Lue keskustelun säännöt.
165 ja olen ihan sopivan mittainen.
11.09.2006 |
Joskin ehkä tää on hieman " tylsä" pituus :-) Ois kiva olla tosi pikkuinen, ja siro, vaikka 155 senttiä. Tai sitten tosi pitkä ja komea, vaikka 180.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla