Suomen kaunein koti -arkkitehdin oma koti on ihan kamala
Vanhaan puutaloon kökätty todella rumasti todella ruma erivärinen kökkö lisärakennus, edessä rumat tanssilavaterassit ja sisällä valkoiseksi kömpelösti maalattuja kustavilaiskalusteita.
Hirvittävän sokkeloinen koti, jossa ei kulje mikään flow minnekään ja sisääntulosta ei avaudu yhtikäs mitään, vaikka se oli arvosteluissa se hänen tärkein kriteerinsä.
Kommentit (83)
Jospa hän kuitenkin viihtyy siellä.
Mitä siitä talosta, arkkitehti on oikein makoisa. Upea pitkä nainen, nam nam.
Ehkä hän ei ole sisustanut kotiaan sinua varten?
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä sitten? Jokainen saa sisustaa kuten haluaa oman kotinsa.
No lähinnä ihmettelen kun hän jokaikisessä kodissa arvostellut nimenomaan
- sopimatonta lisärakennusta
- rumia terasseja
- valkoiseksi maalaamista
- sitä ettei koti avaudu sisääntulossa
Ja sitten omassa kodissa on just nuo kaikki viat.
Miten tuo voi jotakin kiinnostaa. Onko ap:n koti jossain ohjelmassa haukuttu ja nyt sitten valittaa täällä kun ensin itse veit kotisi arvosteltavaksi.
Onpa ap katkeran kuuloinen. Mistä moinen?
Luulen, että ap:n koti jossakin lähiössä sijaitseva kalseva kaksio. Vai osuinko oikeaan?
Huomasin saman. Huvitti ne valkoisiksi tuunatut vanhat antiikkikalusteet, kun hän on jokaikisessä kohteessa mussuttanut, ettei saa maalata kaikkiea valkoiseksi. Liekö perheessä riidan aihe, kun nuo huonekalut oli miehen puolelta?
Mitä nyt olen instassa katsonut, niin ihana koti on Sinin perheellä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt olen instassa katsonut, niin ihana koti on Sinin perheellä.
Sehän on arkkitehti, ei ole sisustamisen ammattilainen.
Tero Pennanen on sisustusarkkitehti.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin saman. Huvitti ne valkoisiksi tuunatut vanhat antiikkikalusteet, kun hän on jokaikisessä kohteessa mussuttanut, ettei saa maalata kaikkiea valkoiseksi. Liekö perheessä riidan aihe, kun nuo huonekalut oli miehen puolelta?
Ne oli vielä sellasessa paksussa kömpelössä maalissa eli itse sudittu perintökalut.
Mua häiritsee nykytaloissa just toi että pitää olla kaikki niin helvetin avointa ja yhtenäistä ja joka paikkaan pitää nähdä kun ulko-ovea vähän raottaa. MIKSI? Onneksi saan asua vanhassa sokkeloisessa talossa jossa on eri huoneet eri toiminnoille ja jotka voi sisustaa omiin tyyleihinsä ja värisävyihin jotka poikkeaa suurestikin toisistaan. On seiniä ja käytäviä ja portaikkoja ja ovia ja kaikenlaista mikä nykyarkkitehtuurin ja maun mukaan on kai kamalan hankalaa ja ei-toivottua.
Kaunis koti on, tänään taitaa tulla joulujakso, jossa hänen kotinsa esitellään.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis koti on, tänään taitaa tulla joulujakso, jossa hänen kotinsa esitellään.
Siinäpä vasta aihe: joulukoti.
Paikallisessa lehdessä esiteltiin juuri yhtä täkäläistä joulukotia ja kyllä oli joulutavaraa koko talo täynnä viimeistä nurkkaa myöten. Myös katto oli valjastettu joulukäyttöön ja ripustettu täyteen kaikenlaista koristetta.
Sinin koti on mukana Suomen kaunein koti: Joulukodit jaksoissa nyt ekana.
Sehän kertoo vaan puolueettomuudesta, jos pystyy arvostelemaan tusinakoteja, mihin kategoriaan myös oma koti kuuluu. Rima täytyy olla korkealla kilpailijoille, kun kerta ollaan valitsemassa maan kauneinta kotia.
Vierailija kirjoitti:
Sinin koti on mukana Suomen kaunein koti: Joulukodit jaksoissa nyt ekana.
Sehän kertoo vaan puolueettomuudesta, jos pystyy arvostelemaan tusinakoteja, mihin kategoriaan myös oma koti kuuluu. Rima täytyy olla korkealla kilpailijoille, kun kerta ollaan valitsemassa maan kauneinta kotia.
Mutta miksi hänen omassa kodissaan on just ihan kaikki ne asiat jotka hän laskee muilla suuriksi miinuksiksi?
Niin mitä sitten? Jokainen saa sisustaa kuten haluaa oman kotinsa.