Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Allerginen tuulivoimalalle?

Vierailija
15.02.2015 |

Hei,

Kotini viereen on rakennettu tuulivoimala. Olen alkanut saada kummallisia oireita kuten päänsärkyä, lihaskipuja ja ihon punotusta. Epäilen, että tuulivoimala säteilee energiaa ja näin aiheuttaa minulle oireita. Vertaisin tilannetta ydinvoimalan säteilyyn, mutta toki tässä on kysymys paljon heikommasta energiasta. Asialla voi olla tekemistä myös sähköallergian kanssa.

Kommentit (216)

Vierailija
21/216 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken avain on sanat "uskon tähän". Kuvittelet oireesi.

Vierailija
22/216 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:41"]ääni ja valo sekä matala purkautuva energia. Epäilen, että kun tuuli purkautuu sähköksi niin kaikkea energiaa ei saada talteen. Se aiheuttaa sen reaktion sinun ihossa.
[/quote]

Niin mitä että...ihan normaali generaattori siellä on!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/216 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu homma. Kesämökin vieressä voimaloita ja varsin keväisin nenä menee tukkoon. Epäilen, että siitepöly kulkeutuu pidemmälle kun tuulivoimahämmentää ilmaa. Allergiat pahentuneet voimalan rakentamisen jälkeen. Kaupungissa en kärsi niistä.

Vierailija
24/216 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:46"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:41"]ääni ja valo sekä matala purkautuva energia. Epäilen, että kun tuuli purkautuu sähköksi niin kaikkea energiaa ei saada talteen. Se aiheuttaa sen reaktion sinun ihossa. [/quote] Niin mitä että...ihan normaali generaattori siellä on!!

[/quote]

Niin siitä purkautuu matalaa energiaa... Clear?

Vierailija
25/216 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:31"]

Tässä taas kusetetaan kansalaisia!!! Aiheita pitäisi tutkia! Ydinvoiman piti olla täysin turvallista...

[/quote]

Kai tiedät, että hiilivoimaloiden ydinpäästöt ylittävät moninkertaisesti kaikkien ydinvoiloiden säteilyvuodot.

Osa hiilen isotoopeista kun nääs ovat radioaktiivisia. Oikeastaan kaikki. Kaikki aine muuttuu lopuksi raudaksi. Se on stabilein

Vierailija
26/216 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:44"]

Kaiken avain on sanat "uskon tähän". Kuvittelet oireesi.

[/quote]

Miten oireet voi kuviteella. Ihoni on nyt punainen!!!

Mukava yrittää saada apua ja leimataan heti hulluksi!!!!!

SUOMALAISET EIVÄT OSAA KESKUSTELLA.

Vierailija
27/216 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se on? Matala energia siis

Vierailija
28/216 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulivomala synnyttää infraääniä, joka taas aiheuttaa ihmisille juuri noita aloittajan kuvaamia oireita. Tai tuosta ihon punotuksesta en ole ihan varma.

Vierailija
29/216 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan samalaista kuin säteily. Sitä ei vain tunneta vielä hyvin. Tuulivoimalat ovat uusi teknologia ja niiden riskit epäselviä.

Vierailija
30/216 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu homma. Kesämökin vieressä voimaloita ja varsin keväisin nenä menee tukkoon. Epäilen, että siitepöly kulkeutuu pidemmälle kun tuulivoimahämmentää ilmaa. Allergiat pahentuneet voimalan rakentamisen jälkeen. Kaupungissa en kärsi niistä.

[/quote]

Niin, sillähän ei ole vaikutusta että kaupungissa kasvillisuutta on vähemmän...

Vierailija
31/216 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:23"]Kotini viereen on rakennettu tuulivoimala. Olen alkanut saada kummallisia oireita kuten päänsärkyä, lihaskipuja ja ihon punotusta. Epäilen, että tuulivoimala säteilee energiaa ja näin aiheuttaa minulle oireita. Vertaisin tilannetta ydinvoimalan säteilyyn, mutta toki tässä on kysymys paljon heikommasta energiasta. Asialla voi olla tekemistä myös sähköallergian kanssa.[/quote]Huojentavaa kuulla, että jollakulla muulla on samoja oireita kuin minulla. Asun Pohjois-Pohjanmaalla mieheni, anoppini ja neljän kissani kanssa. Kaikki alkoi vuonna 2009, kun kotimme lähelle rakennettiin tuulivoimapuisto. Ensimmäinen vuosi meni ihan normaalisti, mutta sen jälkeen alkoi tulla oireita sekä minulle että miehelleni. Aloin lievittää oireita buranalla ja kortisonilla, mieheni viinalla. :( 

Suurin ongelma on, että tuulivoimaloita on alettu rakentaa selvittämättä sitä, mitä tuulivoimajätteelle tehdään. Ei sitä noin vaan voi jättää meidän ja tulevien sukupolvien riesaksi.

Ajattelin perustaa Suomen Tuulivoimayliherkät ry:tä varten. Tervetuloa sinulle ja muille kohtalotovereille mukaan toimintaan.

Vierailija
32/216 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:50"]

Tuulivomala synnyttää infraääniä, joka taas aiheuttaa ihmisille juuri noita aloittajan kuvaamia oireita. Tai tuosta ihon punotuksesta en ole ihan varma.

[/quote]

Olisiko tästä lisätietoa? Syytä olisi saada tietoa. Voiko infraääniä hoitaa lääkkeellä? Ydinvoimaa vastaankin voi syödä joditabletteja.

Vierailija
33/216 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://media.kainuunsanomat.fi/wp-content/uploads/sites/16/2015/02/14461239-730x468.jpg

Tossa kuva Kalevi Nikulasta. Tuulivoimavastustajien veturista. Asiallisen näköinen kaveri.

Vierailija
34/216 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:51"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:23"]Kotini viereen on rakennettu tuulivoimala. Olen alkanut saada kummallisia oireita kuten päänsärkyä, lihaskipuja ja ihon punotusta. Epäilen, että tuulivoimala säteilee energiaa ja näin aiheuttaa minulle oireita. Vertaisin tilannetta ydinvoimalan säteilyyn, mutta toki tässä on kysymys paljon heikommasta energiasta. Asialla voi olla tekemistä myös sähköallergian kanssa.[/quote]Huojentavaa kuulla, että jollakulla muulla on samoja oireita kuin minulla. Asun Pohjois-Pohjanmaalla mieheni, anoppini ja neljän kissani kanssa. Kaikki alkoi vuonna 2009, kun kotimme lähelle rakennettiin tuulivoimapuisto. Ensimmäinen vuosi meni ihan normaalisti, mutta sen jälkeen alkoi tulla oireita sekä minulle että miehelleni. Aloin lievittää oireita buranalla ja kortisonilla, mieheni viinalla. :( 

Suurin ongelma on, että tuulivoimaloita on alettu rakentaa selvittämättä sitä, mitä tuulivoimajätteelle tehdään. Ei sitä noin vaan voi jättää meidän ja tulevien sukupolvien riesaksi.

Ajattelin perustaa Suomen Tuulivoimayliherkät ry:tä varten. Tervetuloa sinulle ja muille kohtalotovereille mukaan toimintaan.

[/quote]

AIVAN LOISTAVAA!! TULEN HETI MUKAAN TOIMINTAAN!

Vierailija
35/216 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:52"]http://media.kainuunsanomat.fi/wp-content/uploads/sites/16/2015/02/14461239-730x468.jpg

Tossa kuva Kalevi Nikulasta. Tuulivoimavastustajien veturista. Asiallisen näköinen kaveri.
[/quote]

Pahimman luokan hörhö :"D

Vierailija
36/216 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mies on Nikula? Onko hänellä myös allergiaa?

Vierailija
37/216 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuulivoima säteile. Todennäköisesti voimalasta lähtevä perusääni aiheuttaa ärsytystä ja allergiaa.

Vierailija
38/216 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Niin, sillähän ei ole vaikutusta että kaupungissa kasvillisuutta on vähemmän...

[/quote]Asun Helsingissä Keskuspuiston vieressä. Eiköhän se johdu siitä, että kaupungissa on tuulivoimaloita vähemmän! Vai kuinka monta tuulimyllyä olet nähnyt keskuspuistossa? Minä en ole nähnyt yhtään, sitäkin enemmän koirankusettajia ja itsensäpaljastajia. 

Vierailija
39/216 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:53"]

[/quote]

AIVAN LOISTAVAA!! TULEN HETI MUKAAN TOIMINTAAN!

[/quote]

Mitä on tuulivoimajäte? Onko sekin vaarallista? En ole kuullut koskaan sellaisesta.

Vierailija
40/216 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:57"]

Ei tuulivoima säteile. Todennäköisesti voimalasta lähtevä perusääni aiheuttaa ärsytystä ja allergiaa.

[/quote]

Säteily=matala energia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi