Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi mennä uimahalliin, koska pitää mennä alasti suihkuun

Vierailija
15.02.2015 |

ja muut näkevät ja arvostelevat mielessään

Mitä ajatuksia herättää? 

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää myös muistaa, että osa uimahallikävijöistä voi olla seksuaalisesti eri tavalla suuntautuneita kuin keskivertouimarit. Heille voi olla epämukavaa olla alasti samaa sukupuolta olevien kanssa.

Vierailija
62/67 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:53"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:43"] "miten uskallat poistua kotoakaan kun joku voi arvostella sua......." T. Kaveri :DD alkaa hänen analysoinnit jo mennä yli, en voi kuulema pitää alastomuutta sisältävää taidetta taiteena koska pidän suomalaisten yltiöalastomuuskulttuuria ihmeellisenä. [/quote]   Laittaisit nyt edes niin kuten olen sanonut, etkä muuntaisi totuutta. :) Eli hän siis sanoi, että vain suomalaiset pitävät alastomuutta normaalina, toisin sanoen rivien välistä luettuna hänen mukaansa alastomuus on epänormaalia. Ihmettelin kuitenkin, kuinka erään ulkomaalaisen artistin pillukuvat ovat hänen mielestään suurta taidetta, mutta itse ei voi mennä alasti uimahallin suihkuun, sillä se on epänormaalia. Ihan kuin muiden maiden uimahalleissa ei mentäisi alasti suihkuun, suomalaisten outous vain.  [/quote] Itsehän tässä vääristelet, en ole väittänyt että vain suomalaiset pitävät alastomuutta normaalina? Tässä laittavani viesti "Miks Suomessa ollaan silleen että on outoa jos ei tykkää hillua alasti koko kansan edessä" Enkä ole sanonut etten mene suihkuun muiden edessä koska se on epänormaalia? En mene suihkuun muiden edessä koska en tykkää olla alastomana muiden edessä :D

[/quote]

Niin ja tämä: ''Mitä oikein yrität todistaa tuolla? Että suomalaisten kesken alastomuutta pidetään normaalina? Ohhoh, en tiennytkään''

Sanomisistasi saa kuvan, että alastomuus on vain suomalaisten kummajaisuutta. Miksi muuten hoet jatkuvasti ''Suomi'' ja ''suomalaiset''?

Ja et tykkää olla muiden edessä alasti, koska he kuulemma arvostelevat sinua mielessään. Olen yrittänyt selventää sinulle kuinka naurettavaa on antaa tuollaisen estää uimahalliin menemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että teinit tappelemassa av:lla.

Vierailija
64/67 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:53"]

Pitää myös muistaa, että osa uimahallikävijöistä voi olla seksuaalisesti eri tavalla suuntautuneita kuin keskivertouimarit. Heille voi olla epämukavaa olla alasti samaa sukupuolta olevien kanssa.

[/quote]

Luulisi että ovat mielissään.

Vierailija
65/67 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni naurettavaksi hänen puoleltaan, keskustelu loppuu meidän osaltamme kyllä tähän.

Sanoin, että olisi tervettä olla vartalonsa kanssa sen verran sinut, että pystyy käymään alasti suihkussa ennen uimaan menoa piittaamatta siitä, että joku saattaa ajatella jotakin. 

Hän sanoi, että olisi normaalia olla terve, miksi olen siis masentunut. Ala-arvoiseksi meni. ap

Vierailija
66/67 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 21:41"]

Nyt meni naurettavaksi hänen puoleltaan, keskustelu loppuu meidän osaltamme kyllä tähän.

Sanoin, että olisi tervettä olla vartalonsa kanssa sen verran sinut, että pystyy käymään alasti suihkussa ennen uimaan menoa piittaamatta siitä, että joku saattaa ajatella jotakin. 

Hän sanoi, että olisi normaalia olla terve, miksi olen siis masentunut. Ala-arvoiseksi meni. ap

[/quote]

Ikävä kommentti, olen pahoillani puolestasi. Alastomuus-asia taitaa olla hänelle raskas, yritä ymmärtää.

Vierailija
67/67 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ihmettelen kuinka elämässä muuten pärjää, jos tuollainenkin asia tuottaa hankaluuksia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan