Kiesus tuota deittipalstojen miestarjontaa :/
Toivo "löytää" elämäni mies sieltä on ainakin menetetty.
Kommentit (107)
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 19:29"]Joskus otin treffejen jälkeen jalat alleni, koska nainen oli liian kaunis, menestynyt ja hänen sosiaaliset piirinsä sisäisivät hyvin menestyneitä ihmisiä. Eli en vaan pystynyt mitenkään ymmärtämään mitä hän minussa näki tai mitä lisäarvoa olisin voinut tuda hänen elämäänsä.
[/quote]
Oltiinkohan me samoilla treffeillä? Tapasin kivan miehen ja näin, että hän ahdistui seurassani. Arvasin että hän ei uskonut minun olevan tosissaan kanssaan. Itse olisin ollut kiinnostunut kiltistä ja kohteliaasta miehestä, mutta taidettiin olla eri leveleiltä.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:13"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 16:57"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:00"]
Olen naisvaltaisella alalla, en käy baareissa ja harrastuksissa ei kauheasti miehiä myöskään tapaa. Tuntuu hölmöltä alkaa harrastaa jotain potkunyrkkeilyä vaan siksi että tapaisi siellä miehen. Netistä ei ole toivoa löytää ketään, siellä miehet eivät kerro itsestään rehellisesti ja tosi moni vaikuttaa olevan aika epätasapainoinen. Moni sanoo olevansa urheilullinen, mutta tavatessa on helppo sanoa silmämääräisesti, että ei ole ja kuvakin on ollut aika vanha. Valehtelevat ammatrinsa ja kutsuvat naisen ulos syömään, mutta laittavat maksamaan puolet laskusta. Olen luovuttanut netin suhteen. Olen hoikka, hyvännäköinen ja sosiaalinen ja positiivinen nainen. En vain ymmärrä mistä sen miehen löytäisi.
[/quote]
HAha, jos nainen on oikeasti haluttava niin ei sen tarvitse mennä ruokakauppaa pidemmälle niin jo on ehottelijoita. Mistäkö tiedän? Siitä että olen mies ja joskus näkee niin 'vetovoimaisia' naisia ihan arkipäivän tilanteissa, ettei voi muuta kuin tarttua tilaisuuteen ja ryhtyä tunnustelemaan (ei siis fyysisesti :D ).
Taidat siis yliarvioida oman viehättävyytesi.
[/quote]
Ja sitten kun on tarpeeksi hyvännäköinen, eikä pukeudu kuin kertakäyttölumppu eivät miehet uskalla tehdä tuttavuutta. Sitä paitsi oletus on, että nainen on parisuhteessa. Koettu on, joskus kun olen itse avannut suuni, on vastaus ollut tyyliin "no katsoinhan minä, mutta ajattelin että noin vetävän näköinen nainen on varattu".
Joten, ei siinä auta kun hakeutua tilanteisiin jossa niitä miehiä tapaa ja avata oma suunsa.
[/quote]
Sama mulla, töissäkin pari kivaa miestä vaikuttaa kiinnostuneelta mutta eivät tee mitään.. Itse olen aika ujo ja vanhanaikainen siinä mielessä et mies tekee aloitteen. Olen terv hoito alalla, sormuksia ei voi pitää niin varmaan ovat sitä mieltä et olen varattu. Voihan olla et kuvitten että joku on kiinnostunut mut kyllä sen vaistoaa.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:02"]
Mä löysin mieheni suomi24.fi:stä, yhteisiä vuosia takana 6, joista 3 naimisissa. Mieheni on mukava, fiksu, toiset huomioonottava, urheilullinen, menestyvä, akateeminen, juuri sitä mitä etsinkin (luonnollisesti samat määritelmät pätee myös minuun). Kyllä siellä silloin ainakin oli aika lailla naisten markkinat, laitoin ensin kuvallisen profiilin, mutta kun yhteydenottoja tuli aivan kaamea määrä niin hyvin pian vaihdoin profiilini kuvattomaan ja minimaalisen määrän infoa sisältäväksi ja selasin itse profiileja läpi. Loppujen lopuksi en ottanut yhteyttä kuin nykyiseen mieheeni ja kerroin viestissä itsestäni lisää, pistin kuvan ja pyysin treffeille. Kyllä siihen profiiliin kannattaa panostaa ja paljon, varsinkin miesten.
M28, laita linkki sun profiiliin tänne jos haluat (ystävällistä) rakentavaa kritiikkiä naiselta, joka on selannut aikanaan noita profiileja läpi kohtuullisen suuren määrän!
