Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei niin hyvännäköinen ja kiltti mies!

Vierailija
15.02.2015 |

Sydämmeen sattuu kun oma rakas lapsi ei saa tyttöystävää jota hemmotella ja pitää hyvänä. Hän on niin kiltti ja huomaavainen (muttei komeudella pilattu), tässä minun iässä sitä osaa arvostaa mutta harva parikumppinen tyttö sitä ajattelee. Ne "pahapojat" vetää puoleensa. Kovin uskovainen en ole mutta joka ilta lähetän pienen rukouksen, että rakkaus löytää poikani.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 12:54"]

Niin, ei me kiltit saada naista. :) Pitäis olla ainakin rikas, niin sitten saattais nösverökin kelvata.

[/quote]

30-v mennessä alkaa tylsempikin kelvata, sitä paremmin, mitä parempi tutkinto ja työ on

Vierailija
62/65 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoit, tuossa iässä poikasi kaltaisia miehiä ei haluta. Viisi vuotta eteenpäin, niin samanikäiset naiset ovat panettaneet ja särkeneet itsensä riittävän monta kertaa hyväksikäyttävien komistusten kanssa. Biologinen pesänrakennusvietti takaa sen, että huumasta ja seksikkyydestä tingitään, ja turvallinen elättäjä alkaa tuntua hyvältä idealta. Enää ei laiteta viimeisiäkin killinkejä vuokra-asumiseen Eirassa, vaan halutaan järkevä omistusasunto, vaikka se pitääkin ostaa lähiöstä. Tuttu kuvio kaikille moniltakin elämän osa-alueilta.

Toki nelikymppisenä näitänaisia alkaa mietityttää, että tätäkö tämä elämä on ja vieraat pelimiehet jälleen kostuttavat jalkovälin. Mutta se on sen ajan murhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 13:05"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 12:54"]

Niin, ei me kiltit saada naista. :) Pitäis olla ainakin rikas, niin sitten saattais nösverökin kelvata.

[/quote]

30-v mennessä alkaa tylsempikin kelvata, sitä paremmin, mitä parempi tutkinto ja työ on

[/quote]

Näinhän se on, itse olen yli 30 ja työtön niin ei kyllä ole mitään menekkiä naismarkkinoilla. :)

Vierailija
64/65 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on monta lasta, hyvinkin erilaisia kaikki. Kiltein heistä on rumin (miten äiti voikaan lapsestaan niin sanoa) ja pienin. Ei ole syötetty possuksi, ikääkin jo 26v. Löytyy katraasta yksi pissiskin. Poika ei tavoittele kuuta taivaalta mutta silti epäonniset parisuhteet seuraa toisiaan. Toivottavasti hänelle on olemassa se yksi ja ainoa oikea ja ei vaan ole häntä vielä tavannut <3  ap

Vierailija
65/65 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 12:46"]

Mä olen entinen bile-hile joka rakastui siihen raikulipoikaan. Huonolla, erittäin huonolla menestyksellä tottakai. 6 vuoden jälkeen erosin ja tiesin juuri tasantarkkaan mitä EN halua! Löysin rakkauden kiltistä söpöstä miehestä. Ystävieni mukaan emme sovi toisillemme ulkonäöltä, mutta hei, ne eivät saakaan osaa seksistämme, rakkauden osoituksista, arjen ihanuudesta jne. Löysin sielunkumppanini! Muistakaa että ne bile-hike raikuliprinsessat harvoin sisimmissään sellaisia ole. Usein vaihde joka jossain vaiheessa saadaan pois päältä.

[/quote]

Usein se vaihde jää päälle loppuelämäksi. Enkä tarkoita pelkkää biletystä, vaan juuri sitä ulkokuorta... Kyllä se tärkein eli sisin näkyy sillä bileprinsessallakin heti alussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme