Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi mennä uimahalliin, koska pitää mennä alasti suihkuun

Vierailija
15.02.2015 |

ja muut näkevät ja arvostelevat mielessään

Mitä ajatuksia herättää? 

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään, en käy myöskän yleisessä saunassa. Ja olen jo kolmikymppinen. Minusta ihan normaalia, toiset ihmiset ei vaan halua esitellä itseään alasti kaikille. Jossain USA:ssa tämä lienee tosi tavallista.

Vierailija
42/67 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lapsellista, mutta kuuluu joillakin yläasteikään koulu-uintien ujostelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:07"]

En minäkään, en käy myöskän yleisessä saunassa. Ja olen jo kolmikymppinen. Minusta ihan normaalia, toiset ihmiset ei vaan halua esitellä itseään alasti kaikille. Jossain USA:ssa tämä lienee tosi tavallista.

[/quote]

Varmaan näin, jenkit eivät käy uimahalleissa tms ei edes uimaclubeilla. Vaatteet päällä!

Vierailija
44/67 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen yleensä esittelemään lihaksiani ja isoa lerssiäni, saunaan mennessä jos kukaan ei tuijota kysyn, tarvitseeko löylyvettä tuoda ja samalla pyöräytän parit helikopterit.
Altaalla yleensä kävelen altaan sivua hitaasti lastenaltaan kautta että kaikki vesijuoksijat ja mammat lasten kanssa näkevät pullottavat speedot.
T.mies

Vierailija
45/67 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:19"]

Minä menen yleensä esittelemään lihaksiani ja isoa lerssiäni, saunaan mennessä jos kukaan ei tuijota kysyn, tarvitseeko löylyvettä tuoda ja samalla pyöräytän parit helikopterit. Altaalla yleensä kävelen altaan sivua hitaasti lastenaltaan kautta että kaikki vesijuoksijat ja mammat lasten kanssa näkevät pullottavat speedot. T.mies

[/quote]

Siinä on asennetta! ;)

Vierailija
46/67 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään halua mennä uimahalliin esittelemään polvissa roikkuvaa mahanahkaani. En halua olla mikään friikkisirkus.

Vierailija
47/67 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite käyn mielelläni kun varsinkin naissiivoojat erehtyy tuijottaa penistäni. Välil ne on viel aika nuoria ja ihan ok näkösiä

Vierailija
48/67 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi mennä uimahalliin, koska siellä on alastomia suihkuttelijoita. En halua nähdä makkaroita ja puskia. 

Vierailija
49/67 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:04"]

On normaalia tuntea epämukavuutta tuossa tilanteessa, mutta jos ei pysty menemään esimerkiksi uimaan tai saunomaan alastomuuden takia, menee jo yli. Pelkojen ei pidä rajoittaa elämää. Hyväksy kehosi sellaisenaan.

[/quote]

Siis sinun mielestäsi menee yli. Minkä yli? Sinun käsityskykysi vai? Ei ihmisen ole mikään pakko käydä uimahallissa. Minä ainakin hyväksyn kehoni sellaisena kuin se on, mutta en halua esitella sitä muille, koska se on intiimi asia.

Vierailija
50/67 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:38"]

On normaalia tuntea epämukavuutta tuossa tilanteessa, mutta jos ei pysty menemään esimerkiksi uimaan tai saunomaan alastomuuden takia, menee jo yli. Pelkojen ei pidä rajoittaa elämää. Hyväksy kehosi sellaisenaan.

[/quote]

Siis sinun mielestäsi menee yli. Minkä yli? Sinun käsityskykysi vai? Ei ihmisen ole mikään pakko käydä uimahallissa. Minä ainakin hyväksyn kehoni sellaisena kuin se on, mutta en halua esitella sitä muille, koska se on intiimi asia.

[/quote]

Tuo ''intiimiys'' on vain tekosyy sille, että et ole sinut vartalosi kanssa.

Vierailija
51/67 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:01"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 19:51"]

Joukkuelajia pelaavana voin sanoa, että tuo on ihan normaalia jollei ole tottunut olemaan alasti muiden edessä. Siihen kuitenkin tottuu nopeasti ja kohta unohdat olevasi alasti. Pääset samalla katsomaan myös muiden vartaloita ja huomaat etteivät nekään täydellisiä ole.

[/quote]Tämä on totta. Kun muutaman kerran uimahallissa käy ja muiden muassa siellä toimii niin kuin pitää, ei kohta jaksa enää välittää siitä minkä näköinen itse on ja mitä muut olevinaan itsestä ajattelevat. Sitä paitsi vaikka alussa uimahallissa käydessäni piiloittelin kroppani löysää ruttuista vatsanahkaa, niin nyt olen nähnyt lukuisia muita jopa ikävämmän näköisiä vartaloita ympärilläni ja huomaan, että en jaksa kiinnittää niihin enää mitään huomiota.

[/quote]

Kivat kuitenkin, että osaat arvostella niitä muita ikävämmän näköisiä vartaloita... juuri sinunlaistesi takia en sinne halua.

Vierailija
52/67 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:39"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Olen hyvinkin sinut, mutta vartaloni intiimit kohdat kuuluvat vain minulle ja miehelleni, ei kenellekään muulle.

Vierailija
53/67 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"miten uskallat poistua kotoakaan kun joku voi arvostella sua......."

T. Kaveri :DD alkaa hänen analysoinnit jo mennä yli, en voi kuulema pitää alastomuutta sisältävää taidetta taiteena koska pidän suomalaisten yltiöalastomuuskulttuuria ihmeellisenä.

Vierailija
54/67 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua päätyä palstalle otsikon "uimahallissa tänään nähtyä" alle... Onhan sinne kiva mennä jos on normaali vartalo tai vain hieman keskimääräistä rumempi vartalo, mutta jos kropassa on vammoja tai asioita, joita ihmiset tuijottavat ja lapset kummastelevat, ei tunnu mukavalta joutua pitkien katseiden kohteeksi joka kerta.

Vierailija
55/67 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Intiimiyden vuoksi haluan pitää vaatteita kesähelteelläkin intiimien alueiden päällä, vaikka olisin hiekkarannalla. Se ei tarkoita, etten olisi sinut vartaloni kanssa.

Vierailija
56/67 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 19:56"]

Äiti sanoi joskus, että herätät enemmän huomiota jos yrität peitellä itseäsi esim. vaatteita vaihtaessa. Jos normaalisti vaan olet, ei sua niin huomata. Enkä ainakaan itse tuijota alastomia ihmisiä vaan pidän katseen silmien tasolla, varsinkin jos juttelen jonkun kanssa.

[/quote]

Pitänee paikkansa. Ääripäät pistävät silmään, sellaiset, jotka arastellen ja vaikean näköisesti touhuavat ja sitten se pahempi ääripää, esim. salilla-akat, jotka tunkevat pillunsa melkein naamaan kiinni kun olet istumassa penkillä. Pahimmassa tapauksessa pyllistävät ja rasvaavat lettunsa ja sen ympäristön.

Vierailija
57/67 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:43"]

"miten uskallat poistua kotoakaan kun joku voi arvostella sua......." T. Kaveri :DD alkaa hänen analysoinnit jo mennä yli, en voi kuulema pitää alastomuutta sisältävää taidetta taiteena koska pidän suomalaisten yltiöalastomuuskulttuuria ihmeellisenä.

[/quote]

Laittaisit nyt edes niin kuten olen sanonut, etkä muuntaisi totuutta. :) Eli hän siis sanoi, että vain suomalaiset pitävät alastomuutta normaalina, toisin sanoen rivien välistä luettuna hänen mukaansa alastomuus on epänormaalia.

Ihmettelin kuitenkin, kuinka erään ulkomaalaisen artistin pillukuvat ovat hänen mielestään suurta taidetta, mutta itse ei voi mennä alasti uimahallin suihkuun, sillä se on epänormaalia. Ihan kuin muiden maiden uimahalleissa ei mentäisi alasti suihkuun, suomalaisten outous vain. 

Vierailija
58/67 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sinun argumenttiasi käyttäen joku voisi kummastella, miksi et mene alastonkuviin. Etkö ole sinut vartalosi kanssa?

Jokainen asettaa intiimiyden rajat siihen mihin itse haluaa. Se on itsemääräämisoikeutta, eikä sen rajan yli tule kenenkään muun kävellä.

Vierailija
59/67 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin pelottaa mennä uimahallin suihkuun. Psinan 130 kg ja tissit ja muukin roikkuvat (joo, laihdutan koko ajan). :( Kyllä se satuttaa, kun teinitytöt vilkuilevat. :(

Vierailija
60/67 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:43"]

"miten uskallat poistua kotoakaan kun joku voi arvostella sua......." T. Kaveri :DD alkaa hänen analysoinnit jo mennä yli, en voi kuulema pitää alastomuutta sisältävää taidetta taiteena koska pidän suomalaisten yltiöalastomuuskulttuuria ihmeellisenä.

[/quote]

Laittaisit nyt edes niin kuten olen sanonut, etkä muuntaisi totuutta. :) Eli hän siis sanoi, että vain suomalaiset pitävät alastomuutta normaalina, toisin sanoen rivien välistä luettuna hänen mukaansa alastomuus on epänormaalia.

Ihmettelin kuitenkin, kuinka erään ulkomaalaisen artistin pillukuvat ovat hänen mielestään suurta taidetta, mutta itse ei voi mennä alasti uimahallin suihkuun, sillä se on epänormaalia. Ihan kuin muiden maiden uimahalleissa ei mentäisi alasti suihkuun, suomalaisten outous vain. 
[/quote]

Itsehän tässä vääristelet, en ole väittänyt että vain suomalaiset pitävät alastomuutta normaalina? Tässä laittavani viesti

"Miks Suomessa ollaan silleen että on outoa jos ei tykkää hillua alasti koko kansan edessä"

Enkä ole sanonut etten mene suihkuun muiden edessä koska se on epänormaalia? En mene suihkuun muiden edessä koska en tykkää olla alastomana muiden edessä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän