Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on nyt 30 000 euroa ylimääräistä rahaa ja en keksi miten sen voisin käyttää, että saan siitä iloa. Onko ideoita?

Vierailija
23.11.2021 |

Rahaa on enemmänkin, ja siitä tämä idea tulikin, että mitä iloa saisin tuosta määrästä.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan, kohta on tilillä n. 200 000 euroa ylimääräistä. 

Vierailija
22/55 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi auttaa vähävaraisia .jos ei ole yhteystietoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä rahat tallessa siihen asti että voit maksaa sitten ne sakot jotka saat kun et ota rokotetta.

Vierailija
24/55 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Allulle, hänellähän oli sen verran velkaa. Mulla on kans, mutta Allu tarvitsee niitä rahoja enemmän.

Vierailija
25/55 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki sugarbeibe, joku hoikka itsestään hyvin huolehtiva 18-25 pimu.

Vierailija
26/55 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on myös tilillä aika tarkalleen 30.000e mutta vähävaraisena ei ole tarvetta tuhlata. Saa olla vaikka vanhuuden turvaksi. N38

En nyt sanoisi että olet vähävarainen, jos tilillä on noin paljon rahaa. Mutta et ilmeisesti kuluta paljon.

Vierailija
27/55 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksipalveluista saan ainakin itse eniten iloa. Tuolla summalla saa jo paljon ja hyvätasoista.

M55

En saisi tuosta iloa.

Oma puolisoni on ilmainen.

ap

Samoin, mutta vaimo ei niele eikä suostu anaaliseksiin, joten olen pakotettu käymään maksullisissa.

M55

Otan osaa. Mitä hän sanoo kun olet pyytänyt noita?

Tämä on itselläkin sellainen juttu mitä toivon että tuleva tyttöystävä haluaisi/suostuisi tehdä. Etukäteenhän noita et voi tietää eikä niistä voi/kannata jutellakaan etukäteen.

Vierailija
28/55 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna Allulle, hänellähän oli sen verran velkaa. Mulla on kans, mutta Allu tarvitsee niitä rahoja enemmän.

Jalo ajatus, mutta olisiko se järkevää? Mikä estää Allua tuhlaamasta rahoja uudestaan?

Tähän sopisi se sanonta että "kannettu vesi ei kaivossa pysy"

Vierailija
29/55 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kapakkaan ja kierros kaikille mitä tilaavatkaan. Uusi tarpeellinen määrä. Eiköhän lopu rahat vauhdilla.

Vierailija
30/55 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaikki ylimääräinen menee matkusteluun. Kallein matka on maksanut 25000 euroa, joten 30000 ei olisi ongelma tuhlata. Seuraava lyhyt reissu maksaa "vaan" reilut 7000 euroa. Tykkään matkustella korona-aikana kun kaikkialla on tyhjää ja lentokoneissa tilaa.

Vierailija
31/55 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ja kaikkein vähiten rahaa kuluttava ratkaisu on tulla palstalle mainostamaan että olisi 30000 euroa ylimääräistä rahaa jolle pitäisi keksiä käyttöä. Se onnistuu myös täysin tyhjätaskuisenakin.

Vierailija
32/55 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin ilo tulee muiden auttamisesta ja ilahduttamisesta. Jakele rahojasi vaikka tonni/haluava. Helppo varmaan löytää 30 haluavaa.

Täällä yksi vapaaehtoinen haluava! Kiitti.

Vierailija
33/55 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavalla rahalla ostin palan maata orangeille.

Niille on siitä paljon iloa.

Vierailija
34/55 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha tulee rahan luokse niin seon. Järkevästi sijoittamalla sulla on noi rahat vielä tulevaisuudessakin. Ellet sitten pistä niitä haisemaan. Mikä ei ole järkevää.

Vierailija
35/55 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mulle

Vierailija
36/55 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi auttaa vähävaraisia .jos ei ole yhteystietoja?

Ota yhteyttä seurakunnan diakoniaan. Sitä kautta voit auttaa. 

Mun ystävä, pitkään ravintola-alalla työskennellyt, sai sieltä pari vuotta sitten 700e juuri ennen joulua. Hän oli pitkällä sairauslomalla kun selkä oli leikattu ja kamppaili toimeentulon kanssa. Diakoni kertoi, että tuon 700e oli lahjoittanut joku vanha herra, entinen ravintola-alan ammattilainen ja toiveena oli ollut, että avustus menee tuolla alalla työskentelevälle. Hienosti toiveet tässä kohtasivat. 

Vierailija
37/55 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksipalveluista saan ainakin itse eniten iloa. Tuolla summalla saa jo paljon ja hyvätasoista.

M55

En saisi tuosta iloa.

Oma puolisoni on ilmainen.

ap

Samoin, mutta vaimo ei niele eikä suostu anaaliseksiin, joten olen pakotettu käymään maksullisissa.

M55

Ootko itse kokeillut niellä toisen haisevaa, limaista spermaa? Tai ottanut moloa perseeseesi? Tunnut uskovan, että kyse on vastaanottavan osapuolen silkasta nautinnosta, mutta onko omakohtaista kokemusta? Tosin vaikka itse noista tykkäisitkin, niin et voi tehdä oletusta, että kaikki - edes vaimosi - tykkää. Jos sulla luuserilla nyt edes mitään vaimoa on, hieman epäilen.

Vierailija
38/55 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki sugarbeibe, joku hoikka itsestään hyvlin huolehtiva 18-25 pimu.

Mistä näitä löytää?

Kohtaanto ongelma.

Aitoja ei helpolla löydä, jotka ei ole ahneita ja ammittilaisia.

T. Miljonnääri

Vierailija
39/55 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene kapakkaan ja kierros kaikille mitä tilaavatkaan. Uusi tarpeellinen määrä. Eiköhän lopu rahat vauhdilla.

Mitä iloa minä tästä saisin? Saisin varmaan niin paskan fiiliksen, etten toipuisi koskaan.

ap

Vierailija
40/55 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta yksisuuntainen lippu Ibizalle.