Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiesus tuota deittipalstojen miestarjontaa :/

Vierailija
15.02.2015 |

Toivo "löytää" elämäni mies sieltä on ainakin menetetty.

Kommentit (107)

Vierailija
21/107 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 14:46"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 14:40"]

Miksi valitat vain miehistä?

Totuus on, ettei siellä sen häävimpiä naisiakaan ole. 

Normaalit ihmiset löytävät edelleen seuraa reaalimaailmasta. Näin se vaan on. 

[/quote]

Jostain syystä jokainen nainen kuvittelee olevansa "the shit". 

Ensinnäkin jo se, että naisen pitää netistä etsiä miestä kertoo aika paljon. Normaalit naiset saavat aivan tuhottomasti lähestymisyrityksiä livenäkin. Eli pikkuisen ironista haukkua niitä miehiä siellä kun itse on monin verroin surkeampi tapaus. 

[/quote]Ha, ha. Owned.

-Mies 29v-

Vierailija
22/107 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ap:n kanssa samaa mieltä. En ymmärrä näitä Eliittikumppanin 195 senttisiä toimitusjohtajia joilla kaikki aika menee työhön ja lapsiin. Mitä hittoa ne etsivät sieltä, kun ei aikaa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/107 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 16:50"]

No minäpä kerron liikkuvani satunnaisesti (en ole ylipainoinen, mutta en kategorisoi itseäni "käyn salilla, syön proteiinilisää"-luokkaan), ammattini olen kertonut rehellisesti, kerron harrastavani myös nörttiharrastuksia, ja kun kutsun syömään, niin kerron kyllä rehellisesti tarjoavani. Pidän itsestäni, enkä ole antanut jatkuvien hylkäysten antaa vaikuttaa uudelleen yrittämiseen.

Arvaapa vain silti, onko treffisaldo nolla vai enemmän kuin nolla puolen vuoden ajalta.

M28

[/quote]

Olisit minun unelmamieheni ja vaikka sinulla olisi lievä ylipaino niin ei se haittaisi vaikka olen 52 kiloa ja 164 senttimetriä.

Vierailija
24/107 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:24"]

Ryhtykää naiset harrastamaan sijoittamista! Käyn epämuodollisissa sijoittajatapaamisissa ja siellä on todella paljon varteenotettavia poikamiehiä. Ihan joudun ihmettelemään, ettei heille ole ollut ottajia. En osaa sanoa ovatko kuinka nirsoja, mutta epäilen että tuhlailevaa naista eivät itselleen haluaisi :-) Usein olen tapaamisissa ainoa nainen ja harmittaa näiden poikamiesten puolesta, etteivät naiset ole haistaneet tätä markkinarakoa.

[/quote]

Niin missä rahaa, sielä parhaat miehet, totta.

Vierailija
25/107 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi miespuolinen kaveri, joka on tehnyt profiilin deittipalstalle. Kyseessä on mukava, ihan fiksu ja hyvännäköinen mies, mutta ei sitä kyllä sieltä deittipalstalta arvaisi. Teksti hänellä on ihan hyvä, mutta kuvat mukahauskoja potretteja, jotka eivät todellakaan näytä hänen parhaita puoliaan. En todellakaan ihmettele miksi hän ei ole löytänyt sieltä seuraa....

Vielä 2010-luvullakin jotkut ovat ihan uunoja netissä (ei tajuta, että se vaikutelma minkä siellä antavat, on se ainoa vaikutelma), vaikka ovat oikeasti ihan kivoja, fiksuja ihmisiä.

Vierailija
26/107 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhtykää naiset harrastamaan sijoittamista! Käyn epämuodollisissa sijoittajatapaamisissa ja siellä on todella paljon varteenotettavia poikamiehiä. Ihan joudun ihmettelemään, ettei heille ole ollut ottajia. En osaa sanoa ovatko kuinka nirsoja, mutta epäilen että tuhlailevaa naista eivät itselleen haluaisi :-) Usein olen tapaamisissa ainoa nainen ja harmittaa näiden poikamiesten puolesta, etteivät naiset ole haistaneet tätä markkinarakoa.

[/quote]

Luulisi että noi mainitsemasi upeat sijoittajamiehet käy muuallakin, kuin sijoittajatapaamisissa. Kai heillä on myös opiskelu- tai työpaikka, harrastuksia ja iltaelämää jne.

Mutta ellei heillä ole muuta elämänsisältöä kuin raha ja pörssikurssien seuraaminen netin välityksellä, niin sitten kyllä ymmärrän miksi jäävät poikamiehiksi.

Vierailija
27/107 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:31"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 16:50"]

No minäpä kerron liikkuvani satunnaisesti (en ole ylipainoinen, mutta en kategorisoi itseäni "käyn salilla, syön proteiinilisää"-luokkaan), ammattini olen kertonut rehellisesti, kerron harrastavani myös nörttiharrastuksia, ja kun kutsun syömään, niin kerron kyllä rehellisesti tarjoavani. Pidän itsestäni, enkä ole antanut jatkuvien hylkäysten antaa vaikuttaa uudelleen yrittämiseen.

Arvaapa vain silti, onko treffisaldo nolla vai enemmän kuin nolla puolen vuoden ajalta.

M28

[/quote]

Olisit minun unelmamieheni ja vaikka sinulla olisi lievä ylipaino niin ei se haittaisi vaikka olen 52 kiloa ja 164 senttimetriä.

[/quote]

BMI väittää normaalipainoiseksi. Olin täällä palstalla aiemmin tänä vuonna keräämässä palautetta profiilistani (jotkut ehkä saattaapi muistaa), ja siitä palautteesta jäi käteen päällimmäisenä tylsä ja huono tyylitaju. Tekstiä ja tyyliä on nyt ainakin yritetty korjata. Naamasta en tiedä, mutta kovin hiljaista on Tinderin puolella.

Ehkäpä vielä jossain vaiheessa nappaa. Itse ainakin jaksan siihen uskoa, muuten olisinkin jo luovuttanut aikaa sitten. :)

M28

Vierailija
28/107 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:35"]

[/quote]

Luulisi että noi mainitsemasi upeat sijoittajamiehet käy muuallakin, kuin sijoittajatapaamisissa. Kai heillä on myös opiskelu- tai työpaikka, harrastuksia ja iltaelämää jne.

Mutta ellei heillä ole muuta elämänsisältöä kuin raha ja pörssikurssien seuraaminen netin välityksellä, niin sitten kyllä ymmärrän miksi jäävät poikamiehiksi.

[/quote]

mä yritin kerran seurustella sijoittamista harrastavan miehen kanssa, joka lisäksi oli koukussa nettipokeriin. Oli turhauttava kokemus. Miehen luona kyläillessä 90% ajasta meni siihen, että hän selkä minuun päin istui koneella seuraten joko kursseja, tai pokeripelaajien keskusteluja.

Jos yritettiin katsoa jotain elokuvaa, niin senkin aikana mies räpläsi kännykkäänsä vähintään kymmenen kertaa. Mä sanoin deittailun päättämisen syyksi hänen nettiriippuvuutensa, jolloin mies puolustautui: "Mä vietän netissä alle 10 tuntia päivässä" :D

Vierailija
29/107 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:33"]

Minulla on yksi miespuolinen kaveri, joka on tehnyt profiilin deittipalstalle. Kyseessä on mukava, ihan fiksu ja hyvännäköinen mies, mutta ei sitä kyllä sieltä deittipalstalta arvaisi. Teksti hänellä on ihan hyvä, mutta kuvat mukahauskoja potretteja, jotka eivät todellakaan näytä hänen parhaita puoliaan. En todellakaan ihmettele miksi hän ei ole löytänyt sieltä seuraa....

Vielä 2010-luvullakin jotkut ovat ihan uunoja netissä (ei tajuta, että se vaikutelma minkä siellä antavat, on se ainoa vaikutelma), vaikka ovat oikeasti ihan kivoja, fiksuja ihmisiä.

[/quote]

Varmaan sen takia, että netissä on 10 kertaa enemmän naisia kuin miehiä, niin vain murto-osa miehistä löytää netistä naista.

Vierailija
30/107 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:49"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:33"]

[/quote]

Varmaan sen takia, että netissä on 10 kertaa enemmän naisia kuin miehiä, niin vain murto-osa miehistä löytää netistä naista.

[/quote]

Öö, no eiköhän tuon faktan kaikki tiedä? Tuskinpa asiaa auttaa yhtään, jos profiili on huono, eikä anna oikeaa kuvaa henkilöstä.

Vierailija
31/107 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 16:57"]joskus näkee niin 'vetovoimaisia' naisia ihan arkipäivän tilanteissa, ettei voi muuta kuin tarttua tilaisuuteen ja ryhtyä tunnustelemaan

Taidat siis yliarvioida oman viehättävyytesi. 

[/quote]

Miten lie oman viehättävyytesi kanssa, jos et kaikesta tunnustelusta huolimatta ole onnistunut kumppania saamaan?

Vierailija
32/107 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittipalstojen naiset ovat aina muodottomia 160cm/100kg lähihoitajapalleroita vailla mitään mielenkiinnon kohteita. Siitä huolimatta miehen pitäisi olla lihaksikas, komea ja todella kiinnostava tyyppi joka myös maksaa kaiken vaikka sellaisia ei ole montaa eikä varsinkaan deittipalstoilla. Naisilla on vaikeus hyväksyä oma tasonsa ja oikein loukkaannutaan kun omaa tasoa vastaava mies lähestyy netissä. Katsokaa peiliin ja karsikaa vaatimuksianne niin jo löytyy miehiä, ette te mikään palkinto ole.

