Kiesus tuota deittipalstojen miestarjontaa :/
Toivo "löytää" elämäni mies sieltä on ainakin menetetty.
Kommentit (107)
"Mentaalinen uistin jolla hinataan lahna treffeille" :DDDDDDD reeeeeeps :DDDDDDD
Taisin olla aikoinani nettionkijana varsinainen kalamies, eikä kalareissun jälkeen sillinhaju näpeissä ollut todellakaan harvinainen kokemus. Tosin tämä tapahtui ysärin puolivälistä ysärin loppuun, jolloin netti ei vielä ollut kaikenlaisten mesecämiwänkkereiden saastuttama eikä nettiä ollut ihan jokakodissa/koulussa, pääasiassa korkeakouluissa yms joissakin edistyneemmissä lukioissa.
Citydeitti taisi olla ensimmäinen "jotain sinne päin", ja sieltä tuon tavallisen oloisen rouvanikin löysin. Ulkonäkö/maailmankatsomuksemme olivat sen verran eriparia etten olisi lotkauttanut hetkeäkään baarissa hänen suuntaansa, mutta nettideitti viestittelyineen tasoitti pahimmat särmät. Ei tosin hänkään tykännyt siitä että pelehdin useamman naisen kanssa samaan aikaan ja kerroin hänellekin suoraan nämä reissut...
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:40"]Treffipalstoista en tiedä, kun en niissä käy, mut noin yleisesti: kyllä laatumimmejä on paaaaljon, paljon enemmän kuin laatumiehiä. Iän myötä tilanne vielä korostuu. Miehillä tuntuu olevan enemmän kaikenlaisia henkisiä ongelmia, miehet kestävät huonosti yksinäisyyttä. (Mikä on muuten hvtin koomista, kun omia polkujaan taaplaava vahva ja yksinäinen Katsastaja on jo oletusarvoltaan mies. Vanhempi nainen siihen rooliin sopii huomattavasti paremmin.)
[/quote]
Älä jauha paskaa.
N22
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:36"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:59"]Deittipalstojen naiset ovat aina muodottomia 160cm/100kg lähihoitajapalleroita vailla mitään mielenkiinnon kohteita. Siitä huolimatta miehen pitäisi olla lihaksikas, komea ja todella kiinnostava tyyppi joka myös maksaa kaiken vaikka sellaisia ei ole montaa eikä varsinkaan deittipalstoilla. Naisilla on vaikeus hyväksyä oma tasonsa ja oikein loukkaannutaan kun omaa tasoa vastaava mies lähestyy netissä. Katsokaa peiliin ja karsikaa vaatimuksianne niin jo löytyy miehiä, ette te mikään palkinto ole.
[/quote] et ole sinäkään vaikka äitisi kuinka hokisi.
[/quote]
Juku mikä servaus, opitko eskari-ikäiseltä pojaltasi noin nokkelan letkautuksen?
[/quote]
Se että minulla on poika meinaa sitä että olen saanut ainakin kerran toisin kuin sinä joka et ole nähnyt muita alasti kuin äitisi.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 14:56"]
Kaupungissa missä asun on suomi 24 palstalla 14 naista ja 150 miestä ja samat naiset ovat olleeet noin vuoden. Joten luulisi olevan useampi mahdollisuus löytää joku
[/quote]Vähän sama juttu tässäkin pikkukaupungissa. Samat muutama kappale keski-ikäisiä naisia roikkuu linjoilla ja sitten järkyttävä määrä juntin näköisiä plösöjä perttejä ja reinoja.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:36"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:59"]Deittipalstojen naiset ovat aina muodottomia 160cm/100kg lähihoitajapalleroita vailla mitään mielenkiinnon kohteita. Siitä huolimatta miehen pitäisi olla lihaksikas, komea ja todella kiinnostava tyyppi joka myös maksaa kaiken vaikka sellaisia ei ole montaa eikä varsinkaan deittipalstoilla. Naisilla on vaikeus hyväksyä oma tasonsa ja oikein loukkaannutaan kun omaa tasoa vastaava mies lähestyy netissä. Katsokaa peiliin ja karsikaa vaatimuksianne niin jo löytyy miehiä, ette te mikään palkinto ole.
[/quote] et ole sinäkään vaikka äitisi kuinka hokisi.
[/quote]
Juku mikä servaus, opitko eskari-ikäiseltä pojaltasi noin nokkelan letkautuksen?
[/quote]
Se että minulla on poika meinaa sitä että olen saanut ainakin kerran toisin kuin sinä joka et ole nähnyt muita alasti kuin äitisi.
[/quote]
Lisää uskomatonta tykitystä, oikein pahaa tekee noin osuva teksti.
Noissa deittipalstoissa on sama julkisuusharha kuin asuntomarkkinoilla. Ylihinnoiteltu paska roikkuu palstoilla kuukausia ja jopa vuosia. Tuosta jää kuva että tarjonta on huonoa ja väärin arvotettua. Mutta tosiasiassa hyvät kohteet menee nopeasti, niitä ei ehdi kovin moni edes nähdä kun ne on jo varattu, parhaat kohteet ei koskaan edes käy julkisessa foorumissa.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:40"]Treffipalstoista en tiedä, kun en niissä käy, mut noin yleisesti: kyllä laatumimmejä on paaaaljon, paljon enemmän kuin laatumiehiä. Iän myötä tilanne vielä korostuu. Miehillä tuntuu olevan enemmän kaikenlaisia henkisiä ongelmia, miehet kestävät huonosti yksinäisyyttä. (Mikä on muuten hvtin koomista, kun omia polkujaan taaplaava vahva ja yksinäinen Katsastaja on jo oletusarvoltaan mies. Vanhempi nainen siihen rooliin sopii huomattavasti paremmin.)
[/quote]
Älä jauha paskaa.
N22
[/quote]
Voi sinua typykkä. Kasva kymmenen vuotta niin katsotaan uudestaan, täällä puhutaan nyt miehistä, ei pojista.
Tuolla taitaa olla niitä naisia ketkä etsivät pahoja poikia. Miehen pitää kastella pöksyt.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:39"]
Olin muutamia vuosia sitten noilla deittipalstoilla ja solmin kyllä joitakin suhteita tuota kautta. En kuitenkaan jaksa enää, koska naisten käytös on usein tavallista kehnompaa tuolla. Yritän kuitenkin mahdollisuuksien mukaan ylläpitää positiivista kuvaa naisista yllä.
Valtava työmäärä solmia kirjoittelusuhteita, jotka tuntuvat toimivan. Sitten kun menet tapaamaan henkilöä, saattaa olla, että ensinäkemältä on selvää, ettei homma toimi. Ihmiset on oikeasti ihan erilaisia, kuin kaikenlaiset ihanteet ja periaatteet, mitä kirjoiteltaessa tulee esille. Nuo sielun seikät eivät vaan välttämättä näy käytännössä mitenkään. Tapaamisissa keskustelu jää paljon alkeellisemalle tasolle kuin netissä. Kuvatkin saattaa olla aiemmalta vuosisadalta :)
Avauksista senverran, että jotkut mielikuvitukselliset leikkimieliset nokkeluudet tuntuvat toimivan parhaiten, vaikka ovat sisällöllisesti 0 tasoa. On pakko erottua ja herättää mielnkiintoa. Luodaan mielikuvilla ikäänkuin jonkinlainen mentaalinen uistin, jolla saadaan lahna hinattua treffeille :) Ehkä lajimme kosiskelumenetelmät eivät sitten kuitenkaan ole sen kehittyneempiä, kuin jollain riikinkukoilla.
Pointti oli se, että eihän tuota kukaan terve mies jaksa kovin pitkään. Paljon työtä ja palkintona useimmiten pettymyksiä. Toki seksiä ja ihan hyviä keskustelujakin sattuu kohdalle. En nyt vaan loppuenlopuksi halua seksiä vaan mielekkään ihmissuhteen, jotenkin eivät tunnu löytyvän samasta paketista. Lisäksi tuo seikka, että naisten mielenkiinto herätetään tuolla epäolennaisilla taidoilla, johtaa siihen, että monet hyvätkin miehet jäävät varjoon.
[/quote]
No kyllä tuolla asenteella deittailu käykin työstä ja varmasti väsyy. Ja mikä tarve miehillä aina on kertoa naisille, miten kyvyttömiä naiset ovat etsimään itselleen sopivaa kumppania? En ole ikinä kuullut yksinäisyyttä valittelevan sinkkunaisen ryhtyvän sanelemaan miehille mikä heille olisi parasta. Naiset keskittyvät itsensä kehittämiseen että kelpaisivat, eivät muiden syyttelyyn.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:10"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 14:38"]
Kauan noilta palstoilta seuraa hakeneena miehenä kiinnostaisi, että millaisista syistä se miestarjonta on huonoa? M28
[/quote]
Varmaan siksi, että hyvät miehet viedään livenä, joten heidän ei tarvitse mennä nettiin etsimään seuraa.
[/quote]
Eikö sama kaiken järjen mukaan koske naisia?
Vai meinaatko, ettei ne helmet kelpaa niille hyville miehille?
Mua on kehuttu fiksuksi juttuseuraksi suomi24dsä. Löysin ihanan miehen sieltä ;) n40
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:13"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 16:57"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:00"]
Olen naisvaltaisella alalla, en käy baareissa ja harrastuksissa ei kauheasti miehiä myöskään tapaa. Tuntuu hölmöltä alkaa harrastaa jotain potkunyrkkeilyä vaan siksi että tapaisi siellä miehen. Netistä ei ole toivoa löytää ketään, siellä miehet eivät kerro itsestään rehellisesti ja tosi moni vaikuttaa olevan aika epätasapainoinen. Moni sanoo olevansa urheilullinen, mutta tavatessa on helppo sanoa silmämääräisesti, että ei ole ja kuvakin on ollut aika vanha. Valehtelevat ammatrinsa ja kutsuvat naisen ulos syömään, mutta laittavat maksamaan puolet laskusta. Olen luovuttanut netin suhteen. Olen hoikka, hyvännäköinen ja sosiaalinen ja positiivinen nainen. En vain ymmärrä mistä sen miehen löytäisi.
[/quote]
HAha, jos nainen on oikeasti haluttava niin ei sen tarvitse mennä ruokakauppaa pidemmälle niin jo on ehottelijoita. Mistäkö tiedän? Siitä että olen mies ja joskus näkee niin 'vetovoimaisia' naisia ihan arkipäivän tilanteissa, ettei voi muuta kuin tarttua tilaisuuteen ja ryhtyä tunnustelemaan (ei siis fyysisesti :D ).
Taidat siis yliarvioida oman viehättävyytesi.
[/quote]
Ja sitten kun on tarpeeksi hyvännäköinen, eikä pukeudu kuin kertakäyttölumppu eivät miehet uskalla tehdä tuttavuutta. Sitä paitsi oletus on, että nainen on parisuhteessa. Koettu on, joskus kun olen itse avannut suuni, on vastaus ollut tyyliin "no katsoinhan minä, mutta ajattelin että noin vetävän näköinen nainen on varattu".
Joten, ei siinä auta kun hakeutua tilanteisiin jossa niitä miehiä tapaa ja avata oma suunsa.
[/quote]
Vittu mitä paskaa tuo, ettei miehet uskalla tehdä tuttavuutta hyvännäköisten naisten kanssa :D
Eikö misseillä, malleilla ja "kadun hottiksilla" ole miehiä?
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 16:57"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:00"]
Olen naisvaltaisella alalla, en käy baareissa ja harrastuksissa ei kauheasti miehiä myöskään tapaa. Tuntuu hölmöltä alkaa harrastaa jotain potkunyrkkeilyä vaan siksi että tapaisi siellä miehen. Netistä ei ole toivoa löytää ketään, siellä miehet eivät kerro itsestään rehellisesti ja tosi moni vaikuttaa olevan aika epätasapainoinen. Moni sanoo olevansa urheilullinen, mutta tavatessa on helppo sanoa silmämääräisesti, että ei ole ja kuvakin on ollut aika vanha. Valehtelevat ammatrinsa ja kutsuvat naisen ulos syömään, mutta laittavat maksamaan puolet laskusta. Olen luovuttanut netin suhteen. Olen hoikka, hyvännäköinen ja sosiaalinen ja positiivinen nainen. En vain ymmärrä mistä sen miehen löytäisi.
[/quote]
HAha, jos nainen on oikeasti haluttava niin ei sen tarvitse mennä ruokakauppaa pidemmälle niin jo on ehottelijoita. Mistäkö tiedän? Siitä että olen mies ja joskus näkee niin 'vetovoimaisia' naisia ihan arkipäivän tilanteissa, ettei voi muuta kuin tarttua tilaisuuteen ja ryhtyä tunnustelemaan (ei siis fyysisesti :D ).
[/quote]
Suomalainen on tunnettu pokailija, joka nappaa naisen ruokakaupasta? Vaikka oisin sun mielestä kuinka susiruma, niin väitän, että miehet sitä harvemmin tekevät näillä main.
Toisekseen, sulla oli tarkoituksena yrittää loukata mua tahallaan. Kyllä mä oman arvoni tunnen ja osaan arvioida ulkonäköni, just sun mielipidettä en siihen tarvitse.
Sitä paitsi toi kuulostaa muutenkin naisen tai teinipojan kirjoitukselta.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:29"]
Juu ap:n kanssa samaa mieltä. En ymmärrä näitä Eliittikumppanin 195 senttisiä toimitusjohtajia joilla kaikki aika menee työhön ja lapsiin. Mitä hittoa ne etsivät sieltä, kun ei aikaa ole.
[/quote]
Naisten ongelma tiivistyikin sitten tässä.
195-senttinen toimitusjohtaja.
Jos naiset olisivat älykkäämpiä, he ymmärtäisivät, ettei tuollaisia ole kovin montaa. Tilastotiede on kylmää. En sano etteikö saisi haaveilla ja tavoitella, mutta turha se on tavallisia miehiä haukkua jos itselle kelpaa vain 195-senttinen toimitusjohtaja. Pitää vaan koittaa löytää sellainen. Ei se meitä tavallisia miehiä haukkumalla parane.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:55"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 16:57"]joskus näkee niin 'vetovoimaisia' naisia ihan arkipäivän tilanteissa, ettei voi muuta kuin tarttua tilaisuuteen ja ryhtyä tunnustelemaan
[/quote]
Miten lie oman viehättävyytesi kanssa, jos et kaikesta tunnustelusta huolimatta ole onnistunut kumppania saamaan?
[/quote]
Mistä sait tuollaisen käsityksen?
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 19:23"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:29"]
Juu ap:n kanssa samaa mieltä. En ymmärrä näitä Eliittikumppanin 195 senttisiä toimitusjohtajia joilla kaikki aika menee työhön ja lapsiin. Mitä hittoa ne etsivät sieltä, kun ei aikaa ole.
[/quote]
Naisten ongelma tiivistyikin sitten tässä.
195-senttinen toimitusjohtaja.
Jos naiset olisivat älykkäämpiä, he ymmärtäisivät, ettei tuollaisia ole kovin montaa. Tilastotiede on kylmää. En sano etteikö saisi haaveilla ja tavoitella, mutta turha se on tavallisia miehiä haukkua jos itselle kelpaa vain 195-senttinen toimitusjohtaja. Pitää vaan koittaa löytää sellainen. Ei se meitä tavallisia miehiä haukkumalla parane.
[/quote]
Jos sinä olisit älykkäämpi ja olisit osannut lukea niitä kylmiä tilastoja, niin tietäisit että olemalla pitkä mies parantaa paljon mahdollisuuksiaan päästä toimitusjohtajaksi. Eli jos etsii sitä 2-metristä ukkoa, kannattaa keskittyä juuri niihin toimitusjohtajiin. Siksihän pomoilla on isot työhuoneetkin, kun ovenpieletkin pitää olla korkeammalla.
Joskus otin treffejen jälkeen jalat alleni, koska nainen oli liian kaunis, menestynyt ja hänen sosiaaliset piirinsä sisäisivät hyvin menestyneitä ihmisiä. Eli en vaan pystynyt mitenkään ymmärtämään mitä hän minussa näki tai mitä lisäarvoa olisin voinut tuda hänen elämäänsä.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 19:25"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:55"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 16:57"]joskus näkee niin 'vetovoimaisia' naisia ihan arkipäivän tilanteissa, ettei voi muuta kuin tarttua tilaisuuteen ja ryhtyä tunnustelemaan
[/quote]
Miten lie oman viehättävyytesi kanssa, jos et kaikesta tunnustelusta huolimatta ole onnistunut kumppania saamaan?
[/quote]
Mistä sait tuollaisen käsityksen?
[/quote]
Aa, varattu kauppa-ahdistelija. Vieläkin vähemmän tasokas öykkäri kuin osasin kuvitella.
Näin tänään kaupassa naisen, jolla oli melko kivat kasvot ja lasit. Ajattelin, että hän olisi aika kuuma tapaus, jos laihduttaisi. Menin sitten mielenkiinnosta hänen jonoonsa odottamaan ja hän osti sipsejä, suklaamaitoa sun muuta semmoista. Ajattelin ettei hän ainakaan pian laihdu. Kun katsoin hänen ilmettään hyllyjen välissä, se oli enemmän sellainen epävarma ilme kuin perusnaisten 'mitä sinäkin luulet olevas?' ilme.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:39"]Olin muutamia vuosia sitten noilla deittipalstoilla ja solmin kyllä joitakin suhteita tuota kautta. En kuitenkaan jaksa enää, koska naisten käytös on usein tavallista kehnompaa tuolla. Yritän kuitenkin mahdollisuuksien mukaan ylläpitää positiivista kuvaa naisista yllä.
Valtava työmäärä solmia kirjoittelusuhteita, jotka tuntuvat toimivan. Sitten kun menet tapaamaan henkilöä, saattaa olla, että ensinäkemältä on selvää, ettei homma toimi. Ihmiset on oikeasti ihan erilaisia, kuin kaikenlaiset ihanteet ja periaatteet, mitä kirjoiteltaessa tulee esille. Nuo sielun seikät eivät vaan välttämättä näy käytännössä mitenkään. Tapaamisissa keskustelu jää paljon alkeellisemalle tasolle kuin netissä. Kuvatkin saattaa olla aiemmalta vuosisadalta :)
Avauksista senverran, että jotkut mielikuvitukselliset leikkimieliset nokkeluudet tuntuvat toimivan parhaiten, vaikka ovat sisällöllisesti 0 tasoa. On pakko erottua ja herättää mielnkiintoa. Luodaan mielikuvilla ikäänkuin jonkinlainen mentaalinen uistin, jolla saadaan lahna hinattua treffeille :) Ehkä lajimme kosiskelumenetelmät eivät sitten kuitenkaan ole sen kehittyneempiä, kuin jollain riikinkukoilla.
Pointti oli se, että eihän tuota kukaan terve mies jaksa kovin pitkään. Paljon työtä ja palkintona useimmiten pettymyksiä. Toki seksiä ja ihan hyviä keskustelujakin sattuu kohdalle. En nyt vaan loppuenlopuksi halua seksiä vaan mielekkään ihmissuhteen, jotenkin eivät tunnu löytyvän samasta paketista. Lisäksi tuo seikka, että naisten mielenkiinto herätetään tuolla epäolennaisilla taidoilla, johtaa siihen, että monet hyvätkin miehet jäävät varjoon.
[/quote] Olen kai siitä harvinainen nainen että minua ei kiinosta kirjekaverit netissä. Lähinnä väsyttää se lässyttäminen ja moni mies olettaa että ensin kirjoitellaan x-määrä shittiä että voidaan nähdä kasvotusten. Itse tuhat kertaa mieluummin lähtisin kahvikupposelle heti, kattoon livenä sitä kuvan ihmistä että ottaako kipinää vai ei. Mutta ei herroille pitää runoilla jotain ikuisuuden. Muutamalle olen sanonut että mitä jos mentäs heti drinkeille, niin kaikki vastaa ei ku kirjotellaan ensin että tiedän kuka oot. Ja kyllä profiili tekstiin sisältää jo paljon perustietoa siitä kuka oon kuvatkin on selkeät ja tuoreet.