Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, treffipyyntö marketissa?

Vierailija
15.02.2015 |

Voisitko kuvitella tapaavasi miehen, joka pytää kahville marketissa?

Riittäisikö että mises vaan tulee lähelle ja sanoo että "Anteeksi mutta kiinnitin sinuun huomioni, olet varsin viehättävät, joten voitaisiinko mennä joskus vaikka kahville tai jotain?"

Mikä olisi reaktiosi?

Mies41v

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin hyvin yllättynyt, mutta mikä ettei (jos olet kivannäköinen)!

Vierailija
2/56 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:29"]

Voisitko kuvitella tapaavasi miehen, joka pytää kahville marketissa?

Riittäisikö että mises vaan tulee lähelle ja sanoo että "Anteeksi mutta kiinnitin sinuun huomioni, olet varsin viehättävät, joten voitaisiinko mennä joskus vaikka kahville tai jotain?"

Mikä olisi reaktiosi?

Mies41v

[/quote]

olet se nimimerkki Mies29v joka jauhoi vasta täällä markettihuomioitaan naisista. Ihmeellisen kankeaa kieltä käytät ihmisiä puhutellessasi. Mä ainakin kavahtaisin noin teennäistä tyyliä. Kukaan muu muuten ei kirjoita nimimerkkiä tuohon tapaan kuin sinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelin sujuvasti että minulla on jo mies. No, rakastunut kyllä olen mutta sinkku. Muut miehet eivät vain jaksa kiinnostaa.

Vierailija
4/56 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten ihanaa! Siis jos et ole krapulakaljoja hakemassa oleva haiseva juoppo. Olisin todella otettu :)

Vierailija
5/56 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin hämmentynyt mutta imarreltu. Lähtisin jos mies vaikuttaisi minun tyyppiseltä ihmiseltä.

Vierailija
6/56 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voisin. Harmi vaan ettei kukaan ole koskaan tullut kysymään.

Vierailija
7/56 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mahdollisesti lähteä, mutta en antaisi omaa puhelinnumeroani ja googlaisin sinut huolella ennenkuin ottaisin yhteyttä. Nimim. kerran suostuin ja sain stalkkerin perääni. Harmi sinänsä kun tää maailma on mennyt tällaiseksi..

Vierailija
8/56 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katselisin ympärilleni hölmistyneenä, että kelle se oikein puhuu. Jos osoittaisi puhuvansa minulle, tarjoutuisin putsaamaan silmälasinsa.

Vierailija
9/56 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varsin viehättävä -> joten voitaisiinko mennä kahville tai "jotain". No en todellakaan tykkäisi siitä, että mies tulee heti iholle kiinni pelkän ulkonäköni perusteella :D  Mieluummin tekisin tuttavuutta sellaisen tyypin kanssa, joka keksii siellä hyllyjen välissä aluksi vaikka tikusta asiaa, kysyy vaikka tiedänkö missä on tex mex- mausteet tai muuta vastaavaa. Mielenkiintoni herättää mies, joka on kiinnostunut siitä, millainen tyyppi ulkonäköni takaa löytyy ja haluaa varmistua siitä ennen kuin kysyy naista treffeille pelkän ulkonäön perusteella.

Vierailija
10/56 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävi näin. Pelästyin, että joku hullu etsii vainouskohdetta ja juoksin karkuun. Tosi tarina. Exä tosin oli naistenhakkaaja mikä vaikutti reaktiooni.
Mutta kaupassa haluan olla rauhassa!

Vierailija
11/56 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on kysytty vastaavassa tilanteessa (metrossa, kadulla, ikkunaostoksilla, pitsapaikassa) enkä ole koskaan lähtenyt. Imarteleehan se, mutta toisaalta ei kiinnosta viettää aikaa sellaisen miehen kanssa, josta en tiedä yhtään mitään. Mieluummin kahvittelen sellaisen kanssa, jonka olen tavannut vaikka kaverien tai harrastuksen kautta, todennäköisemmin meillä on silloin jotain puhuttavaakin. Ei se riitä, että olen toisesta nätti.

Vierailija
12/56 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoisin ympärilleni ja kysyisin, olisiko sillä miehellä matkassa vaimoa, joka voisi kahvittelyn ajan katsoa 3v kaksosten ja pikkuvauvan perään.

Vierailija
13/56 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:35"]

Olet varsin viehättävä -> joten voitaisiinko mennä kahville tai "jotain". No en todellakaan tykkäisi siitä, että mies tulee heti iholle kiinni pelkän ulkonäköni perusteella :D  Mieluummin tekisin tuttavuutta sellaisen tyypin kanssa, joka keksii siellä hyllyjen välissä aluksi vaikka tikusta asiaa, kysyy vaikka tiedänkö missä on tex mex- mausteet tai muuta vastaavaa. Mielenkiintoni herättää mies, joka on kiinnostunut siitä, millainen tyyppi ulkonäköni takaa löytyy ja haluaa varmistua siitä ennen kuin kysyy naista treffeille pelkän ulkonäön perusteella.

