Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen salainen fantasia

Vierailija
15.02.2015 |

Minulla on siis sellainen jo pitkäaikainen fantasia (puhutaan vuosista), josta nykyinen mieheni ei tiedä minun tykkäävän. Erään keskustelun aikana aihe tuli esille, ja mies ei todellakaan pitänyt ideasta. En sitten tietenkään kehdannut sanoa pitäväni ko. asiasta, ja en ole sen jälkeen asiaa ottanut puheeksi. Olen päässyt sitä hieman jo kokeilemaan ennen nykyistä suhdetta ja haluaisin sitä lisää. Nyt minulla olisi mahdollisuus toteuttaa fantasiaani, mutta se täytyisi tehdä salassa. Olenko siis itsekäs ja annan mennä vai pitäisikö minun tukahduttaa omat haluni kyseiseen asiaan?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Erään keskustelun aikana aihe tuli esille, ja mies ei todellakaan pitänyt ideasta. En sitten tietenkään kehdannut sanoa pitäväni ko. asiasta, ja en ole sen jälkeen asiaa ottanut puheeksi."

Kyllä tästä saa aika vahvasti sen käsityksen, ettet ole kertonut sen olevan sinun fantasiasi. Kyllähän miehesi saattaisi ottaa osaa hommaan vaikkei itse nauttisikaan. Ihan vain siksi, että sinä nauttisit siitä. Tai ainakin antaisit hänelle mahdollisuuden.

Jos teet sen hänen selän takana, niin petät sen kaikkein tärkeimmän eli luottamuksen. Johdat harhaan toiveittesi suhteen ja toteutat niitä häneltä salassa jonkun muun kanssa.

Vierailija
22/38 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 23:01"]

En aio sitä fantasiaa tässä paljastaa, mutta siinä tulee olemaan myös toinen asiasta pitävä osapuoli mukana.

-AP

[/quote]

Miten tuohon voi kommentoida kun ei tiedä fantasiaa?m50+.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole väittänytkään, että olisin miehelle sanonut fantasian koskettavan juuri minua. Hänen kielteisestä asenteestaan johtuen en ole sitä kertonut hänelle enkä varmaan uskalla kertoa. Mies on aika pitkälti semmonen perusmies seksijuttujen suhteen, ei kaipaa seksileluja hurjempia juttuja. En usko hänen ymmärryksen riittävän fantasiaani kohtaan. Kaipa sitten pitää vain unohtaa koko homma ja tyytyä siihen mitä on.

-AP

Vierailija
24/38 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan kuullut kaikki fantasiat ja fetissit. Kaikkia niitä pystyy jollain tapaa ymmärtämään. Kannattaa miettiä haluatko jatkaa miehesi kanssa. Teillä on kuitenkin eri käsitys seksielämästä. Jos pidätkin ja haluat kokeilla uudestaan.

Vierailija
25/38 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hankala juttu. Kaikilla meillä on oikeus toteuttaa omaa seksuaalisuutta lain asettamissa rajoissa, mutta sitten vastaan tulevat moraali, yhteisön normit yms jutut.

Vierailija
26/38 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkin ihmiset tyytyvät siihen tuttuun ja turvalliseen eikä heitä kiinnosta tai kiihota mikään sen erikoisempi asia. Asia näyttäisi sinun kohdalla olevan juuri tämä ja olet se tuhmempi osapuoli. Aina seksuaaliset asiat eivät kohtaa ja ongelmana on sopivan tasapainon löytäminen.

Vierailija
27/38 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 19:27"]

Aika hankala juttu. Kaikilla meillä on oikeus toteuttaa omaa seksuaalisuutta lain asettamissa rajoissa, mutta sitten vastaan tulevat moraali, yhteisön normit yms jutut.

[/quote]

Hei AP, tässäkö syy, mikset halua paljastaa mistä kyse? Vai pelkäätkö jääväsi kiinni, eli että joku osaa jutut yhdistää sinuun?

Enny oikke ummarra.

-Niksu

Vierailija
28/38 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 19:27"]

[/quote]

Ei ne lait nyt sitä rajaa aseta. Parisuhteessa joutuu AINA tekemään jonkinlaisia kompromisseja monen monen asian suhteen - seksi ei ole mikään poikkeus. "oikeus toteuttaa omaa seksuaalisuutta lain rajoissa" on naurettava kommentti. Kyllä siihen lain lisäksi vaikuttaa omassa ihmissuhteessa tehdyt sopimukset. Myös oletetut.

Vierailija
29/38 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh ei se juttu sentään mikään laiton ole. En pelkää jääväni siitä kiinni tai että joku tunnistaa, mutta en kyllä ole siitä monelle kertonut. Tässä vuosien varrella on tullut muutamia tuttavuuksia, joilla on sama mielenkiinnon kohde ja heidän kanssaan olen sitten asiaa pohdiskellut yms.

-AP

Vierailija
30/38 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 14:55"]

Heh ei se juttu sentään mikään laiton ole. En pelkää jääväni siitä kiinni tai että joku tunnistaa, mutta en kyllä ole siitä monelle kertonut. Tässä vuosien varrella on tullut muutamia tuttavuuksia, joilla on sama mielenkiinnon kohde ja heidän kanssaan olen sitten asiaa pohdiskellut yms.

-AP

[/quote]

No jos tiedät samaa fantasiaa olevan muillakin, niin mitä pelättävää sulla on? Kerro nyt ihmeessä, ni osataan asettua paremmin sun miehen mieleen ja auttaa sua.

Vierailija
31/38 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron kokemuksen saman tyyppisen tilanteen toiselta puolelta. Meilläkin oli mieheni kanssa tilanne, jossa olin joskus sanonut, kommentoinut elokuvaa tai jotain jossa oli hänen fantasiansa todella negatiivisesti ihan vaan ensivaikutelman mukaan miettimättä sen syvällisemmin. Mies oli tätä tahollaan pitkään pohtinut kunnes lopulta kokosi itsensä ja kertoi, että todella haluaisi kokea sen edes kerran elämässään. Minä asiaa jonkun aikaa sulattelin ja päädyin lähtemään leikkiin mukaan hänen mielikseen, koska kunnioitin kovasti hänen uskallustaan olla oma itsensä ja luottamusta minua ja suhdettamme kohtaan. Se kokeilu jäi siihen kertaan. Mies ei uudestaan pyytänyt kun en tykännyt ja edelleen ollaan yhdessä. Miehelle olen sanonut, että jos hän haluaa sen takia erota, niin minusta halujen yhteensovittamattomuus on ihan hyvä syy erota, jos on kysymys jostain mitä ilman hän ei voi olla. Mutta sen sanon, että jos mies ei olisi koskaan minulle fantasiaansa edes kertonut, vaan toteuttanut sen kysymättä jonkun toisen kanssa, olisin pitänyt ehdottomasti kusipäisenä toimintana ja suhde olisi loppunut välittömästi, jos olisin saanut tietää. Loukkaavimpana olisin pitänyt luottamuksen pettämistä ja kunnioituksen puutetta yhteistä sopimusta kohtaan olla uskollinen toiselle. Seksuaalisuuttaan on toki jokaisen oikeus toteuttaa haluamallaan laillisella tavalla, mutta parisuhteessa pelisääntöjen täytyy olla yhdessä sovitut ja molempien niistä tietoinen.

Vierailija
32/38 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toteutat sen fantasiasi niin se on pilalla....sit sitä ei enää oo. Pidä se fantasian tasolla kun olet suhteessa....sinkkuna juttu ois tietty toinen.

Vierailija
33/38 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No...se nyt vähä riippuu siitä että petätkö fantasiasi kanssa miestäni? En kyl itse miehenä siitä tykkäisi.

Vierailija
34/38 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa sisko!

Vierailija
35/38 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin minun mielestä kun sanot että olis mahdollisuus toteuttaa mutta se täytyy tehdä salassa niin se kuulostaa vaan pettämiseltä ja lisäksi itsekkäältä. Et varmaankaan itsekkään kovin mielissäsi olisi jos miehesi ajattelisi samalla tavalla ja toteuttaisi sen, että etkö silloin pitäisi sitä pettämisenä ja loukkaavana. Mikähän se fantasia mahtaa olla sitten? Voithan silti tuoda asian uudestaan esille vaikkei mies silloin pitänyt ideasta ja kertoisit että haluisit sitä sitten tietäisit paremmin annatko asian olla vai toteutatko. Voi olla jopa että se sopiikin miehellesi.

Vierailija
36/38 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo oli ehkä epäselvä  "jos miehesi ajattelisi samalla tavalla ja toteuttaisi sen" niin tarkoitan että jos miehellä olisi oma fantasia ja toteuttaisi niinkuin sinä ajattelit kun on mahdollisuus toteuttaa se salassa

Vierailija
37/38 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on se, että pettäjiä iskee karma pahimmassa tapauksissa takaisin nilkkaan. Sellaista se on.

Tuossa tilanteessa tekisin itse, että keskustelisin miehen kanssa suoraa tuosta fantasiasta ja siitä, että haluat sitä. Jos mies ei siltikään sitä tahdo ja sinä olet sitä mieltä, että tahdot tuota fantasiaa ja se on suhdettasi tärkeämpi, niin sitten eroat.

Vierailija
38/38 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kyllä löydä montaa miestä, jotka tykkäävät kun pieret heidän naamalleen. Että sinänsä ymmärrän hyvin miestäsi. Mutta ehkä joku nuori kolli voi suostua pahimmassa puutteessaan, jos olet tarpeeksi vetävän näköinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi