyt. Kotona tutkin tuon paidan ja siinähän oli hälytin! Se oli siinä kokolapussa, sellainen viivakoodisysteemi.

Mutta ihme siis ettei Tokmannin omat hälyttimet huutaneet kun lähdin sen paidan kanssa ulos. 

Vierailija
26/56 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kassit ei oo onneks ruvennu piippaamaan (ei onneks tarvitse lähteä käymään lääkärissä). Mut vaimon kassi on ruvennut surisemaan kassalla.

Vierailija
27/56 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli joskus 20 vuotta sitten olkalaukku, jossa oli metalliset renkaat olkahihnan päissä. Ne renkaat jotenkin reagoivat niiden porttien kanssa ja aina kun kävin tietyssä liikkeessä, portit alkoivat piipata. Selitin sitten aina vartijalle laukustani.

Lopulta lakkasin käyttämästä laukkua, koska reittini bussipysäkille kulki sen liikkeen läpi, parin ulko-oven kautta. Todella rasittavaa.

Vierailija
28/56 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on kiepillä ollut latausjohto tai vastaava aiheuttanut portissa hälytyksen.

Vierailija
29/56 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokmannilta ostettu paita ei hälyttänyt kun lähdin sen kanssa kaupasta ulos. Pari päivää sen jälkeen menin Lidliin se paita päällä ja hälyttimet soi jo sisään mennessä. Siinä oli paljon ihmisiä silloin, jatkoin vaan matkaa. Keräsin ostokset, maksoin ja lähdin ulos ja hälyttimet huusi. Vartijat tuli ja tsekkasi kaikki ja ihmeteltiin siinä mutta lähdin siitä kotiin kun ei tietenkään mitään varastettua multa löytänyt. Kotona tutkin tuon paidan ja siinähän oli hälytin! Se oli siinä kokolapussa, sellainen viivakoodisysteemi.

Mutta ihme siis ettei Tokmannin omat hälyttimet huutaneet kun lähdin sen paidan kanssa ulos. 

Mä oon kuullut monelle käyneen samallalailla kuin sinulle. Mummoni on yksi heistä. Tokmannilla ei piippaa, mutta jossain muualla kyllä.

Vierailija
30/56 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjennän aina kassit kaupan ovella ennen sisään menoa. Kerran alkoi poliisiauto piippaamaan ja tuli äkkilähtö.

Vierailija
31/56 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastan miljoonia yes kirjoitti:

Oli mielestäni vähän oudompi juttu. Kun poistuin Lindexiltä ei piipannut. Olin siis ostanut lapsen mekon. Mutta kun menin toiseen liikkeeseen sisään niin alkoi piippaamaan tuo vaate. Lähdin siitä sitten Lindexille takaisin ja kappas vaatteessa oli varashälytin vielä kiinni. Ei pahoitellut myyjä, näytti itse asiassa todella hapanta naamaa kun kerroin että oli käynyt piippaamaan toisessa liikkeessä. Olipas töykeä "ihmisläheinen" myyjä. Olisi tehnyt mieli touvottaa f..ck you too. Olet väärässä ammatissa.

Stockallakin vartija hännysteleli naurettavasti perässä. Voi Stocca ei kai nyt tällaista tavallista kansalaista tarvitse noin kovin ahdistella ja kovistella.

Itis Tokman entinen tarjoustalo on paikka jossa toisen liikeen tuoteet vuosikymeniä piipanut. Kontulan Lidi myy paterit litum litteät silloin tällöin ,jotka piipaavat AINA ,vaikka on maksettu.Vartia hyökää lähes kimpuun ,kohtele kuin Varasta,Ei pyydä ANTEEKSI OMAA HUONOA KÄYTÖSTÄÄN! Sanoo jotain AI NE OLI TAAS PAPTERIT.

Vierailija
32/56 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeeksi pyysin vartijan paikalle, koska olin piipannut jo useammassa kaupassa, eikä syytä löytynyt. Vartija tarkisti vaatteet pyynnöstäni käsiskannerilla ja hälytin löytyi vihdoin jostain sauman välistä. Yksikään piippauskokemus ei ollut negatiivinen.

Vierailija
33/56 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvun loppupuolella vauvan vaunuja, joitten pyörissä oli joku kappale mikä sai hälytyksen aikaiseksi.

Samoin kirjaston kirjat. Niihin vaihdettiin melko pian toisenlaiset tarrat.

Kun meni ilman vaunuja tavarataloon ja tuli häly, niin myyjä tulis kysymään ensimmäisenä että onko kassissa kirjaston kirjoja. Tampereen Stockmannilla kun hälytti turhaan niin sai hyvityksenä pullakahvit.

Vierailija
34/56 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piippa Laukka.

Vierailija
35/56 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus on kiepillä ollut latausjohto tai vastaava aiheuttanut portissa hälytyksen.

Mulla on käynyt sama jo kauppaan mennessäni. Onneksi myyjä osasi kertoa jo siinä kohtaa, että tuo oli todennäköinen syy, kun mukanani ei ollut mitään vasta ostettua eikä päälläni uusia vaatteita. 

Vierailija
36/56 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudan EN OLE VARAS, ÄLKÄÄ MULKOILKO.

Vierailija
37/56 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin kerran kpää naapurin oljista punotun ostoskorin alle tarrahälyn. Olisimpa vain ollut paikalla kun kori aiheutti piippauksen kassoilla.

Vierailija
38/56 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piippa Laukka.

:D

Tänx, sain sentään naurut tällekin päivälle.

Vierailija
39/56 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omat kassini alkaisivat piippaamaan nii varaisin ajan samantien urologille.

Vierailija
40/56 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassini eivät ole ainakaan vielä piipanneet porteilla.