[/quote]

Newsflash: miehiä kiinnostaa naisessa yksi asia ja se on ulkonäkö. Jos luulet olevasi jotenkin kiinnostavaa seuraa tai jotain, sen lisäksi että sinulla on nätti naama, hyvänmuotoinen perse ja suurehkot rinnat ollen muuten hoikka, mitä kaikkea epäilen suomitanttojen kohdalla, niin erehdyt. Miestä kiinnostaa ulkonäkö ja mitä enemmän nainen pitää turpansa kiinni niin sitä parempi.

Mutta suomitanttoja on turha yrittää houkutella treffeille, sen olen huomannut. Mieluummin haen naisen aasiasta.

Vierailija
14/56 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua kenenkään tulevan kaupassa lähelle, enkä ole lähdossä treffeille vaikka sinkku olenkin. En viitsi enää ottaa riskejä tai uhrata mitään yhdenkään törpön vuoksi.

Vierailija
15/56 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:29"]

[/quote]

Aivan älytön repliikki, ei uppoaisi. "Varsin" viehättävä? Opettele ensin puhumaan luontevasti.

Vierailija
16/56 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaisin harkita asiaa ja ottaisin miehen numeron jos ensivaikutelman perusteella kiinnostaisi. Antaisin asian hautua pari päivää ja jos vielä tuntuisi hyvältä idealta, soittaisin salaisella numerolla ja juttelisin niitä näitä. Yrittäisin puhelun aikana kuulostella riittääkö jutun juurta ja yhteisiä mielenkiinnon kohteita. Kyselisin maailmankatsomuksesta jne.

Jos tapaamiseen asti uskaltaudun, ekat treffit jossain julkisessa paikassa sopivan kaukana kodistani. Elämä on opettanut varovaiseksi, ensin pitää tutustua ja todeta luotettavaksi ennenkuin yksityiselämääni avaan.

Vierailija
17/56 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi kiva jos minua lähestyttäisiin vaikka juuri kaupassa. Toki siinä tulisi jokunen sana vaihdettua ennen kuin mitään yhteystietoja vaihtaisi, eli voisi vähän mittailla tilannetta onko kyseessä ok tyyppi. Minua lähinnä imartelisi jos noin tapahtuisi. Kerran lenkillä ollessani tuli yksi tyyppi juttelemaan ja se tuntui ihan kivalta. Hän ei kuitenkaan ollut tyyppiäni niin kieltäydyin sitten treffeistä. Jos oikeanlainen mies tekisi noin lähtisin varmasti ulos.

Vierailija
18/56 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ihan otettu, varsinkin jos olisi hyvännäköinen mies. Kieltäytyisin siviilisäätyyni vedoten - sinkkuna olen lähtenytkin tuollaisten matkaan ja ihan kivaa on ollut. Yksiin treffeihin ne on kyllä jääneet.

Vierailija
19/56 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Ensin ajattelin, että tottakai lähtisin kahville, ei tarvitsisi kysyjän edes olla mitenkään erityisen komea, kunhan olisi tavallinen suomalainen mies.

Mutta kun oikein pohdin tilannetta, niin jos joku oikeasti tulisi kysymään minua kahville tms niin odottaisin koko ajan jotain rahapyyntöä ja kenties ehdotusta että lähtisin johonkin pyramidihommaan mukaan.

Sen verran olen epäluuloinen, että en usko että pelkkä ihana seurani tai jopa lupaus seksistä riittäisi ylittämään sen kynnyksen että joku haluaisi tutustua.

Vierailija
20/56 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Newsflash: miehiä kiinnostaa naisessa yksi asia ja se on ulkonäkö. Jos luulet olevasi jotenkin kiinnostavaa seuraa tai jotain, sen lisäksi että sinulla on nätti naama, hyvänmuotoinen perse ja suurehkot rinnat ollen muuten hoikka, mitä kaikkea epäilen suomitanttojen kohdalla, niin erehdyt. Miestä kiinnostaa ulkonäkö ja mitä enemmän nainen pitää turpansa kiinni niin sitä parempi.

Mutta suomitanttoja on turha yrittää houkutella treffeille, sen olen huomannut. Mieluummin haen naisen aasiasta.

[/quote]

Ihan yhtä lailla suomitanttoja kiinnostaa miehessä ulkonäkö, siksi ne lähtevätkin ennemmin ISIS-vaimoksi Syyriaan jakamaan pohjoismaista tasa-arvon ilosanomaa kuin pariutuvat "rumien, juoppojen" suomalaisten miesten kanssa. Pettymys voi olla melkoinen kun ei se tasa-arvokäsitys olekaan välttämättä ihan sama kuin suomifemakoilla.