Vierailija
33/107 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen vaimoni aikoinaan bongasin netin treffipalvelusta. Oli siinä hetkessä sopivin ja rengastin. Reilu vuosi meni hyvin, tuli tenava ja oli kivaa. Sitten näytti oikean luontonsa pettämällä ja sekoilemalla.
Ei enää ikinä naista netistä mulle, kiitos. Haluan seuraavaksi tutustua ihan oikeasti ilman seurustelua ihmiseen.

Vierailija
34/107 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:00"]

Toisen vaimoni aikoinaan bongasin netin treffipalvelusta. Oli siinä hetkessä sopivin ja rengastin. Reilu vuosi meni hyvin, tuli tenava ja oli kivaa. Sitten näytti oikean luontonsa pettämällä ja sekoilemalla. Ei enää ikinä naista netistä mulle, kiitos. Haluan seuraavaksi tutustua ihan oikeasti ilman seurustelua ihmiseen.

[/quote]

Juu, nettihän se oli syynä että toinen olikin petollinen ;)

Vierailija
35/107 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:59"]

Deittipalstojen naiset ovat aina muodottomia 160cm/100kg lähihoitajapalleroita vailla mitään mielenkiinnon kohteita. Siitä huolimatta miehen pitäisi olla lihaksikas, komea ja todella kiinnostava tyyppi joka myös maksaa kaiken vaikka sellaisia ei ole montaa eikä varsinkaan deittipalstoilla. Naisilla on vaikeus hyväksyä oma tasonsa ja oikein loukkaannutaan kun omaa tasoa vastaava mies lähestyy netissä. Katsokaa peiliin ja karsikaa vaatimuksianne niin jo löytyy miehiä, ette te mikään palkinto ole.

[/quote]

Aika rankkaa sanavalintaa. Jos tietäisittekin minkälaisia naisia niitten kuvattomien profiilien takaa voi löytyä, olisitte kuin lapset karkkikaupassa. Eli äläpäs kaikkia niputa samaan.

Vierailija
36/107 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:59"]

[/quote]

Aika rankkaa sanavalintaa. Jos tietäisittekin minkälaisia naisia niitten kuvattomien profiilien takaa voi löytyä, olisitte kuin lapset karkkikaupassa. Eli äläpäs kaikkia niputa samaan.
[/quote]

Miksi edes vaivautua yrittämään kuvatonta profiilia? Profiili ilman kuvaa ja tekstiä, hyvä jos hiustenväri on ilmoitettu ja sitten ihmetellään kun ei ole miehiä jonoksi asti.

Vierailija
37/107 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:01"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:00"]

Toisen vaimoni aikoinaan bongasin netin treffipalvelusta. Oli siinä hetkessä sopivin ja rengastin. Reilu vuosi meni hyvin, tuli tenava ja oli kivaa. Sitten näytti oikean luontonsa pettämällä ja sekoilemalla. Ei enää ikinä naista netistä mulle, kiitos. Haluan seuraavaksi tutustua ihan oikeasti ilman seurustelua ihmiseen.

[/quote]

Juu, nettihän se oli syynä että toinen olikin petollinen ;)
[/quote]
Ei ollut, vaan tuo henkilö itse. Minä vain olen vetänyt johtopäätökseni siitä, millaiset naiset tuolla kumppania etsii. Ja niiden lisäksi tietysti rumat.

Vierailija
38/107 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:59"]

[/quote]

[/quote]

Joo, ei deittipalveluihin kyllä nättinä naisena uskalla kuvaansa laittaa, kun tyhjälläkin profiililla sai hetkessä ison kasan viestejä. Poistuinkin kaikista palveluista hyvin nopeasti, ja onneksi löysin ihan täydellisen miehen sitten muualta.

Vierailija
39/107 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette käytä Tinderiä? Siellä kai ne kuumimmat sinkut on kaikki.

Vierailija
40/107 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:09"]

Miksette käytä Tinderiä? Siellä kai ne kuumimmat sinkut on kaikki.

[/quote]

Hain maksimisäteellä (160 km) Tampereen ympäriltä Tinderistä. Luin netistä, että kannattaa painaa tykkää-nappia kaikille, ja sitten vasta katsoa, jos nainen on tykännyt myös. No, kävin kaikki profiilit läpi painaen tykkää-nappia, profiileja oli oikein kiitettävä määrä, varmaan reilusti yli tuhat. Kuitenkin näistä alle kymmenen tykkäsi takaisin, ja kaksi niistä uskaltautui juttelemaan (kovin laihoilla tuloksilla).

Ehkäpä tässä on vaan jokin naamarajoite. :)

-M28

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan