Kiesus tuota deittipalstojen miestarjontaa :/
Toivo "löytää" elämäni mies sieltä on ainakin menetetty.
Kommentit (107)
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 16:57"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:00"]
Olen naisvaltaisella alalla, en käy baareissa ja harrastuksissa ei kauheasti miehiä myöskään tapaa. Tuntuu hölmöltä alkaa harrastaa jotain potkunyrkkeilyä vaan siksi että tapaisi siellä miehen. Netistä ei ole toivoa löytää ketään, siellä miehet eivät kerro itsestään rehellisesti ja tosi moni vaikuttaa olevan aika epätasapainoinen. Moni sanoo olevansa urheilullinen, mutta tavatessa on helppo sanoa silmämääräisesti, että ei ole ja kuvakin on ollut aika vanha. Valehtelevat ammatrinsa ja kutsuvat naisen ulos syömään, mutta laittavat maksamaan puolet laskusta. Olen luovuttanut netin suhteen. Olen hoikka, hyvännäköinen ja sosiaalinen ja positiivinen nainen. En vain ymmärrä mistä sen miehen löytäisi.
[/quote]
HAha, jos nainen on oikeasti haluttava niin ei sen tarvitse mennä ruokakauppaa pidemmälle niin jo on ehottelijoita. Mistäkö tiedän? Siitä että olen mies ja joskus näkee niin 'vetovoimaisia' naisia ihan arkipäivän tilanteissa, ettei voi muuta kuin tarttua tilaisuuteen ja ryhtyä tunnustelemaan (ei siis fyysisesti :D ).
Taidat siis yliarvioida oman viehättävyytesi.
[/quote]
Tuota noin, mies joka arvioi naisen viehättävyyden pelkän ulkokuoren perusteella, ei ole suoranaisesti mitään, mitä kutsuisin tasokkaaksi. Ällötys, kuvotus, onhan näitä nimityksiä, minuakin kollegasi vonkasi eilen kauppareissulla. En lämmennyt.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:13"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 16:57"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:00"] Olen naisvaltaisella alalla, en käy baareissa ja harrastuksissa ei kauheasti miehiä myöskään tapaa. Tuntuu hölmöltä alkaa harrastaa jotain potkunyrkkeilyä vaan siksi että tapaisi siellä miehen. Netistä ei ole toivoa löytää ketään, siellä miehet eivät kerro itsestään rehellisesti ja tosi moni vaikuttaa olevan aika epätasapainoinen. Moni sanoo olevansa urheilullinen, mutta tavatessa on helppo sanoa silmämääräisesti, että ei ole ja kuvakin on ollut aika vanha. Valehtelevat ammatrinsa ja kutsuvat naisen ulos syömään, mutta laittavat maksamaan puolet laskusta. Olen luovuttanut netin suhteen. Olen hoikka, hyvännäköinen ja sosiaalinen ja positiivinen nainen. En vain ymmärrä mistä sen miehen löytäisi. [/quote] HAha, jos nainen on oikeasti haluttava niin ei sen tarvitse mennä ruokakauppaa pidemmälle niin jo on ehottelijoita. Mistäkö tiedän? Siitä että olen mies ja joskus näkee niin 'vetovoimaisia' naisia ihan arkipäivän tilanteissa, ettei voi muuta kuin tarttua tilaisuuteen ja ryhtyä tunnustelemaan (ei siis fyysisesti :D ). Taidat siis yliarvioida oman viehättävyytesi. [/quote] Tuota noin, mies joka arvioi naisen viehättävyyden pelkän ulkokuoren perusteella, ei ole suoranaisesti mitään, mitä kutsuisin tasokkaaksi. Ällötys, kuvotus, onhan näitä nimityksiä, minuakin kollegasi vonkasi eilen kauppareissulla. En lämmennyt.
[/quote]
On muuten minuakin joskus pyydelty treffeille kaupassa käydessäni, pyytäjä tosin tuoksahti sen verran vahvasti alkoholille etten olisi lämmennyt jos sinkku olisin ollut.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:06"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:01"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:00"] Toisen vaimoni aikoinaan bongasin netin treffipalvelusta. Oli siinä hetkessä sopivin ja rengastin. Reilu vuosi meni hyvin, tuli tenava ja oli kivaa. Sitten näytti oikean luontonsa pettämällä ja sekoilemalla. Ei enää ikinä naista netistä mulle, kiitos. Haluan seuraavaksi tutustua ihan oikeasti ilman seurustelua ihmiseen. [/quote] Juu, nettihän se oli syynä että toinen olikin petollinen ;) [/quote] Ei ollut, vaan tuo henkilö itse. Minä vain olen vetänyt johtopäätökseni siitä, millaiset naiset tuolla kumppania etsii. Ja niiden lisäksi tietysti rumat.
[/quote]
No johan jo kaunista tekstiä :D
No, toivottavasti mies nyt kestää, että sattui minut nettideitin syvästä maailmasta löytämään. Rumaksi nyt en itseäni edes huononakaan päivänä tituleeraisi, eikä kyllä pettäminenkään ole tässä mielessä käynyt :)
Harmi, että on huonoja kokemuksia, mutta ei se nyt kuitenkaan leimaa nettideittaavia naisia yhdeksi homogeeniseksi ryhmäksi.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:03"]
Aika rankkaa sanavalintaa. Jos tietäisittekin minkälaisia naisia niitten kuvattomien profiilien takaa voi löytyä, olisitte kuin lapset karkkikaupassa. Eli äläpäs kaikkia niputa samaan.
[/quote]
On muuten ihan käsittämättömän hyvännäköisiä naisia tullut treffattua nimenomaan kuvattomista ilmoituksista. Sellaisia tällaisena että rumaksikin haukuttuna miehenä ei olisi varmaan tullut laitettua viestiä jos olisi heti nähnyt kuvan. Itselläni tietysti on kuva profiilissa turhien ulkonäkö-odotusten välttämiseksi.
Nyt viimeksi pyysin ettei edes lähettäisi kuvaa ennen treffejä, ja hitto että oli todella kaunis, sen lisäksi että oli fiksu ja mukava.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 16:57"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:00"]
Olen naisvaltaisella alalla, en käy baareissa ja harrastuksissa ei kauheasti miehiä myöskään tapaa. Tuntuu hölmöltä alkaa harrastaa jotain potkunyrkkeilyä vaan siksi että tapaisi siellä miehen. Netistä ei ole toivoa löytää ketään, siellä miehet eivät kerro itsestään rehellisesti ja tosi moni vaikuttaa olevan aika epätasapainoinen. Moni sanoo olevansa urheilullinen, mutta tavatessa on helppo sanoa silmämääräisesti, että ei ole ja kuvakin on ollut aika vanha. Valehtelevat ammatrinsa ja kutsuvat naisen ulos syömään, mutta laittavat maksamaan puolet laskusta. Olen luovuttanut netin suhteen. Olen hoikka, hyvännäköinen ja sosiaalinen ja positiivinen nainen. En vain ymmärrä mistä sen miehen löytäisi.
[/quote]
HAha, jos nainen on oikeasti haluttava niin ei sen tarvitse mennä ruokakauppaa pidemmälle niin jo on ehottelijoita. Mistäkö tiedän? Siitä että olen mies ja joskus näkee niin 'vetovoimaisia' naisia ihan arkipäivän tilanteissa, ettei voi muuta kuin tarttua tilaisuuteen ja ryhtyä tunnustelemaan (ei siis fyysisesti :D ).
Taidat siis yliarvioida oman viehättävyytesi.
[/quote]
Ruokakauppa ahdistelijat ovat tosielämän suoli24
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:59"]Deittipalstojen naiset ovat aina muodottomia 160cm/100kg lähihoitajapalleroita vailla mitään mielenkiinnon kohteita. Siitä huolimatta miehen pitäisi olla lihaksikas, komea ja todella kiinnostava tyyppi joka myös maksaa kaiken vaikka sellaisia ei ole montaa eikä varsinkaan deittipalstoilla. Naisilla on vaikeus hyväksyä oma tasonsa ja oikein loukkaannutaan kun omaa tasoa vastaava mies lähestyy netissä. Katsokaa peiliin ja karsikaa vaatimuksianne niin jo löytyy miehiä, ette te mikään palkinto ole.
[/quote]
Heh, heh, luepa muutaman miehen profiili ensin, sitten voit tulla takaisin arvostelemaan naisia. Sain tänään juuri viestin 120-kiloiselta 37-vuotiaalta mieheltä, joka haki sporttista tai siroa naista, ikää max 34. Ei harvinaista lainkaan, jopa 50-vuotiaat äijät haluavat 20-40-vuotiaan kumppanin. Hyvänä päivänä jätän huomiotta, huonona lähetän papparaiselle v-mäisen viestin.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:26"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:59"]Deittipalstojen naiset ovat aina muodottomia 160cm/100kg lähihoitajapalleroita vailla mitään mielenkiinnon kohteita. Siitä huolimatta miehen pitäisi olla lihaksikas, komea ja todella kiinnostava tyyppi joka myös maksaa kaiken vaikka sellaisia ei ole montaa eikä varsinkaan deittipalstoilla. Naisilla on vaikeus hyväksyä oma tasonsa ja oikein loukkaannutaan kun omaa tasoa vastaava mies lähestyy netissä. Katsokaa peiliin ja karsikaa vaatimuksianne niin jo löytyy miehiä, ette te mikään palkinto ole. [/quote] Heh, heh, luepa muutaman miehen profiili ensin, sitten voit tulla takaisin arvostelemaan naisia. Sain tänään juuri viestin 120-kiloiselta 37-vuotiaalta mieheltä, joka haki sporttista tai siroa naista, ikää max 34. Ei harvinaista lainkaan, jopa 50-vuotiaat äijät haluavat 20-40-vuotiaan kumppanin. Hyvänä päivänä jätän huomiotta, huonona lähetän papparaiselle v-mäisen viestin.
[/quote]
Tuohon ilmiöön törmäsin itsekin nettideittaillessa, eli niitä epärealistisia odotuksia oli ihan miestenkin puolelta. Usein toivekumppanina nimenomaan urheilullinen ja hoikkavartaloinen, vaikka itse oltiin ylipainon puolella ja urheiluharrastuksena lenkki lähikauppaan hakemaan makkaraa, kaljaa ja tupakka.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:59"]Deittipalstojen naiset ovat aina muodottomia 160cm/100kg lähihoitajapalleroita vailla mitään mielenkiinnon kohteita. Siitä huolimatta miehen pitäisi olla lihaksikas, komea ja todella kiinnostava tyyppi joka myös maksaa kaiken vaikka sellaisia ei ole montaa eikä varsinkaan deittipalstoilla. Naisilla on vaikeus hyväksyä oma tasonsa ja oikein loukkaannutaan kun omaa tasoa vastaava mies lähestyy netissä. Katsokaa peiliin ja karsikaa vaatimuksianne niin jo löytyy miehiä, ette te mikään palkinto ole.
[/quote]
Heh, heh, luepa muutaman miehen profiili ensin, sitten voit tulla takaisin arvostelemaan naisia. Sain tänään juuri viestin 120-kiloiselta 37-vuotiaalta mieheltä, joka haki sporttista tai siroa naista, ikää max 34. Ei harvinaista lainkaan, jopa 50-vuotiaat äijät haluavat 20-40-vuotiaan kumppanin. Hyvänä päivänä jätän huomiotta, huonona lähetän papparaiselle v-mäisen viestin.
[/quote]
Eli olet näitä nirppanokkia jotka eivät itse tee mitään aloitetta ja pilkkaavat miehiä jotka kehtaavat niin tehdä? Yläasteikäisen pissiksen tasolle jämähtänyt nainen joka ei tee elettäkään miesten eteen ja rientää kaakattamaan kavereilleen millainen ällötys KEHTASI lähestyä meidän prinsessaa.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:45"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:31"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 16:50"]
No minäpä kerron liikkuvani satunnaisesti (en ole ylipainoinen, mutta en kategorisoi itseäni "käyn salilla, syön proteiinilisää"-luokkaan), ammattini olen kertonut rehellisesti, kerron harrastavani myös nörttiharrastuksia, ja kun kutsun syömään, niin kerron kyllä rehellisesti tarjoavani. Pidän itsestäni, enkä ole antanut jatkuvien hylkäysten antaa vaikuttaa uudelleen yrittämiseen.
Arvaapa vain silti, onko treffisaldo nolla vai enemmän kuin nolla puolen vuoden ajalta.
M28
[/quote]
Olisit minun unelmamieheni ja vaikka sinulla olisi lievä ylipaino niin ei se haittaisi vaikka olen 52 kiloa ja 164 senttimetriä.
[/quote]
BMI väittää normaalipainoiseksi. Olin täällä palstalla aiemmin tänä vuonna keräämässä palautetta profiilistani (jotkut ehkä saattaapi muistaa), ja siitä palautteesta jäi käteen päällimmäisenä tylsä ja huono tyylitaju. Tekstiä ja tyyliä on nyt ainakin yritetty korjata. Naamasta en tiedä, mutta kovin hiljaista on Tinderin puolella.
Ehkäpä vielä jossain vaiheessa nappaa. Itse ainakin jaksan siihen uskoa, muuten olisinkin jo luovuttanut aikaa sitten. :)
M28
[/quote]
Onko sulla suolen puolella säpinää? Olet siellä yhä sillä tylsällä tekstillä ja kuvalla.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:26"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:59"]Deittipalstojen naiset ovat aina muodottomia 160cm/100kg lähihoitajapalleroita vailla mitään mielenkiinnon kohteita. Siitä huolimatta miehen pitäisi olla lihaksikas, komea ja todella kiinnostava tyyppi joka myös maksaa kaiken vaikka sellaisia ei ole montaa eikä varsinkaan deittipalstoilla. Naisilla on vaikeus hyväksyä oma tasonsa ja oikein loukkaannutaan kun omaa tasoa vastaava mies lähestyy netissä. Katsokaa peiliin ja karsikaa vaatimuksianne niin jo löytyy miehiä, ette te mikään palkinto ole. [/quote] Heh, heh, luepa muutaman miehen profiili ensin, sitten voit tulla takaisin arvostelemaan naisia. Sain tänään juuri viestin 120-kiloiselta 37-vuotiaalta mieheltä, joka haki sporttista tai siroa naista, ikää max 34. Ei harvinaista lainkaan, jopa 50-vuotiaat äijät haluavat 20-40-vuotiaan kumppanin. Hyvänä päivänä jätän huomiotta, huonona lähetän papparaiselle v-mäisen viestin.
[/quote]
Mä kävin viime syksynä treffeillä itseään 50-vuotiaaksi väittäneen miehen kanssa, joka etsii naista ikähaarukalla 25-39 vuotta. Perusteli sen sillä, että haluaa vielä lapsia. Treffeillä 'paljasti', että ei ole lainkaan kiinnostunut enää perheenperustamisesta, mutta 'vanhojen ämmien' ulkonäkö ei viehätä. Itse näytti hullulta vanhalta eläkeläismieheltä, ikäkin oli todellisuudessa lähemmäs 60 kuin 50.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:59"]Deittipalstojen naiset ovat aina muodottomia 160cm/100kg lähihoitajapalleroita vailla mitään mielenkiinnon kohteita. Siitä huolimatta miehen pitäisi olla lihaksikas, komea ja todella kiinnostava tyyppi joka myös maksaa kaiken vaikka sellaisia ei ole montaa eikä varsinkaan deittipalstoilla. Naisilla on vaikeus hyväksyä oma tasonsa ja oikein loukkaannutaan kun omaa tasoa vastaava mies lähestyy netissä. Katsokaa peiliin ja karsikaa vaatimuksianne niin jo löytyy miehiä, ette te mikään palkinto ole.
[/quote] et ole ainakaan vaikka äitisi kuinka hokee.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:33"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:45"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:31"] [quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 16:50"] No minäpä kerron liikkuvani satunnaisesti (en ole ylipainoinen, mutta en kategorisoi itseäni "käyn salilla, syön proteiinilisää"-luokkaan), ammattini olen kertonut rehellisesti, kerron harrastavani myös nörttiharrastuksia, ja kun kutsun syömään, niin kerron kyllä rehellisesti tarjoavani. Pidän itsestäni, enkä ole antanut jatkuvien hylkäysten antaa vaikuttaa uudelleen yrittämiseen. Arvaapa vain silti, onko treffisaldo nolla vai enemmän kuin nolla puolen vuoden ajalta. M28 [/quote] Olisit minun unelmamieheni ja vaikka sinulla olisi lievä ylipaino niin ei se haittaisi vaikka olen 52 kiloa ja 164 senttimetriä. [/quote] BMI väittää normaalipainoiseksi. Olin täällä palstalla aiemmin tänä vuonna keräämässä palautetta profiilistani (jotkut ehkä saattaapi muistaa), ja siitä palautteesta jäi käteen päällimmäisenä tylsä ja huono tyylitaju. Tekstiä ja tyyliä on nyt ainakin yritetty korjata. Naamasta en tiedä, mutta kovin hiljaista on Tinderin puolella. Ehkäpä vielä jossain vaiheessa nappaa. Itse ainakin jaksan siihen uskoa, muuten olisinkin jo luovuttanut aikaa sitten. :) M28 [/quote] Onko sulla suolen puolella säpinää? Olet siellä yhä sillä tylsällä tekstillä ja kuvalla.
[/quote]
Ei, kiitos kysymästä. Kyllä ne edellisiä paremmat ovat, mutta ilmeisesti vieläkin siis tylsiä.
M28
[/quote] et ole sinäkään vaikka äitisi kuinka hokisi.
Olin muutamia vuosia sitten noilla deittipalstoilla ja solmin kyllä joitakin suhteita tuota kautta. En kuitenkaan jaksa enää, koska naisten käytös on usein tavallista kehnompaa tuolla. Yritän kuitenkin mahdollisuuksien mukaan ylläpitää positiivista kuvaa naisista yllä.
Valtava työmäärä solmia kirjoittelusuhteita, jotka tuntuvat toimivan. Sitten kun menet tapaamaan henkilöä, saattaa olla, että ensinäkemältä on selvää, ettei homma toimi. Ihmiset on oikeasti ihan erilaisia, kuin kaikenlaiset ihanteet ja periaatteet, mitä kirjoiteltaessa tulee esille. Nuo sielun seikät eivät vaan välttämättä näy käytännössä mitenkään. Tapaamisissa keskustelu jää paljon alkeellisemalle tasolle kuin netissä. Kuvatkin saattaa olla aiemmalta vuosisadalta :)
Avauksista senverran, että jotkut mielikuvitukselliset leikkimieliset nokkeluudet tuntuvat toimivan parhaiten, vaikka ovat sisällöllisesti 0 tasoa. On pakko erottua ja herättää mielnkiintoa. Luodaan mielikuvilla ikäänkuin jonkinlainen mentaalinen uistin, jolla saadaan lahna hinattua treffeille :) Ehkä lajimme kosiskelumenetelmät eivät sitten kuitenkaan ole sen kehittyneempiä, kuin jollain riikinkukoilla.
Pointti oli se, että eihän tuota kukaan terve mies jaksa kovin pitkään. Paljon työtä ja palkintona useimmiten pettymyksiä. Toki seksiä ja ihan hyviä keskustelujakin sattuu kohdalle. En nyt vaan loppuenlopuksi halua seksiä vaan mielekkään ihmissuhteen, jotenkin eivät tunnu löytyvän samasta paketista. Lisäksi tuo seikka, että naisten mielenkiinto herätetään tuolla epäolennaisilla taidoilla, johtaa siihen, että monet hyvätkin miehet jäävät varjoon.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:36"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:59"]Deittipalstojen naiset ovat aina muodottomia 160cm/100kg lähihoitajapalleroita vailla mitään mielenkiinnon kohteita. Siitä huolimatta miehen pitäisi olla lihaksikas, komea ja todella kiinnostava tyyppi joka myös maksaa kaiken vaikka sellaisia ei ole montaa eikä varsinkaan deittipalstoilla. Naisilla on vaikeus hyväksyä oma tasonsa ja oikein loukkaannutaan kun omaa tasoa vastaava mies lähestyy netissä. Katsokaa peiliin ja karsikaa vaatimuksianne niin jo löytyy miehiä, ette te mikään palkinto ole.
[/quote] et ole sinäkään vaikka äitisi kuinka hokisi.
[/quote]
Juku mikä servaus, opitko eskari-ikäiseltä pojaltasi noin nokkelan letkautuksen?
Treffipalstoista en tiedä, kun en niissä käy, mut noin yleisesti: kyllä laatumimmejä on paaaaljon, paljon enemmän kuin laatumiehiä. Iän myötä tilanne vielä korostuu. Miehillä tuntuu olevan enemmän kaikenlaisia henkisiä ongelmia, miehet kestävät huonosti yksinäisyyttä. (Mikä on muuten hvtin koomista, kun omia polkujaan taaplaava vahva ja yksinäinen Katsastaja on jo oletusarvoltaan mies. Vanhempi nainen siihen rooliin sopii huomattavasti paremmin.)
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:59"]Deittipalstojen naiset ovat aina muodottomia 160cm/100kg lähihoitajapalleroita vailla mitään mielenkiinnon kohteita. Siitä huolimatta miehen pitäisi olla lihaksikas, komea ja todella kiinnostava tyyppi joka myös maksaa kaiken vaikka sellaisia ei ole montaa eikä varsinkaan deittipalstoilla. Naisilla on vaikeus hyväksyä oma tasonsa ja oikein loukkaannutaan kun omaa tasoa vastaava mies lähestyy netissä. Katsokaa peiliin ja karsikaa vaatimuksianne niin jo löytyy miehiä, ette te mikään palkinto ole.
[/quote]
[/quote]
Eli olet näitä nirppanokkia jotka eivät itse tee mitään aloitetta ja pilkkaavat miehiä jotka kehtaavat niin tehdä? Yläasteikäisen pissiksen tasolle jämähtänyt nainen joka ei tee elettäkään miesten eteen ja rientää kaakattamaan kavereilleen millainen ällötys KEHTASI lähestyä meidän prinsessaa.
[/quote]
Menikö sinulta nyt pointti ohi? Kyse oli epärealistisista odotuksista, ei siitä, kuka uskaltaa tehdä aloitteen. Jos mies tekee profiilissaan selväksi, ettei oma taso kelpaa ja lähestyy naista, joka profiilitekstin perusteella ei ole isähahmoa vailla, niin pitää kyetä kestämään suora vastauskin. Kuten että äitini voisi olla kiinnostunut, paitsi että mies on hänenkin makuunsa vähän liian plösö. Ja iäkäs.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:59"]Deittipalstojen naiset ovat aina muodottomia 160cm/100kg lähihoitajapalleroita vailla mitään mielenkiinnon kohteita. Siitä huolimatta miehen pitäisi olla lihaksikas, komea ja todella kiinnostava tyyppi joka myös maksaa kaiken vaikka sellaisia ei ole montaa eikä varsinkaan deittipalstoilla. Naisilla on vaikeus hyväksyä oma tasonsa ja oikein loukkaannutaan kun omaa tasoa vastaava mies lähestyy netissä. Katsokaa peiliin ja karsikaa vaatimuksianne niin jo löytyy miehiä, ette te mikään palkinto ole.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Osui ja upposi.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:39"]Olin muutamia vuosia sitten noilla deittipalstoilla ja solmin kyllä joitakin suhteita tuota kautta. En kuitenkaan jaksa enää, koska naisten käytös on usein tavallista kehnompaa tuolla. Yritän kuitenkin mahdollisuuksien mukaan ylläpitää positiivista kuvaa naisista yllä.
Valtava työmäärä solmia kirjoittelusuhteita, jotka tuntuvat toimivan. Sitten kun menet tapaamaan henkilöä, saattaa olla, että ensinäkemältä on selvää, ettei homma toimi. Ihmiset on oikeasti ihan erilaisia, kuin kaikenlaiset ihanteet ja periaatteet, mitä kirjoiteltaessa tulee esille. Nuo sielun seikät eivät vaan välttämättä näy käytännössä mitenkään. Tapaamisissa keskustelu jää paljon alkeellisemalle tasolle kuin netissä. Kuvatkin saattaa olla aiemmalta vuosisadalta :)
Avauksista senverran, että jotkut mielikuvitukselliset leikkimieliset nokkeluudet tuntuvat toimivan parhaiten, vaikka ovat sisällöllisesti 0 tasoa. On pakko erottua ja herättää mielnkiintoa. Luodaan mielikuvilla ikäänkuin jonkinlainen mentaalinen uistin, jolla saadaan lahna hinattua treffeille :) Ehkä lajimme kosiskelumenetelmät eivät sitten kuitenkaan ole sen kehittyneempiä, kuin jollain riikinkukoilla.
Pointti oli se, että eihän tuota kukaan terve mies jaksa kovin pitkään. Paljon työtä ja palkintona useimmiten pettymyksiä. Toki seksiä ja ihan hyviä keskustelujakin sattuu kohdalle. En nyt vaan loppuenlopuksi halua seksiä vaan mielekkään ihmissuhteen, jotenkin eivät tunnu löytyvän samasta paketista. Lisäksi tuo seikka, että naisten mielenkiinto herätetään tuolla epäolennaisilla taidoilla, johtaa siihen, että monet hyvätkin miehet jäävät varjoon.
[/quote]
Muuten hyvä teksti, mutta miksi käännät sen sukupuolikysymykseksi? Ihan samojen asioiden kanssa naisetkin painivat.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:05"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:59"] Deittipalstojen naiset ovat aina muodottomia 160cm/100kg lähihoitajapalleroita vailla mitään mielenkiinnon kohteita. Siitä huolimatta miehen pitäisi olla lihaksikas, komea ja todella kiinnostava tyyppi joka myös maksaa kaiken vaikka sellaisia ei ole montaa eikä varsinkaan deittipalstoilla. Naisilla on vaikeus hyväksyä oma tasonsa ja oikein loukkaannutaan kun omaa tasoa vastaava mies lähestyy netissä. Katsokaa peiliin ja karsikaa vaatimuksianne niin jo löytyy miehiä, ette te mikään palkinto ole. [/quote] Aika rankkaa sanavalintaa. Jos tietäisittekin minkälaisia naisia niitten kuvattomien profiilien takaa voi löytyä, olisitte kuin lapset karkkikaupassa. Eli äläpäs kaikkia niputa samaan. [/quote] Miksi edes vaivautua yrittämään kuvatonta profiilia? Profiili ilman kuvaa ja tekstiä, hyvä jos hiustenväri on ilmoitettu ja sitten ihmetellään kun ei ole miehiä jonoksi asti.
[/quote]
Itse pidin kuvatonta profiilia, ihan esimerkiksi etten halunnut vittuiluja jos joku tuttu olisikin palstalla sattunut "ihan muuten vaan" käymään. Yllättävän moni nimittäin näillä pyörii "ihan muuten vaan" ja sitten kauhistellaan, että "sillä ja silläkin on siellä profiili, kauhean epätoivoista tollanen".
Toiseksi, niitä perverssejä ehdostteluja tuli ihan tarpeeksi ilman kuvaakin. Eräskin herrasmies lähetti kuvan omasta lerssistään. Lievemmät vain omia seksifantasioitaan.
Lähdin liikkeelle sillä, että aloitin itse keskustelun kiinnostavan oloisen miehen kanssa. Kuvalliset tottakai kiinnostivat enemmän, mutta otin yhteyttä myös kuvattomiin jos profiilitekstin perusteella kuulosti siltä, että minulla voisi olla yhteistä tämän miehen kanssa.
Kuvia sitten vaihdettiin ja jos miellytti, niin juttua jatkettiin. Herra Kuvattoman profiilin kanssa lähdin sitten treffeillekin ja nykyään olen sitten rouva Kuvaton profiili, vaikkakin nuo tilit poistettiinkin pian ensitreffien jälkeen :)