Minulla on nyt 30 000 euroa ylimääräistä rahaa ja en keksi miten sen voisin käyttää, että saan siitä iloa. Onko ideoita?
Rahaa on enemmänkin, ja siitä tämä idea tulikin, että mitä iloa saisin tuosta määrästä.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
15 000 eurolla kaksipäisiä dildoja, 14 000 eurolla puutarhatonttuja ja 1000 euroa kultajaskaan.
Mistä näitä i - di ootte ja löytyy.
Minun suositus 10 000 e dildoja, 17 000 puutarhatontuja joilla on stondis, 2000 e anustappeja, 500 e kenoa ja 500 e totoa.
Maksa velat pois! Haiskahtaa pelivoitolta jos vauvapalstalle kirjoittelet.
Osta osinko-osakkeita ja sitten shoppailet osingoilla tulevina vuosina, jollet halua sijoittaa tuottoja. 30 000 euroa tuottaa käteen verojen jälkeen 4% tuotolla 800 euroa vuodessa. Voit käydä sillä summalla matkoilla tai ostaa jotain kivaa, ja alkuperäinen 30 000 on yhä tallessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksipalveluista saan ainakin itse eniten iloa. Tuolla summalla saa jo paljon ja hyvätasoista.
M55
En saisi tuosta iloa.
Oma puolisoni on ilmainen.
ap
Samoin, mutta vaimo ei niele eikä suostu anaaliseksiin, joten olen pakotettu käymään maksullisissa.
M55
Ootko itse kokeillut niellä toisen haisevaa, limaista spermaa? Tai ottanut moloa perseeseesi? Tunnut uskovan, että kyse on vastaanottavan osapuolen silkasta nautinnosta, mutta onko omakohtaista kokemusta? Tosin vaikka itse noista tykkäisitkin, niin et voi tehdä oletusta, että kaikki - edes vaimosi - tykkää. Jos sulla luuserilla nyt edes mitään vaimoa on, hieman epäilen.
En ole itse m55 jolta kysyit vaan tuo toinen mies joka toivoi että tuleva tyttöystävä ottaisi suihin loppuun asti ja peppuun myös ja voin vastata omasta puolestani että kyllä olen kokeillut niellä omat spermani ja omistan myös dildon jota olen käyttänyt itseeni. Mielestäni kumpikaan noista ei ole mitenkään kamalaa vaan tekisin ne kyllä kumppanini puolesta, mutta naisten kanssa luonnollisesti ei tarvitse.
En tiedä miksi naiset tekevät peppuseksistä ja suihinotosta loppuun asti niin ison haloon.
Mulla 130 000€.
Voisin lyhentää asuntolainan, mutten näillä koroilla ole kokenut sitä tarpeelliseksi...
T. +40 v sinkku nainen, joka etsii Tinderistä kunnollista miesseuraa...
Ostaisin metsää. Rakentaisin sinne retkipaikaksi laavun.
Vierailija kirjoitti:
Seuraan, kohta on tilillä n. 200 000 euroa ylimääräistä.
Mulla on nyt 200 001 euroa nyt.
MINÄÄÄ VOITIN MIINÄÄÄ!!!!!
Lahjo muutama rokottamaton älykääpiö rokottautumaan...
Kallistun myös noihin puutarhatontuja joilla on stondis.
Koko rahalla.
Osta vaikka Stockmannin osakkeita, ne tarvii rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, ylimääräistä on tarkalleen ottaen 32.000 euroa. Odotan kiinnostuneena vinkkejä!
Mulla sai yksi kaveri juuri tuon noin 30.000 euroa menemään pikkuisen yli vuodessa, ilman että se näkyi missään.
Oli paljon muita eläkeläiskavereita, ja ryhtyivät hänen kanssaan kokopäiväisesti ryyppäämään. Siinä paloi päälle tonni viikossa takseineen päivineen.
Sitten loppui rahat ja terveys. Sairaalalaskun maksamisessa tuli jo ongelmia.
Tarinan opetus: jos sinulla on ylimääräistä rahaa, älä kerro siitä kenellekään.