Allerginen tuulivoimalalle?
Hei,
Kotini viereen on rakennettu tuulivoimala. Olen alkanut saada kummallisia oireita kuten päänsärkyä, lihaskipuja ja ihon punotusta. Epäilen, että tuulivoimala säteilee energiaa ja näin aiheuttaa minulle oireita. Vertaisin tilannetta ydinvoimalan säteilyyn, mutta toki tässä on kysymys paljon heikommasta energiasta. Asialla voi olla tekemistä myös sähköallergian kanssa.
Kommentit (216)
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:23"]Hei,
Kotini viereen on rakennettu tuulivoimala. Olen alkanut saada kummallisia oireita kuten päänsärkyä, lihaskipuja ja ihon punotusta. Epäilen, että tuulivoimala säteilee energiaa ja näin aiheuttaa minulle oireita. Vertaisin tilannetta ydinvoimalan säteilyyn, mutta toki tässä on kysymys paljon heikommasta energiasta. Asialla voi olla tekemistä myös sähköallergian kanssa.
[/quote]
Justiinsa. Kumma kun hiilivoimaloiden lähellä ei tule mitään oireita.
Nyt kiusaaminen heti poikki! Aihe on todellinen, mutta siitä halutaan olla hiljaa! Tuulivoiman pitäisi pelastaa, mutta sen säteilyä ei tunneta tarkasti.
Onko kotisi lähellä olevassa tuulimyllyssä tapahtunut tuulivoimalaonnettomuus (usein niiden yhteydessä säteilyä pääsee ympäristöön paljon) vai onko mitään erikoista tapahtunut? Mistä paikoista ihosi punoittaa?
"Tuulivoimaloiden terveysvaikutuksesta kansainvälisiä tutkimuksia – Suomeen kaavaillut ääniohjearvot varmistavat, että lähiasukkaiden terveys ei vaarannu"
Älkää heti kiusatko!!! MINULLE TULEE OIREITA! NYTKIN HUIMAA!
Tässä taas kusetetaan kansalaisia!!! Aiheita pitäisi tutkia! Ydinvoiman piti olla täysin turvallista...
Käy lääkärissä. Onko sinulla lääkityksiä tai muita sairauksia?
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:28"]
Onko kotisi lähellä olevassa tuulimyllyssä tapahtunut tuulivoimalaonnettomuus (usein niiden yhteydessä säteilyä pääsee ympäristöön paljon) vai onko mitään erikoista tapahtunut? Mistä paikoista ihosi punoittaa?
[/quote]
Nää tuulivoimalaonnettomuuden on kyllä pelottavia kun niistä ei edes pidetä meteliä vaikka haitat ovat samaa luokkaa kuin ydinvoimalaonnettomuudessa! Niitä ei edes valvota kunnolla! Tuuli pääse karkaamaan maastoon aivan liian usein. :(
Ei ole. Olin täysin terve ennen kuin tuulivoimala rakennettiin naapuriin. Kaikki alkoi siitä. Se hyrrää ja samalla sitä matalaa energiaa jotenkin purkautuu. Voin kuulostaa mielisaaraalta, mutta uskon tähän.
Millaisia oireita sinulla on? Minäkin saan sähköstä allergiaa.
Tämä just taas tätä tavallisen kansan huijaamista. Rahvas maksaa terveydellä herrojen elämän. SAIRASTA!
Sun mielikuvitus aiheuttaa ne oireet. Muuta muualle.
Tuulivoimalan läheisyydessä ongelmia aiheuttaa lähinnä ääni ja välkkyvä valo, jos voimala sattuu olemaan auringon puolella.
Haen täältä netistä tukea ja sitten vain vituillaan. PUNAINEN IHO EI OLE MIELIKUVISTUSTA!
ääni ja valo sekä matala purkautuva energia. Epäilen, että kun tuuli purkautuu sähköksi niin kaikkea energiaa ei saada talteen. Se aiheuttaa sen reaktion sinun ihossa.
Yritä tässä näiden kanssa yhteiskuntaa rakennella, saatana.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:43"]
Yritä tässä näiden kanssa yhteiskuntaa rakennella, saatana.
[/quote]
MITÄ? Ai kansa maksaa ja herrat nauttii?
Kyllä näin on. Kohta luusi säteilevät vihreää valoa yön pimeydessä. Saatat myös kuulla kuinka hampiaden paikat muuttuvat radiovastaanottimiksi ja toistavat venäisiä musiikkikanavia.