Nainen, treffipyyntö marketissa?
Voisitko kuvitella tapaavasi miehen, joka pytää kahville marketissa?
Riittäisikö että mises vaan tulee lähelle ja sanoo että "Anteeksi mutta kiinnitin sinuun huomioni, olet varsin viehättävät, joten voitaisiinko mennä joskus vaikka kahville tai jotain?"
Mikä olisi reaktiosi?
Mies41v
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:40"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:29"]
Riittäisikö että mises vaan tulee lähelle ja sanoo että "Anteeksi mutta kiinnitin sinuun huomioni, olet varsin viehättävät, joten voitaisiinko mennä joskus vaikka kahville tai jotain?"
[/quote]
Aivan älytön repliikki, ei uppoaisi. "Varsin" viehättävä? Opettele ensin puhumaan luontevasti.
[/quote]
on kieltämättä, kuin asperger-holopainen :D tää taitaa tosiaan olla Mies29v:n aloitus, eihän kukaan muu kirjoita tollaisia nimimerkkejäkään.
Onneksi kaikki naiset eivät ole tyrmänneet ehdotusta. - Tuli vaan mieleen, että misää tällainen melksein absolutista ja baareissa melko huonosti viihtyvä, töissäkäyvä sinkkumies voi edes tavata, saati pyytää ulos/ kahville naista? - Jos ja kun nettitreffipalvelimella on tarjonta 1 nainen 15 miestä kohdn ja omalta paikkakunnalta 78€ sellaisia, jotka olivat siellä "jo" vuosi sitten... ja suurin osa uudemmista profiileissa olevista naisita on vähintään sadan kilometrin päässä, vakuuttele siinä sitten, että autottomana ja ihan kohtuullisesti toimeentulevana olisin kiinnostunut....
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:48"]
[/quote]
Newsflash: miehiä kiinnostaa naisessa yksi asia ja se on ulkonäkö. Jos luulet olevasi jotenkin kiinnostavaa seuraa tai jotain, sen lisäksi että sinulla on nätti naama, hyvänmuotoinen perse ja suurehkot rinnat ollen muuten hoikka, mitä kaikkea epäilen suomitanttojen kohdalla, niin erehdyt. Miestä kiinnostaa ulkonäkö ja mitä enemmän nainen pitää turpansa kiinni niin sitä parempi.
Mutta suomitanttoja on turha yrittää houkutella treffeille, sen olen huomannut. Mieluummin haen naisen aasiasta.
[/quote]
Ihan yhtä lailla suomitanttoja kiinnostaa miehessä ulkonäkö, siksi ne lähtevätkin ennemmin ISIS-vaimoksi Syyriaan jakamaan pohjoismaista tasa-arvon ilosanomaa kuin pariutuvat "rumien, juoppojen" suomalaisten miesten kanssa. Pettymys voi olla melkoinen kun ei se tasa-arvokäsitys olekaan välttämättä ihan sama kuin suomifemakoilla.
[/quote]
Tyypillisin suomalaisnaisen avioliitto ulkomaalaisen miehen kanssa, on joko ruotsalaisen, saksalaisen, tai brittiläisen miehen kanssa.
Tyypillisin suomalaismiehen avioliitto ulkomaalaisen naisen kanssa, on joko virolaisen, venäläisen, tai thaimaalaisen kanssa.
lähde: Tilastokeskus, perheet 2013
"Varsin viehättävä"...kummallinen vanhahtava ilmaus. Ei kai nelikymppisetkään puhu noin? Joku viisi-kuusikymppinen ehkä ja sellaisen en tod haluaisi itseäni lähestyvän :D
N32
Onko aloittaja Juha-Pekka "Naula" Tolvanen, joka tunnetaan myös Napakymppi-nörttinä?
Minä lähtisin mielellään, jos pyytäjä sattuisi olemaan mun lähi-Salessa välillä pyörivä komistus, jota ei voi olla huomaamatta kaupassa käydessä! Meinaa jalat lähteä alta, jos satutaan olemaan samaan aikaan ostoksilla. Sen verran on sattunut hyllyjen väliin ja kassalle samaan aikaan, että ainakin terveellisesti tyyppi syö :D
Tämä siis Kuopiossa :D
Musta tuollainen vieraan ihmisen ulkonäön arviointi on epämiellyttävää. Unohda se. Jos joku tyyppi tulisi muuten juttelemaan ja olisi kiva, voisin lähteä. "Näytät siltä sun tältä" - turn off!
Ja sinne kahville pitäisi mennä heti.
Joo, ihan huippurepliikit. Näytät viehättävältä ELI lähtisitkö kahveille mun kanssa. Sua ei paljon kiinnosta kysellä, onko nainen edes vapaa, tai oletko itse sen mielestä viehättävä :D
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 21:13"]
tai oletko itse sen mielestä viehättävä :D
[/quote]
Eihän nyt kukaan normaalilla itsetunnolla varustettu lähde tuollaista kyselemään.
Kerran kaupan lihatiskillä keski-ikäinen mies: " Anteeksi, kun niin pitkään katsoin. Olen vain niin syvästi estetiikan ystävä. " siitä tuli hyvä mieli
Mä en ymmärrä miksi naisen kuuluisi loukkaantua siitä, jos mies kysyy treffeille koska pitää tätä ulkonäöltään viehättävänä. Ei kai sitä nyt muuten treffeille kysytä, ellei nimenomaan haluta tutustua??? T. Nainen
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 21:22"]
Mä en ymmärrä miksi naisen kuuluisi loukkaantua siitä, jos mies kysyy treffeille koska pitää tätä ulkonäöltään viehättävänä. Ei kai sitä nyt muuten treffeille kysytä, ellei nimenomaan haluta tutustua??? T. Nainen
[/quote]
On se nyt kohteliasta ja tervejärkistä kysyä ennen treffeille pyytämistä että onko nainen vapaa ja KIINNOSTAISIKO häntä lähteä treffeille. Aika moni nelikymppinen nörttimies lähestyy kaksikymmentä vuotta itseään nuorempia 'varsin viehättäviä' naisia ja ovat sitten aidosti yllättyneitä, kun naista ei kiinnostakaan.
Olisin häkeltynyt, mutta jos kysyjä vaikuttaisi mukavalta, lähtisin oitis matkaan. Ei ole koskaan tapahtunut minulle.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 21:25"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 21:22"]
[/quote]
On se nyt kohteliasta ja tervejärkistä kysyä ennen treffeille pyytämistä että onko nainen vapaa ja KIINNOSTAISIKO häntä lähteä treffeille. Aika moni nelikymppinen nörttimies lähestyy kaksikymmentä vuotta itseään nuorempia 'varsin viehättäviä' naisia ja ovat sitten aidosti yllättyneitä, kun naista ei kiinnostakaan.
[/quote]
No eikö sen oleteta sisältyvän siihen vastaukseen? Pitääkö minun kysyä kaverilta, että onko hänellä ajokorttia ennen kuin kysyn, tarjoaako hän kyydin?
En lähtisi, koska mulla on vainoamiskokemus. Olin 19-vuotiaana CM:n kassalla töissä, kun mua alkoi stalkkaamaan mielenterveysongelmainen mies. Hän jätti mulle lahjojakin, joiden toivoi auttavan houkuttelemaan treffeille.
Hänen repliikkinsä olivat hyytävän paljon samanlaiset kuin toi, mitä ap kirjoitti. Mies oli kiinnostunut minusta vain koska olin nätti. Hän ei tiennyt musta mitään.
Olisi ollut kohteliasta kysyä että olenko vapaa ja toisekseen kertoa edes jotain itsestään ja vasta sitten kysyä, että kiinnostaisiko mua lähteä hänen kanssaan treffeille, sen sijaan että asia esitetään noin että koska olet viehättävä, niin lähtisitkö kahville. Tossa lähestymistavassa on jotain epämiellyttävän omistushaluista jo heti alkuunsa, tulee tunne, että miestä kiinnostaa vain oma himonsa, eikä naisen tunteet.