[/quote]
Hae täältä "apua deittiprofiilin parantamiseen" -viestiketju. :)
-M28
Joo onnettomalta vaikuttaa. Itse kyhäsin reilu viikko sitten profiilin Suomi24:een ihan kokeilumielessä. Saldona 5 viestiä miehiltä. Lihavia, kaljuuntuneita ikäistään 20v vanhemman näköisiä plösöjä ja sitten pari oikeasti yli 10v minua vanhempaa läskiä papparaista. Ja itse olen ehdottoman normaalivartaloinen, oikeasti liikuntaa harrastava ja ulkonäöstäni säntillisesti huolehtiva nainen, vaikkakaan en kasvoista mitään missi/mallitasoa. Ja miksi keskityn pelkästään ulkonäköön? Siksi ettei noiden viesteissä ole ollut mitään järkevää asiasisältöä, ei ole siis muuta arvioitavaa kuin ulkonäkö, sellaisia "moro mite meneehyvä bodi tsekkaa mun profiilli jos haluut tutustuu!!11" -tasoisia viestejä lähettelevät.
Eli joo, viikko riitti, aion unohtaa koko profiilin saman tien. Oikeassa elämässä kuitenkin saan seuraa huomattavasti "tasokkaammista" miehistä.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:00"]
Olen naisvaltaisella alalla, en käy baareissa ja harrastuksissa ei kauheasti miehiä myöskään tapaa. Tuntuu hölmöltä alkaa harrastaa jotain potkunyrkkeilyä vaan siksi että tapaisi siellä miehen. Netistä ei ole toivoa löytää ketään, siellä miehet eivät kerro itsestään rehellisesti ja tosi moni vaikuttaa olevan aika epätasapainoinen. Moni sanoo olevansa urheilullinen, mutta tavatessa on helppo sanoa silmämääräisesti, että ei ole ja kuvakin on ollut aika vanha. Valehtelevat ammatrinsa ja kutsuvat naisen ulos syömään, mutta laittavat maksamaan puolet laskusta. Olen luovuttanut netin suhteen. Olen hoikka, hyvännäköinen ja sosiaalinen ja positiivinen nainen. En vain ymmärrä mistä sen miehen löytäisi.
[/quote]
Mä en ymmärrä, miten urheilullisuuden voi kusettaa, jos oikeasti keskustelee siitä. Ainakin itse liikuntaa harrastavana kyselen netissä, mitä lajeja mies harrastaa, jos on ilmoittanut harrastavansa liikuntaa. Jos mies käy salilla, kyselen, millaisella ohjelmalla hän treenaa tai yleensä määriä ja tavoitteita, koska voin omistanikin kertoa. En oikein ymmärrä, miten tällaisen jälkeen voi jäädä epärealistinen kuva koko aiheesta, koska sunnuntailenkkeilijät jäävät heti kiinni näistä kysymyksistä.
Ja ei mun mielestä miehen kuulu välttämättä tarjota, on toki kiva ele, jos mies niin tekee.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:04"]
Sama mulla, töissäkin pari kivaa miestä vaikuttaa kiinnostuneelta mutta eivät tee mitään.. Itse olen aika ujo ja vanhanaikainen siinä mielessä et mies tekee aloitteen. Olen terv hoito alalla, sormuksia ei voi pitää niin varmaan ovat sitä mieltä et olen varattu. Voihan olla et kuvitten että joku on kiinnostunut mut kyllä sen vaistoaa.
[/quote]
Työpaikalla tehdään töitä, ei ahdistella muita siellä töissä olevia.
Mä löysin mieheni suomi24.fi:stä, yhteisiä vuosia takana 6, joista 3 naimisissa. Mieheni on mukava, fiksu, toiset huomioonottava, urheilullinen, menestyvä, akateeminen, juuri sitä mitä etsinkin (luonnollisesti samat määritelmät pätee myös minuun). Kyllä siellä silloin ainakin oli aika lailla naisten markkinat, laitoin ensin kuvallisen profiilin, mutta kun yhteydenottoja tuli aivan kaamea määrä niin hyvin pian vaihdoin profiilini kuvattomaan ja minimaalisen määrän infoa sisältäväksi ja selasin itse profiileja läpi. Loppujen lopuksi en ottanut yhteyttä kuin nykyiseen mieheeni ja kerroin viestissä itsestäni lisää, pistin kuvan ja pyysin treffeille. Kyllä siihen profiiliin kannattaa panostaa ja paljon, varsinkin miesten.
M28, laita linkki sun profiiliin tänne jos haluat (ystävällistä) rakentavaa kritiikkiä naiselta, joka on selannut aikanaan noita profiileja läpi kohtuullisen suuren määrän!