Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, treffipyyntö marketissa?

Vierailija
15.02.2015 |

Voisitko kuvitella tapaavasi miehen, joka pytää kahville marketissa?

Riittäisikö että mises vaan tulee lähelle ja sanoo että "Anteeksi mutta kiinnitin sinuun huomioni, olet varsin viehättävät, joten voitaisiinko mennä joskus vaikka kahville tai jotain?"

Mikä olisi reaktiosi?

Mies41v

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, putkiaivot kysyvät suoraan treffeille. Eiköhän se siitä vastauksesta tuu ilmi onko nainen varattu. Ei tuo nyt suuri moka VOI olla kenenkään mielestä. Naiset on niitä, jotka ensin varmistelee jne. Samaa kuitenkin tarkoitetaan. Ymmärrän hyvin, kun ei miehet uskalla pyytää treffeille kun sekin pitää tehdä tietyllä tavalla. Sitten täällä naiset monkuu, kun ei löydä ketään.... T. Nainen

Vierailija
42/56 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 21:22"]

Mä en ymmärrä miksi naisen kuuluisi loukkaantua siitä, jos mies kysyy treffeille koska pitää tätä ulkonäöltään viehättävänä. Ei kai sitä nyt muuten treffeille kysytä, ellei nimenomaan haluta tutustua??? T. Nainen

[/quote]

En minäkään ymmärrä, miksi siitä pitäisi loukkaantua, mutten myöskään ymmärrä, miksi minun pitäisi haluta tutustua johonkin satunnaiseen vieraaseen mieheen vain siksi, että viehätän häntä.

T. Nainen, jota ei kiinnosta mies vain siksi, että miestä kiinnostaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 21:31"]

No, putkiaivot kysyvät suoraan treffeille. Eiköhän se siitä vastauksesta tuu ilmi onko nainen varattu. Ei tuo nyt suuri moka VOI olla kenenkään mielestä. Naiset on niitä, jotka ensin varmistelee jne. Samaa kuitenkin tarkoitetaan. Ymmärrän hyvin, kun ei miehet uskalla pyytää treffeille kun sekin pitää tehdä tietyllä tavalla. Sitten täällä naiset monkuu, kun ei löydä ketään.... T. Nainen

[/quote]

On kyse aivan normaaleista ihmisten välisistä kohtaamisista ja aikuisten käytöstavoista, jotka luonnistuvat kyllä myös putkiaivoilta. Miksi ei siis vaivautua olemaan samalla vaivalla kohtelias ja pyrkiä ottamaan vastapuolikin huomioon? Mä en usko, että järkevät miehet lähtisi yhtään näitä vastaajia innokkaammin täysin tuntemattoman naisen kanssa kahville, etenkin jos lähestyminen on välittömästi päällekäyvää.

Vierailija
44/56 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mielissään, mutta en uskaltaisi lähteä tuntemattoman kanssa yhtään mihinkään. Jos olisi oikein kuuma mies, niin sitten saattaisin ehkä pyytää numeron ja kotona tietty yrittäisin stalkata kaiken mahdollisen netistä.

Vierailija
45/56 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi naisen kuuluisi loukkaantua siitä, jos mies kysyy treffeille koska pitää tätä ulkonäöltään viehättävänä. Ei kai sitä nyt muuten treffeille kysytä, ellei nimenomaan haluta tutustua??? T. Nainen

[/quote]

Niin, siis haluaa tutustua minun ulkonäkööni... 

Vierailija
46/56 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 21:38"]

[/quote]

On kyse aivan normaaleista ihmisten välisistä kohtaamisista ja aikuisten käytöstavoista, jotka luonnistuvat kyllä myös putkiaivoilta. Miksi ei siis vaivautua olemaan samalla vaivalla kohtelias ja pyrkiä ottamaan vastapuolikin huomioon? Mä en usko, että järkevät miehet lähtisi yhtään näitä vastaajia innokkaammin täysin tuntemattoman naisen kanssa kahville, etenkin jos lähestyminen on välittömästi päällekäyvää.

[/quote]

Jos viehättävä nainen tulee kysymään: "Moi, haluisitsä lähteä joku päivä kahville mun kanssa", niin en näkisi siinä mitään ongelmaa. Ei tuossa ole mitään aspergeria tms. Kahvi on kahvi eikä mikään avoliitto tai muu vakava päätös. Aika monta tuntia saat toista haastatella kaupassa, jos meinaat oppia niin hyvin tuntemaan että et varmasti joudu myöhemmin katumaan.

Vierailija
47/56 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 21:50"]

[/quote]

[/quote]

Miten se mies voisi siellä kaupassa varmistua siitä, että olet todellinen vaimokandidaatti?

Vierailija
48/56 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 21:53"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 21:38"]

[/quote]

[/quote]

Jos viehättävä nainen tulee kysymään: "Moi, haluisitsä lähteä joku päivä kahville mun kanssa", niin en näkisi siinä mitään ongelmaa. Ei tuossa ole mitään aspergeria tms. Kahvi on kahvi eikä mikään avoliitto tai muu vakava päätös. Aika monta tuntia saat toista haastatella kaupassa, jos meinaat oppia niin hyvin tuntemaan että et varmasti joudu myöhemmin katumaan.

[/quote]

Mä en kiinnostuisi tuntemattomasta naisesta joka tulisi kehumaan komeaksi ja kysyisi kahville. Ihan vaan siksi, että nykysin on vapaana vähän kaikenlaisia avohoitotapauksia. Sellaisesta voisin kiinnostua, jonka kanssa olisi ensin silmäpeliä ja sen lisäksi jollain tavalla hänet etäisesti tuntisin. 

Vierailija
49/56 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 21:56"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 21:50"]

[/quote]

[/quote]

Miten se mies voisi siellä kaupassa varmistua siitä, että olet todellinen vaimokandidaatti?

[/quote]

no eikö se voisi varmistua edes siitä, että nainen ylipäätään osaa puhua? 

Vierailija
50/56 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi ulkonäöltään ja olemukseltaan minua kiinnostava ja minulle ei olisi kiire minnekään ja olisin kaupassa yksin ( olen alakoululaisen yksinhuoltaja) niin lähtisin kahville! Miksi en lähtisi? En käy baareissa kuin max kerran vuodessa, harrastan lenkkeilyä enkä sielläkään ketään ole tavannut. Kauppa olisi ihan ok paikka tulla mulle juttelemaan.

Itseasiassa pari kk sitten yksi ihan kivannäköinen mies tuli useaan kertaan vastaan kantsun prismassa. Katsoi tiiviisti silmiin ja en olisi ihmetellyt vaikka olisi tullut juttusille. Harmi kun ei tullut. Ehkä voisin hymyillä enemmän muutenkin. Olen usein vain niin omissa ajatuksissani että en huomaa mitä ympärillä tapahtuu..

Vierailija
51/56 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on treffailukin vaikeaa nykyisin. Älkää hyvät ihmiset valittako, jos jäätte yksin. Ja teille, jotka uskallatte: Kysykää treffeille ketä huvittaa. Joku lähtee, toinen ei. Niin se menee. Ei kai sinne treffeille pakko oo lähteä??? Mutta ei kutsusta tarvitse myöskään loukkaantua. Joks paikassa ensin kiinnitetään huomio ulkonäköön. Se on ihan päivänselvä juttu. Eri asia sitten, jos on työkaveri tai muu, jonka kanssa paljon tekemisissä, että ehtii tutustua..

Vierailija
52/56 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morjensta alkuperäiselle!

Mietin, että miksi sinun tarttisi juuri siellä marketissa kysellä. Aika outoa, että joku keneen olet silmäsi iskenyt olisi aina samassa marketissa asiakkaana, kuin sinäkin (jollet käytä kaikkea aikaasi samaisessa marketissa pyörimiseen)... vai olisikohan sittenkin niin, että olet silmäsi iskenyt johonkin, joka työskentelee kyseisessä marketissa? Jos näin on niin itse olisin erityisen varovainen!! Mikään ei ole ahdistavampaa, kuin se, että joku ottaa henkilökohtaisesti ystävällisyyden. Kassaneidit, niinkuin myös osastolla työskentelevät palvelevat kyseistä markettia ja kukapa meistä ei haluaisi olla työssään hyvä. Työssään hyvä asiakaspalvelija on ystävällinen kaikille asiakkailleen ja erityisen kiva "kasvotutulle" asiakkaalleen, koska vakiasiakkaathan pitävät kyseisen marketin pystyssä. Mikään ei ole kiusallisempaa tai ärsyttävämpää, kuin se että joku tulee pokaamaan työpaikalle, voin sanoa että 99,97% ei käy flaksi ja ehdottelujesi jälkeen työntekijää ahdistaa palvella sinua. Kerron tämän näin, koska olen itse istunut kahdella eri paikkakunnalla ja kolmessa eri Citymarketissa kassalla yht 8-vuotta. Minulle jätetyistä numeroista voisi tehdä puhelinluettelon. Olen saanut myös kukkia, suklaata, jäätelöä, kortteja, korurasian...vaikka mitä mahdollista maan ja taivaan väliltä, paitsi kuuta, kaikki muu siltä väliltä onkin toimitettu. Tapaukset ovat olleet monesti säälittäviä perheen isiä, mamman poikia...eihän kenenkään fiksun ja komean tarvitse alentua kiusaamaan kassaneitejä, koska saa naisen muutenkin. No etten nyt täysin vie sulta toivoa, niin täytyy sanoa, että yksi ainoa on onnistunut tekemään vaikutuksen minuun niin, että lähdin kahville. Kahvittelut on jatkuneet ja saman katon alla olemme olleet muutamia kuukausia. Katsoo nyt mitä tulee, mutta hyvältä näyttää ainakin vielä. Sanoisinkin, että ilman mitään imarteluja jätä vaivihkaa numerosi sille ketä olet katsellut ja miehekkäästi sano: Jos tahdot kahville, niin ota yhteyttä. Tavallinen hymy, eikä mitään silmän iskuja tai muuta ällö imelää! Toivottavasti löydät rakkauden, yleensä asiat kyllä sujuu luonnollisesti, ettei oman rakkaansa eteen tarvitse suuria tehdä!

Vierailija
53/56 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mua lähestyisi joku nelikymppinen mies ja ehdottaisi kahveja, koska tykkää ulkonäöstäni, niin en lähtisi ja syy on se, että keski-ikäiset miehet ei kiinnosta.

t. 24-vuotias nainen

Vierailija
54/56 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 21:45"]

Olisin mielissään, mutta en uskaltaisi lähteä tuntemattoman kanssa yhtään mihinkään. Jos olisi oikein kuuma mies, niin sitten saattaisin ehkä pyytää numeron ja kotona tietty yrittäisin stalkata kaiken mahdollisen netistä.

[/quote]

..aattanan stalkkerit... siitä lähtien kun hakukonetta ekaa kertaa käytin (taisi olla altavista tuolloin) niin olen pyrkinyt etten koskaan esiinny missään omalla nimelläni. Aika hyvin on toiminut, en löydä googlella mitään itsestäni :) Siinäpä on stalkkereille ihmettelemistä.

Vierailija
55/56 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaan ihan shokissa, jos joku mies tulisi juttelee ruokakaupassa ja pyytäisi vielä uloskin. Olisin tosi imarreltu. Kiittäsin varmaan häntä päivän piristämisestä. Olen varattu joten torjuisin tietysti.

Vierailija
56/56 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se mies on komea, niin en panisi ollenkaan pahakseni tuollaista lähestymistä, päinvastoin. Mutta jos mies ei näytä hyvältä, niin ei kiitos :)