Ketä julkkista muistutatte?
Lapseni sanoivat minun näyttävän Gary Siniseltä. Jep jep.
Ihailen häntä, mutta minä olen nainen...
Kommentit (118)
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 08:03"]Sarah michelle gellarilta kuulemma. :D
[/quote]
tuli muuten mieleen, että joskus baarissa joku tuli kysymään multa oonko olli herman. :D en ehtinyt reagoida, kun kaveri totes ettei ollilla oo yhtä isoja tissejä ku mulla. :D
Vanessa Kurri. Eräs Jari Kurrin ystäväkin sanoi yhdellä työkeikallani, että häiritsee ihan hirveästi kun olet niin samannäköinen kun Vanessa. Moni vasta tutustunutkin sanoo aina ensin, että sinussa on jotain tosi tuttua mutta en saa mieleen mitä, mutta sitten jossain vaiheessa joku keksii, et hei, se Vanessa! :) omasta mielestäni olen ihan tavallisen näköinen, mut kai se on uskottava kun niin moni toisistaan riippumatta on samaa sanonut ja toki kohteliaisuutena sen otan!
Näytän kuulemma salkkareitten iidalta...thänks
Minulle on sanottu monesti, että näytän kauniiden ja rohkeiden Brooken siskolta Katielta.
Legolasilta tunnen näyttäväni, tai Jeesukselta. Olen myös nainen.
Meikitön lipeäkalanaama :-)
Mua on joskus nuorempana sanottu niin Pate Mustajärven kuin Siiri Angerkosken näköiseksi. Huvittavaa on se, että molemmat kommentit sanottiin kehuina eli tulivat minuun baarissa ihastuneilta miehiltä. Ensimmäinen oli superPopedafani ja sanoi aina halunneensa Paten näköisen naisen ja jälkimmäinen oli puolestaan iäkkäämpi herrasmies, joka liikuttuneena halusi tarjota minulle juoman ja kertoi olleensa nuoruudessaan syvästi ja onnettomasti rakastunut Siiri Angerkoskeen.
En oikein näe muuta yhteistä nimittäjää kuin tumman tukan ja ehkä vähän ronskin olemuksen. Ja nainen siis olen.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 22:14"]Ensimmäinen oli superPopedafani ja sanoi aina halunneensa Paten näköisen naisen
[/quote]
Naurahdin ääneen :D
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 21:03"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:55"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:46"]
10 täysin tuntematonta ihmistä on tullut sanomaan, että näyttäisin Jenni Vartiaiselta :DD Olen ollut otettu!
[/quote]
Kuten näet miinus-peukuista, en sinuna juhlisi. Päinvastoin, sinua on loukattu pahasti ellet itse tajua. Harva ihminen näyttää niin rumalta kuin Jenni, tuskin onneksi sinäkään.
[/quote]
On törkeää tuntemattomilta herjata noin pahasti ihmistä jota ei tunne.
[/quote]
Pahinta mitä naiselle voi sanoa on väittää häntä Jenni Vartiaisen näköiseksi. Voi sua raukkaa.
[/quote]Jenni on tainnut loukata sinua pahasti kun jaksat päivästä toiseen kirjoittaa hänestä näitä haukkumisia. Säälin sinua.
Olen Kätevä emäntä ohjelman Minna Kivelän esittämän S-marketin kassan klooni. Sitä on sanottu ehkä miljoona kertaa mulle enkä todellakaan ota sitä kohteliaisuutena.
Varmaan hieman pienikokoisempaa Jussi Lampea.
Nuorempana, kun minulla oli vaaleat hiukset, minua sanottiin monesti Ruotsin prinsessa Madeleinen näköiseksi.
Nyt vanhempana ja tummahiuksisena olen kuullut usein näyttäväni Evanescencen Amy Leeltä. Kerran joku sanoi Jenni Vartiaisen näköiseksi.
Minua on sanottu monesti Audrey Tautoun näköiseksi ja luultu Jessica Grabowskyksi.
Anita Hirvosen ja Ruonansuun sekoitus, ehkä. Olen nainen.
Kuulemma Jyrkin juontajaa Minna O:ta :D En tiedä vaan voiko ihan julkkiksesta puhua kun ei ole naista paljoa viime vuosina näkynyt. Joku myös hiljattain sanoi että näytän siltä Modernin perheen Haleylta.